2017 m. gegužės 31 d., trečiadienis

Astrologinė Auros prognozė birželio 1-14 dienoms



Artinasi visai geras laikotarpis reikalams tvarkyti, susitikti su svarbiais žmonėmis, užmegzti reikalingus ryšius, tvirtinti teisingai parengtus susitarimus. Tiesa, naujų darbų pradėti neverta, labiau palankus laikas pradėtiems darbams užbaigti. Tiesa, geriau suvienyti jėgas, ieškoti ne tik bendraminčių, pagalbininkų, bet ir rėmėjų. Tinka bendrauti, taikytis su priešais bei artimais žmonėmis, tačiau  negerai su kuo nors pyktis, nutraukti santykius, net skyryboms blogas laikas. Dirbdami su nauja informacija, būkite atidūs. Sunkumų bijoti nereikėtų – būtent dabar lengva rasti būdų, kaip išspręsti jus prislėgusias problemas. Verta tvarkyti finansinius reikalus, ieškoti naujų rezervų, tik vengiant avantiūrų. Teks užsiimti sunkiais, nemaloniais bei privalomais darbais, ypač tais, kuriuos seniai atidėliojote.


Avinas. Ilgai trokštas, išsvajotas tikslas gali būti pagaliau pasiektas. Labiau pasikliaukite intuicija, mažiau planuokite. Senų draugų pagalba bus lemtinga. Saugokite galvą, nes tikėtinos traumos.


Jautis. Galimi netikėtumai, priversiantys atsitraukti, sustoti. Net to, kas bus atlikta, pakaks tolimesnei sėkmei užsitikrinti! Galima bus tikėti vadovybės pažadais, pagerinti darbo sąlygas ar gauti didesnį užmokestį.

Dvyniai. Tai jūsų sėkmės metas ir reikia juo kuo geriau ir greičiau pasinaudoti, tiesa, nesigriebiant avantiūrų. Palanku tvarkyt teisinius, finansinius reikalus, ypač susijusius su užsieniečiais, kelionėmis bei veiklos plėtra.

Vėžys. Aplinkybės bus  jums palankios. Jei paisysite partnerio, sutuoktinio, mylimo žmogaus nuomonės – tuomet galite rizikuoti. Tai geras metas keblioms juridinėms problemoms spręsti.

Liūtas. Artinasi geras metas tarnybiniams reikalams tvarkyti, ieškoti naujos darbo vietos, darbo sutarčiai  pasirašyti. Pasistenkite  nepykti ant vaikų. Tikėtinos buitinės traumos. Bus jautri virškinimo sistema.

Mergelė. Naudingas metas, jei esate ne vieni – sėkmė per partnerius, sutuoktinį, draugus bus užtikrinta. Labai intriguojantis periodas ir jis gali praeiti smagiai, jei nesivelsite į naujas pažintis.

Svarstyklės. Geras metas: neskausmingai išspręsite net sudėtingiausias problemas savo veikloje bei asmeniniame gyvenime. Romantiškiems pasimatymams ar pažintims ne pats geriausias laikas.


Skorpionas. Liūdėti  nėra blogas dalykas – tai padės geriau išgirsti save, perprasti savo poreikius. Svarbių reikalų tvarkymą galima atidėti rytdienai.

Šaulys. Saugokitės žmonių, bandančių pasinaudoti jūsų patiklumu, paslaugumu, nuoširdumu. Ateina svarbių reikalų tvarkymo metas. Atsakingų darbų nepatikėkite draugams. Venkite tarpininkų.

Ožiaragis. Būkite pasiruošę įvairiems netikėtumams, nenumatytoms kliūtims, apribojimams. Priešingu atveju galite patirti, kaip jau beveik turimas puikus daiktas, trokštamos pareigos, pelningas sandoris ir kitka netikėtai atitenka kitam.


Vandenis. Jūs esate beveik nugalėtojai, tačiau daug kas priklauso nuo jūsų santykių su partneriais, teisėsaugos, teisėtvarkos atstovais. Sėkmė visai šalia, tad pernelyg besistengdami galite viską sugadinti. Vakarai gali būti kupini pavojų.

Žuvys. Atsipalaiduokite, nesivelkite į kovą, intrigas – tai, kas jūsų, niekur nuo jūsų nepabėgs. Vakarus geriau praleiskite namie ir eikite anksčiau ilsėtis!




1 komentaras:

  1. Aš esu ponia su 2 vaikais, kilusi iš Teksaso Hiustono, mano vyras palieka mane ir jo 2 vaikus maždaug 10 mėnesių. Aš patiriu daug skausmo, aš darau viską, ką galiu, kad jis sugrįžtų pas mane ir į savo vaikus, bet nieko. sportuoti. man tai buvo tikrai įtemptas laikotarpis, nes aš galėjau jausti širdies skausmą. Man buvo liepta kreiptis į meilės rašybos gydytoją, kad padėtų man. Aš padariau, kad man pasisekė gauti DR.Wealthy Contact, kuris sugebėjo man padėti. Jis išleido meilės burtą, kuris sugrąžino mano vyrą pas mane ir į jo vaikai dėkojame tiek daug DR. Turtingi aš labai vertinu tai, ką padarei dėl manęs. čia jis yra jo kontaktinis asmuo, jei jums to gali prireikti išsprendus savo santykių el. laišką. wealthylovespell@gmail.com skambinkite „whatssap“ +2348105150446

    AtsakytiPanaikinti