2017 m. gegužės 15 d., pirmadienis

Skandalas: daugiau kaip du su puse tūkstančio vaikų Airijoje neturi namųIrish Mirror


Daugiau kaip 2 560 vaikų Airijoje yra benamiai – tai didžiausias skaičius namų neturinčių vaikų, koks tik buvo per visą Airijos istoriją, praneša “Irish Mirror”.


Šių metų  kovo pabaigoje šalies Būsto departamento pateikti oficialūs skaičiai šokiravo visus – nežinia kur ir kokiomis sąlygomis gyvena daugiau kaip du su puse tūkstančio šalies vaikų!

Pasak statistikos, daugiausiai tokių benamių vaikų yra Dubline, kiti gyvena kitose šalies vietose esančiuose viešbučiuose,  B&B, apleistuose namuose  arba tiesiog gatvėje.

Kovo mėnesio oficialios statistikos duomenimis,  šalyje buvo daugiau kaip 5 000 benamių žmonių, tačiau reali situacija gali būti kur kas blogesnė.

“Barnardos” labdaros organizacijos vadovė June Tinsley sakė: “Šie skaičiai spitalės principu nuolat juda aukštyn ir jie dar labiau gilina būsto krizės problemą šalyje. Kiekvieną mėnesį benamių vaikų skaičius auga, mes praktiškai nežinome kur jie yra ir kas jų laukia ateityje.”

Būsto ministras Simon Coveney nurodė, kad iki šių metų vidurio kai kuriuose viešbučiuose, svečių namuose ir B&B turi būti sudarytos sąlygos benamių žmonių apgyvendinimui. 

Tačiau “Barnardos” ir kitų benamių labdaros organizacijų nuomone, egzistuoja tik labai maža tikimybė, kad tai bus padaryta.

June Tinsley pridūrė: “Pasak statistikos, 83 procentai beglobių vaikų yra Dubline, kur galimybės išsinuomoti privatų ar gauti socialinio tipo būstą yra labiausiai ribotos. Daugelis šeimų metų metais gyvena viešbučiuose ar nežinia kur ir kol kas nėra jokios kitos išeities. Benamystės problema nėra vien tik Dublino problema – išspręsti namų neturinčių šeimų ir vaikų apgyvendinimą yra šalies problema – tos šalies, kurios būsto pasiūlos rinka yra labai ribota.” Jos nuomone, benamystės problema jau tampa įprastu faktu, kuris paaiškinamas namų ir butų stoka. Pasak June Tinsley, ambicingi Airijos planai dėl nekilnojamojo turto sektoriaus pertvarkymo ir naujų namų statybos yra nepakankami, kad pajėgtų sustabdyti augantį benamių srautą. “Šios problemos sprendimui turi būti sutelktos kur kas didesnės pajėgos, antraip ir tie žmonės, kurie dar šiandien turi namus, rytoj jau gali papildyti benamių statistiką.”




1 komentaras:

  1. Aš esu ponia su 2 vaikais, kilusi iš Teksaso Hiustono, mano vyras palieka mane ir jo 2 vaikus maždaug 10 mėnesių. Aš patiriu daug skausmo, aš darau viską, ką galiu, kad jis sugrįžtų pas mane ir į savo vaikus, bet nieko. sportuoti. man tai buvo tikrai įtemptas laikotarpis, nes aš galėjau jausti širdies skausmą. Man buvo liepta kreiptis į meilės rašybos gydytoją, kad padėtų man. Aš padariau, kad man pasisekė gauti DR.Wealthy Contact, kuris sugebėjo man padėti. Jis išleido meilės burtą, kuris sugrąžino mano vyrą pas mane ir į jo vaikai dėkojame tiek daug DR. Turtingi aš labai vertinu tai, ką padarei dėl manęs. čia jis yra jo kontaktinis asmuo, jei jums to gali prireikti išsprendus savo santykių el. laišką. wealthylovespell@gmail.com skambinkite „whatssap“ +2348105150446

    AtsakytiPanaikinti