2017 m. gegužės 26 d., penktadienis

Amerikoje suimtas, o vėliau už užstatą paleistas  “Aer Lingus” įgulos narys


© Google Maps Rosen Plaza Hotel 

Amerikoje buvo atšauktas “Aer Lingus” skrydis, 245 keleiviai išsiųsti namo su kitais vežėjais po to, kai dėl įtariamo suksualinio priekabiavimo buvo suimtas kompanijos įgulos narys, praneša “Irish Mirror”.


Salono įgulos narys, stiuardas iš šiaurinio Dublino, buvo sulaikytas pirmadienį, Orlando mieste, Floridoje, Rosen Plaza viešbutyje, įtarus jį seksualiniu priekabiavimu ir neteisėtu laisvės atėmimu.  

Vėliau jaunuolis buvo paleistas už 10 500 dolerių užstatą ir jam leista šią savaitę grįžti į Airiją, bet pirminis skrydis, kuris vaikiną turėjo parskraidinti namo, buvo atšauktas “dėl operatyvinių priežasčių”.

245 lėktuvo keleiviai buvo apgyvendinti viešbutyje, o gegužės 23 ir 24 dienomis su kitais vežėjais parskraidinti namo.

Policijos pranešime nurodoma, kad po incidento pareigūnas susitiko ir kalbėjosi su tariama auka ir ji detaliai papasakojo apie šį incidentą. Pasak merginos, vaikinas ją staiga užpuolė, ji parkrito, o jis ranka prispaudė jos gerklę ir bandė bučiuotis. Galų gale jai pavyko ištrūkti ir nubėgti į savo kambarį.

Pareigūnas taip pat susitiko ir su įtariamuoju airiu. Stiuardas pasakė, kad jis gėrė beveik visą dieną, todėl jo agresyvus elgesys buvo iššauktas alkoholio ir jis mažai ką prisimena. Pasak jo, merginą jis pakvietė į savo kambarį, kad ši galėtų pasinaudoti telefonu. Paskui jie atsidūrė ant lovos, nuo kurios abu nusirito ant grindų. Po apklausos dublinietis buvo suimtas, o vėliau už užstatą paleistas. Kadangi incidentas įvyko Amerikoje, apie tai buvo informuotas Airijos Respublikos konsulinis skyrius.



1 komentaras:

  1. Aš esu ponia su 2 vaikais, kilusi iš Teksaso Hiustono, mano vyras palieka mane ir jo 2 vaikus maždaug 10 mėnesių. Aš patiriu daug skausmo, aš darau viską, ką galiu, kad jis sugrįžtų pas mane ir į savo vaikus, bet nieko. sportuoti. man tai buvo tikrai įtemptas laikotarpis, nes aš galėjau jausti širdies skausmą. Man buvo liepta kreiptis į meilės rašybos gydytoją, kad padėtų man. Aš padariau, kad man pasisekė gauti DR.Wealthy Contact, kuris sugebėjo man padėti. Jis išleido meilės burtą, kuris sugrąžino mano vyrą pas mane ir į jo vaikai dėkojame tiek daug DR. Turtingi aš labai vertinu tai, ką padarei dėl manęs. čia jis yra jo kontaktinis asmuo, jei jums to gali prireikti išsprendus savo santykių el. laišką. wealthylovespell@gmail.com skambinkite „whatssap“ +2348105150446

    AtsakytiPanaikinti