2017 m. lapkričio 30 d., ketvirtadienis

Šiandien Dublino oro uoste pradėjo veikti pasų kontrolės automatai-vartai




Šiandien Dublino oro uosto 1 ir 2 terminaluose pradėjo veikti 20 pasų kontrolės automatų-vartų, kurie atpažins keleivius pagal paso nuotrauką, rašo “The Irish Times”.


20 automatizuotų pasų kontrolės vartų suteiks galimybę keleiviams greičiau praeiti pasų kontrolės postus ir patekti į šalį. Kiekviename oro uosto terminale įdiegta po 10 tokių vartų ir tik vienas imigracijos tarnybos pareigūnas stebės tokius automatus-vartus. 
  
 “eGate” skaitys informaciją visų Airijos, ES, EEE ir Šveicarijos keleivių, vyresnių nei 18 metų ir turinčių elektroninius pasus, informaciją. Airijos pasų kortelių turėtojai (Irish passport card holders) taip galės naudotis šiais vartais. 

Teisingumo departamentas teigė, kad ketina išplėsti vartų naudojimą ir ne ES pasų turėtojams, naudojantiems registruotas keliaujančiųjų programas, ypač reguliariems verslo keliautojams.

Paso aparatai “skaito” paso elektroninį “čipą”, įskaitant nuotrauką ir siunčia informaciją patikrinti įvairioms tarnyboms. Fotokameros užfiksuos keleivio veidą ir palygins jį su paso nuotrauka, naudojant biometrinės atitikties programinę įrangą. Patikrintas keleivis galės netrukdomai išeiti iš vartų.

Airijos teisingumo ministras Charlie Flanagan sakė, kad šis žingsnis “labai sustiprins imigracijos kontrolę, įskaitant sienų apsaugą, o įdiegta savitarnos įranga leis greičiai atilkti imigracinę patikrą”.

Ministras sakė, kad tokių elektroninių vartų įdiegimas yra Natūralizacijos ir imigracijos tarnybos (Naturalisation and Immigration Service – INIS) strategijos dalis.

Kiti planuojami imigracijos tarnybų įdiegimai apimtų automatizuotą Interpolo paiešką, pamestų ir pavogtų kelionės dokumentų duomenų bazės patikrinimą.

Vėliau planuojama įdiegti “Registruotą keliautojo programą” (Registered Traveller Programme), kurioje už tam tikrą mokestį dažnai keliaujantys ne ES piliečiai galės užsiregistruot ir naudotis elektroniniais vartais.

Trijų milijonų vertės įrengimų projektą sukūrė Lisabonoje įsikūrusi kompanija “Vision-Box”, kuri bendradarbiauja su “Accenture”, “ESP Global Systems” ir IT palaikymo kompanija. “Vision Box” yra lyderė, teikianti elektroninį tapatybės nustatymo portalą visam pasauliui.

2016 metais  Dublino oro uosto Imigracijos tarnyba patikrino 13,8 mln. keleivių, kurių skaičius per pastaruosius penkerius metus išaugo 46 proc.



2 komentarai:

  1. Esu čia, norėdamas paliudyti, kaip šis galingas burtų ratukas, vadinamas daktare Ogala, padėjo man pagerinti mano santykius. Man skaudėjo širdį, kai mylimoji man pasakė, kad jis nebėra suinteresuotas vesti mane, nes kita ponia ant jo panaudojo juodąją magiją. Aš verkiau ir verkšlenau kasdien, kol taip blogai, kad kreipiausi į internetą pagalbos. Štai tada, kai perskaičiau atsiliepimą apie dr. Ogala, tada kreipiausi į jį pagalbos ieškant meilės ir savo gyvenimo. , jis padėjo man užrašyti galingą meilės kerą ir, mano nuostabai, po 24 valandų meilės burto, mano mylimasis grįžo ant kelių maldaudamas manęs atleisti. jo el. pašto adresas: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    AtsakytiPanaikinti