2017 m. gegužės 19 d., penktadienis

Gardaí iš Kinahan kartelio konfiskavo juvelyrinius dirbinius ir pinigus


Gardaí tebetęsia kovą prieš Kinahan kartelį – operacijos “Dagys ir Hibridas” (Thistle and Hybrid) metu iš gaujos narių konfiskuoti juvelyriniai dirbiniai ir grynieji pinigai, praneša Journal.ie.

Į Garda pareigūnų atliekamą operaciją buvo įtrauktas ir Kriminalinis paieškų biuras (Criminal Assets Bureau  CAB), kurios metu buvo atliekamos paieškos įmonėse ir namuose, kurių savininkai įsigijo turtus nusikalstamu būdu.

Jungtinėje operacijoje dalyvavo  30 525 kontrolės punkto pareigūnai,  3 316 patrulių, buvo atlikta  1 011 paieškų. Buvo rasta ir konfiskuota 563 660 eurų grynųjų pinigų ir juvelyrikos dirbinių, kurių vertė sudaro apie 94 000 eurų.

Papildomos pareigūnų pajėgos kartu su savo partneriais “Revenue and Customs”, dirba pasienio kontrolės punktuose bei Dublino oro uoste, kad galėtų sulaikyti narkotikų siuntas, atkeliaujančias į šalį iš Europos.


Garda pareigūnai, tirdami nužudymo bylas, kurios siejamos su nusikalstamo kartelio veikla, areštavo 77  žmones, 236 patalpose buvo atliekamos kratos, 14 žmonių pateikti kaltinimai, konfiskuoti 24 ginklai.

1 komentaras:

  1. Aš esu ponia su 2 vaikais, kilusi iš Teksaso Hiustono, mano vyras palieka mane ir jo 2 vaikus maždaug 10 mėnesių. Aš patiriu daug skausmo, aš darau viską, ką galiu, kad jis sugrįžtų pas mane ir į savo vaikus, bet nieko. sportuoti. man tai buvo tikrai įtemptas laikotarpis, nes aš galėjau jausti širdies skausmą. Man buvo liepta kreiptis į meilės rašybos gydytoją, kad padėtų man. Aš padariau, kad man pasisekė gauti DR.Wealthy Contact, kuris sugebėjo man padėti. Jis išleido meilės burtą, kuris sugrąžino mano vyrą pas mane ir į jo vaikai dėkojame tiek daug DR. Turtingi aš labai vertinu tai, ką padarei dėl manęs. čia jis yra jo kontaktinis asmuo, jei jums to gali prireikti išsprendus savo santykių el. laišką. wealthylovespell@gmail.com skambinkite „whatssap“ +2348105150446

    AtsakytiPanaikinti