2017 m. gegužės 30 d., antradienis

Vaiko priežiūros atostogos

Mano motinystės atostogos baigsis po keturių savaičių. Noriu paimti vieną vaiko priežiūros atostogų (Parental Leave) dieną per savaitę kol mano vaikui sukaks 1.5 metų. Ketverius metus dirbau pilnu etatu. Ar pagal įstatymus darbdavys privalo man suteikti vaiko priežiūros atostogas? Ar galiu paimti vieną laisvą darbo dieną per savaitę, ar turiu jas visas išnaudoti vienu metu? Ar man toliau priklausys keturios savaitės atostogų per metus, jei paimsiu vaiko priežiūros atostogas, ar tas laikotarpis bus sutrumpintas?

Jei jūsų darbo stažas darbovietėje yra vieneri metai, jums priklauso vaiko priežiūros atostogos (Parental Leave). Vaiko priežiūros atostogų trukmė yra 14 savaičių. Jų paskirtis yra suteikti jums galimybę rūpintis savo vaiku. Vaiko priežiūros atostogas reikia išnaudoti prieš vaikui sukaks penkeri metai. Reikalaudama vaiko priežiūros atostogų, privalote pateikti raštišką pranešimą savo darbdaviui ne vėliau kaip prieš šešias savaites iki atostogų pradžios. Pranešime turi būti nurodyta atostogų pradžios data ir reikalaujama trukmė. Privalote pasirašyti pranešimą ir parašyti datą. Galima padalinti vaiko priežiūros atostogas į atskirus laikotarpius. Kiekvienas laikotarpis negali būti trumpesnis kaip šešios savaitės.

Jūsų darbdavys neprivalo jums suteikti vienos laisvos darbo dienos per savaitę. Tačiau darbdaviui sutikus, jums gali pavykti susitarti dėl vienos laisvos darbo dienos per savaitę. Tačiau jūsų darbdavys neprivalo priimti šio pasiūlymo. Jei išeisite vaiko priežiūros atostogų, jums vis viena priklauso keturios savaitės metinių atostogų. Vaiko priežiūros atostogos neįtakoja jūsų teisės į (kasmetines) atostogas.

Patariu jums pasikalbėti su jūsų darbdaviu ir sužinoti, ar jūsų darbdavys sutiks suteikti jums vieną laisvą darbo dieną per savaitę. Pažangūs ir išmintingi darbdaviai labiau linkę prisitakyti prie darbuotojų, ypač jūsų atveju, kai dirbate pas šį darbdavį ketverius metus.  

Jums atsakė advokatė Jelizaveta Donneri

Rusų kalba kalbanti advokatė Airijoje, turinti dvigubą kvalifikaciją ir sėkmingą daugiametę advokatūros praktiką Airijoje. Ji buvo 
pirmoji rusakalbė advokatė, pradėjusi savo advokatūros veiklą 
Airijoje. Jos kompetencijoje yra: nagrinėjimas bylų, susijusių su 
asmens kūno sužalojimais, turėjusių įtakos sveikatai, imigracijos, 
įsidarbinimo, komercijos, šeimos, civilinės bylos klausimai, atstovavimas teisme.

Advokatės mob.: 086 038 0385; Tel.: 01 853 7301; 
Interneto svetainė: www.dtsolicitors.ie 
Internetinis Blog’as www.dtsolicitors.ie/blog


2 komentarai:

  1. Jau kurį laiką seku šį tinklaraštį ir šiandien jaučiau, kad turiu pasidalyti savo istorija, nes taip pat buvau auka. Po to, kai buvau su juo septynerius metus, jis išsiskyrė su manimi, padariau viską, kad jį susigrąžintum, bet viskas buvo veltui, aš jo labai norėjau dėl meilės, kurią jam turiu, maldavau jo su visais, Pažadėjau, bet jis atsisakė. Aš paaiškinau problemą savo motinai ir ji siūlo, kad aš verčiau susisiekčiau su rašyba, vadinama Drigbinovia, kuri padėtų man ištarti rašybą, kad tai sugrąžintų, bet aš niekada netikėjau rašyba, neturėjau kito pasirinkimo, kaip tik išbandyti tą patį burtą, ir jis pasakė aš daugiau nesijaudinu, kad viskas bus gerai, kad mano buvęs vyras grįš, jis antrą dieną stebėtinai išleido burtą mano vardu, buvo apie 16:00. Mano buvęs paskambino man, aš buvau toks nustebęs, atsiliepiau į skambutį ir viskas, ką jis pasakė, buvo gailisi dėl visko, kas nutiko, kad jis norėjo manęs atgal, kad jis mane taip mylėjo. Aš buvau tokia laiminga, kad tai naudinga man, todėl vėl pradėjome gyventi laimingai. Nuo to laiko pažadėjau, kad visi, kuriuos pažįstu, turi santykių problemų, aš tokiam asmeniui padėsiu nurodydamas vienintelį tikrąjį ir galingą burtininką, kuris man padėjo išspręsti savo problemą ir skiriasi nuo visų, kurie netikri. Visiems, kuriems čia reikia pagalbos, jo el. Paštas: doctorigbinovia93@gmail.com galite paskambinti į „WhatsApp“ per jo mobiliojo telefono numerį +2348144480786, kad gautumėte geriausią rezultatą visiems ar jūsų problemai .....

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš esu ponia su 2 vaikais, kilusi iš Teksaso Hiustono, mano vyras palieka mane ir jo 2 vaikus maždaug 10 mėnesių. Aš patiriu daug skausmo, aš darau viską, ką galiu, kad jis sugrįžtų pas mane ir į savo vaikus, bet nieko. sportuoti. man tai buvo tikrai įtemptas laikotarpis, nes aš galėjau jausti širdies skausmą. Man buvo liepta kreiptis į meilės rašybos gydytoją, kad padėtų man. Aš padariau, kad man pasisekė gauti DR.Wealthy Contact, kuris sugebėjo man padėti. Jis išleido meilės burtą, kuris sugrąžino mano vyrą pas mane ir į jo vaikai dėkojame tiek daug DR. Turtingi aš labai vertinu tai, ką padarei dėl manęs. čia jis yra jo kontaktinis asmuo, jei jums to gali prireikti išsprendus savo santykių el. laišką. wealthylovespell@gmail.com skambinkite „whatssap“ +2348105150446

    AtsakytiPanaikinti