2017 m. rugpjūčio 24 d., ketvirtadienis

Nevykęs skrydis iš Dublino į Bostoną iššaukė keleivių pasipiktinimą



Vakar vakare kompanijos “Norwegian Air” lėktuvas, skraidinęs  beveik 200 keleivių iš Dublino į Bostoną, po 90 minučių trukusio skrydžio grįžo į Dublino oro uostą. Keleiviams buvo pranešta, kad dėl techninių problemų, lėktuvo įgula priversta nutraukti skrydį, informuoja “Dublin Live”.

Norvegų kompanijos “Norwegian Air” lėktuvas su 189 keleiviais vakar 15 valandą iš Dublino oro uosto pakilo skrydžiui į Bostoną. Po kurio laiko lėktuvo įgula pranešė apie techines problemas ir, kad galėtų sudeginti degalus ir saugiai nutūpti, pradėjo sukti ratus virš Airijos jūros.

Lėktuvui sėkmingai nusileidus Dubline, apie 19.30 val. žmonės buvo informuoti, kad jie išskris į Bostoną apie vidurnaktį, o keleiviams bus skiriamas 20 eurų vaučeris maistui. Tačiau jiems pavalgyti taip ir nepavyko  Dublino oro uoste dauguma restoranų užsidaro jau apie septintą vakaro.

Bet čia keleivių “nuotykiai” nesibaigė – apie dešimtą vakaro jiems buvo pranešta, kad skrydis atidedamas iki ketvirtadienio 8 val.ryto.


Keleivė iš Amerikos Michelle sakė: “Neskriskite daugiau Norvegijos aviakompanijos lėktuvais ir įspėkite draugus”.

Jai pritarė kitas keleivis: “Tai juokinga, aš gavau 20 eurų vaučerį devintą vakaro ir negalėjau pavalgyti. Norvegijos oro linijų atstovai neinformavo, kas vyksta, mes įstrigom Dubline ir dar turime susirasti nakvynę”.

Tačiau 23.30 val. "Dublin Airport Authority" (DAA) atstovas “Norwegian Air” lėktuvu skridusius keleivius informavo, kad viešbutis jiems bus suteiktas.  

Leidinys “Irish Mirror” bandė susisiekti su Norvegijos oro linijų atstovais, kad jie pakomentuotų minėtą incidentą, tačiau to padaryti nepavyko.

Ar lėktuvas šį rytą išskrido į Bostoną, ar ne, informacijos nėra. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą