2017 m. gegužės 4 d., ketvirtadienis

Nedarbo lygis mažėja, bet nedirbančių vyrų yra daugiau nei moterų


© Provided by Irish Independent Unemployment has fallen to 6.2pc in April

Centrinės statistikos biuro (Central Statistics Office – CSO)  duomenimis, praėjusį mėnesį nedarbo lygis šalyje sumažėjo iki 6,2 procentų, praneša "Irish Independent".


Per metus – nuo 2016 metų balandžio mėnesio ir iki šių metų balandžio mėnesio – nedarbo lygis sumažėjo 2,2 procento.

Atmetus sezoninį darbą dirbančių žmonių skaičių, šių metų balandžio mėnesį šalyje darbo neturėjo 135 800 žmonių, kovo mėnėsį bedarbių buvo 140 600. Jeigu palyginsime su praėjusiais metais, tai šįmet bedarbių turime 47 300 mažiau.

“Džiugina tas faktas, kad nedarbo lygis balandžio mėnesį nukrito iki 6,2 procento – praėjusiais metais nedarbo lygis šalyje siekė 8, 4 procento. Svarbu, kad mes ir toliau kurtume naujas darbo vietas ir kiek galima daugiau žmonių suteiktume galimybę susirasti darbą,” – pažymėjo Darbo, verslo ir inovacijų ministrė Mary Mitchell O'Connor.

2017 metų balandžio mėnesį vyrų nedarbo lygis šalyje sudarė 6,7 pprocento, o praėjusiais metais 9,7 procentai šalyje gyvenančių vyrų neturėjo darbo.

2017 metų balandžio mėnesio statistikos duomenys rodo, kad šalyje 81 400 vyrų neturi darbo – kovo mėnesį bedarbių vyrų buvo 83 400. Taigi, galima daryti išvadą, kad per mėnesį 2 000 vyrų susirado darbą.

Moterų nedarbo lygis 2017 metų balandžio mėnesį siekė 5,5 procento, o kovo mėnesį jis sudarė  5,7 procento. Praėjusių metų balandžio mėnesį jis siekė 6,8 procento.

Pasak statistikos, 2017 metų balandžio mėnesį  šalyje darbo neturėjo 54 400 moterų, palyginus su šių metų kovo mėnesiu, 2 800 moterų susirado darbą.


Jaunimo nedarbas šių metų balandžio mėnesį siekė 12,9 procento, kovo mėnesį jis sudarė 13,7 procento. 

1 komentaras:

  1. Aš esu ponia su 2 vaikais, kilusi iš Teksaso Hiustono, mano vyras palieka mane ir jo 2 vaikus maždaug 10 mėnesių. Aš patiriu daug skausmo, aš darau viską, ką galiu, kad jis sugrįžtų pas mane ir į savo vaikus, bet nieko. sportuoti. man tai buvo tikrai įtemptas laikotarpis, nes aš galėjau jausti širdies skausmą. Man buvo liepta kreiptis į meilės rašybos gydytoją, kad padėtų man. Aš padariau, kad man pasisekė gauti DR.Wealthy Contact, kuris sugebėjo man padėti. Jis išleido meilės burtą, kuris sugrąžino mano vyrą pas mane ir į jo vaikai dėkojame tiek daug DR. Turtingi aš labai vertinu tai, ką padarei dėl manęs. čia jis yra jo kontaktinis asmuo, jei jums to gali prireikti išsprendus savo santykių el. laišką. wealthylovespell@gmail.com skambinkite „whatssap“ +2348105150446

    AtsakytiPanaikinti