2017 m. gegužės 31 d., trečiadienis

Šalies keliuose nesiliauja incidentai su dviratininkais


Garda prašo atsiliepti liudininkus, kurie gegužės 28 dieną (sekmadienį) apie 5 valandą vakaro matė avariją kelyje R314 Rathroeen, Ballina, Mayo grafystėje. Incidento metu nukentėjęs 50 metų dviratininkas buvo nugabentas į Mayo universitetinę ligoninę, kurioje naktį mirė, praneša Independent.ie.   

© Provided by Irish Independent Garda Traffic Corps. Stock picture


Garda prašo žmonių, kurie matė šį įvykį arba ką nors apie jį žino, susisiekti su Ballina Garda padaliniu tel: 096-20560 arba paskambinti konfidencialios linijos telefonu: 1800 666 111, arba susisiekti su bet kuriuo Garda padaliniu.


2015 metais šalies keliuose žuvo devyni dviratininkai, 2016 metais – dešimt, šiais metais taip pat jau žuvo dešimt dviratininkų.

Vakar, važiuodama dviračiu, kelyje Gap of Dunloe, netoli Killarney, žuvo 60 metų amerikiečių turistė. Moteris susidūrė su automobiliu, vilkusiu priekabą – automobilio vairuotas liko nesužeistas.  

Pasak Kelių saugos tarnybos (Road Safety Authority – RSA) atstovės spaudai, dviratininkai, pėstieji ir motociklininkai yra labiausiai pažeidžiami eismo dalyviai. “Norėtume paprašyti vairuotojų būti atidesniems keliuose, nes, nepriklausomai nuo to, kas kaltas dėl eismo įvykio, visada nukenčia dviratininkai, motociklininkai ir pėstieji”, - sakė ji.

Kelių saugos tarnyba ragina dviratininkus taip pat būti atidesniems kelyje ir imtis prevencinių priemonių, t. y. užsidėti šalmą, vilkėti specialius šviesą atspindinčius drabužius arba bent jau liemenę, pasitikrinti ar nesugedę dviračio žibintai ir, žinoma, laikytis kelių eismo taisyklių.
.


1 komentaras:

  1. Aš esu ponia su 2 vaikais, kilusi iš Teksaso Hiustono, mano vyras palieka mane ir jo 2 vaikus maždaug 10 mėnesių. Aš patiriu daug skausmo, aš darau viską, ką galiu, kad jis sugrįžtų pas mane ir į savo vaikus, bet nieko. sportuoti. man tai buvo tikrai įtemptas laikotarpis, nes aš galėjau jausti širdies skausmą. Man buvo liepta kreiptis į meilės rašybos gydytoją, kad padėtų man. Aš padariau, kad man pasisekė gauti DR.Wealthy Contact, kuris sugebėjo man padėti. Jis išleido meilės burtą, kuris sugrąžino mano vyrą pas mane ir į jo vaikai dėkojame tiek daug DR. Turtingi aš labai vertinu tai, ką padarei dėl manęs. čia jis yra jo kontaktinis asmuo, jei jums to gali prireikti išsprendus savo santykių el. laišką. wealthylovespell@gmail.com skambinkite „whatssap“ +2348105150446

    AtsakytiPanaikinti