2017 m. gegužės 9 d., antradienis

Brangieji,

Lietuvos Respublikos ambasada Airijoje gegužės 22 d. 19 val. kviečia į susitikimą su Vyteniu Povilu Andriukaičiu. Susitikimas vyks ambasadoje, adresu: 47 Ailesbury Rd, Ballsbridge, Dublin 4.


Vytenis Povilas Andriukaitis – gydytojas, istorikas, Lietuvos politinis bei visuomenės veikėjas, Lietuvos nepriklausomos valstybės atstatymo akto signataras, o šiandien ir Europos Sąjungos komisaras, atsakingas už sveikatą ir maisto saugą, viešnagės Dubline metu maloniai kviečia neformaliai susitikti ir padiskutuoti apie ES ateitį ir Brexit‘ą, o taip pat aptarti kitus lietuviams, gyvenantiems Airijoje, rūpimus klausimus.


Pagarbiai,

Lietuvos Respublikos ambasada Airijoje
47 Ailesbury Road, Ballsbridge, Dublin 4, IRELAND
Tel.: +353 1 203 5737, faks.: +353 1 283 9354




1 komentaras:

  1. Aš esu ponia su 2 vaikais, kilusi iš Teksaso Hiustono, mano vyras palieka mane ir jo 2 vaikus maždaug 10 mėnesių. Aš patiriu daug skausmo, aš darau viską, ką galiu, kad jis sugrįžtų pas mane ir į savo vaikus, bet nieko. sportuoti. man tai buvo tikrai įtemptas laikotarpis, nes aš galėjau jausti širdies skausmą. Man buvo liepta kreiptis į meilės rašybos gydytoją, kad padėtų man. Aš padariau, kad man pasisekė gauti DR.Wealthy Contact, kuris sugebėjo man padėti. Jis išleido meilės burtą, kuris sugrąžino mano vyrą pas mane ir į jo vaikai dėkojame tiek daug DR. Turtingi aš labai vertinu tai, ką padarei dėl manęs. čia jis yra jo kontaktinis asmuo, jei jums to gali prireikti išsprendus savo santykių el. laišką. wealthylovespell@gmail.com skambinkite „whatssap“ +2348105150446

    AtsakytiPanaikinti