2017 m. gegužės 2 d., antradienis



Prasideda palankus metas spręsti finansines problemas, investuoti pinigus, pradėti naują verslą. Jausmai intensyvėja ir meilė tampa rimtu stimulu ko nors siekti, norėti, įkūnyti. Šis metas tinkamas sužadėtuvėms, santuokai, šeimos šventėms, renginiams, kelionėms, aktyviam poilsiui. Taip pat bus aktualu mokytis, dalyvauti įvairiuose susitikimuose, pasitarimuose, tvarkyti skubius reikalus. Tai labai sėkmingas metas ir romantiškiems pasimatymams. Daugiau dėmėsio skirkite savęs ugdymui, sportui, mitybai gerinti. Venkite naudotis transportu – stenkitės daugiau vaikščioti, judėti.


Avinas. Artėja labai palankus metas svarbiems darbo reikalams tvarkyti. Puikiai jausitės, būsite sumanūs organizatoriai, tad jūsų surengta šventė sužavės artimuosius ir svečius.

Jautis. Sukluskite, įsiklausikyte į savo vidinį balsą, nes dabar ypač tinkamas periodas susitikimams su įtakingais asmenimis ar žmonėmis iš toli. Galima imti paskolas, plėsti savo veiklą.

Dvyniai. Tinkamas laikas mokesčių, draudimo reikalams tvarkyti, skolų problemoms spręsti. Nuotaikos bus pavyzdingai šventinės ir aplinkiniai greitai pasigaus jūsų pakilią energiją.

Vėžys. Drąsiai galite kreiptis su prašymais į bet kokias įstaigas. Geras laikas svarbiems susitarimams. Išnaudokite jį tinkamai. Laukia ir naujos, gana netikėtos pažintys, galinčios pakreipti gyvenimą net kita linkme.

Liūtas. Galima romantiška intriga – netikėta pažintis svečiuose ar kelionėje. Tiesa, gali išaugti traumų tikimybė, gali pablogėti sveikata, kilti virškinimo nesklandumų. Pasaugokite tiek save, tiek mažamečius.

Mergelė. Geriausiai šeimos šventes ir susibūrimus praleisti su artimaisiais savo namuose, o išvykoms, susitikimams, pramogoms bus palankesni tik savaitgaliai. Galima pradėti remontą namuose, seksis lengvai ir greitai ji padaryti.

Svarstyklės. Netikėtai galite pajusti nemažą nuovargį jei neleisite sau kiek nors atsipūsti nuo bendravimo ir ramiai patinginiauti namuose. Geriausiai atsikvėpsite prie vandens telkinių.

Skorpionas. Daug pastangų, nemažai išlaidų... Vis dėlto tai teiks džiaugsmą, jausitės puikiai!

Šaulys. Jausitės smagiai – trykšite energija, optimizmu, tad ir aplinkinius užsidegsite savo entuziazmu. Gausite nemenką dozę aplinkinių dėmesio, tad patirsite daug smagių įspūdžių.

Ožiaragis. Ne laikas ką nors keisti, kurti ateities planus ar apie juos kam nors pasakoti, dalintis savo svajonėmis, sumanymais – galite būti nužiūrėti. Likite atsargesni bendraudami, neužmegzkite naujų pažinčių. Būkite atidesni artimiesiems.

Vandenis.  Mažiau dalinkitės savo tikslais ir siekiais. Ne laikas kreiptis ir į savo viršininką su pasiūlymais, prašymais, taip pat netiks susitikti su būsimu darbdaviu.  Būkite atsargesni kelyje.

Žuvys. Apgaulingas metas. Nors jus gerbia ir palaiko aplinkiniai, kolegos, įtakingi asmenys, nereikėtų tikėtis naudos iš gautų pasiūlymų. Labiau pasaugokite pinigus, turtą ir ramybę šeimoje.
















1 komentaras:

  1. Aš esu ponia su 2 vaikais, kilusi iš Teksaso Hiustono, mano vyras palieka mane ir jo 2 vaikus maždaug 10 mėnesių. Aš patiriu daug skausmo, aš darau viską, ką galiu, kad jis sugrįžtų pas mane ir į savo vaikus, bet nieko. sportuoti. man tai buvo tikrai įtemptas laikotarpis, nes aš galėjau jausti širdies skausmą. Man buvo liepta kreiptis į meilės rašybos gydytoją, kad padėtų man. Aš padariau, kad man pasisekė gauti DR.Wealthy Contact, kuris sugebėjo man padėti. Jis išleido meilės burtą, kuris sugrąžino mano vyrą pas mane ir į jo vaikai dėkojame tiek daug DR. Turtingi aš labai vertinu tai, ką padarei dėl manęs. čia jis yra jo kontaktinis asmuo, jei jums to gali prireikti išsprendus savo santykių el. laišką. wealthylovespell@gmail.com skambinkite „whatssap“ +2348105150446

    AtsakytiPanaikinti