2017 m. rugpjūčio 22 d., antradienis

Asmeninis Airijos mišrių kovos menų nugalėtojo masažuotojas: “Dievas man davė dovaną gydyti žmones”


Viena iš nenugalimo Airijos mišrių kovos menų kovotojo Conor Anthony McGregor paslaptis – jo fiziologas ir masažuotojas, padedantis jam greitai atsistatyti – Vasilijus Bria. 

Nuotr. iš kairės į dešinę: Conor Anthony McGregor ir Vasilijus Bria

Į Airiją Vasilijus Bria iš Moldovos atvyko 2001 metais, dirbo statybose, o fizioterapija pradėjo domėtis 2000-aisiais. Laikraštis „Lietuvis“ susitiko su Vasilijumi Bria, jo šeima ir kolegomis klinikoje „DF Medical Centre“, esančioje Lucan.

Vasilijus Bria pasakoja:

Prisimenu, vaikinai man skundėsi nugaros, stuburo ir sąnarių skausmais, nes jie žinojo, kad aš kažką išmanau apie masažą, todėl ir kreipėsi į mane. Gyvenimas susiklostė taip, kad masažo paslaptis mano šeimoje buvo įvaldę man artimi žmonės. Dar nuo vaikystės prisimenu, kaip mano močiutė, o vėliau ir mano mama, galėjo padaryti gerą masažą.

Jie mane mokė tradicinės medicinos paslapčių, masažo technikos, bet profesionaliai aš tuo užsiėmiau vėliau. Dabar sunku pasakyti, ar aš profesionaliai žengiau pirmuosius žingsnius šioje srityje, ar ne, bet man visada tai patiko ir aš stengiausi viską daryti tik gerai. O jeigu pritrūkdavo kažkokių žinių, atsakymo imdavau ieškoti knygose. Atsimenu kaip mama, stebėdama tai, kaip aš darau masažą, sakydavo, kad aš turiu dovaną ir kad aš galiu gydyti žmones.

Tuomet aš nekreipiau dėmesio į jos žodžius, bet laikui bėgant, kada tapau profesionaliu sportininkų masažuotoju, aš vis dažniau ir dažniau prisimindavau jos žodžius. Kas žino, gal Dievas iš tikrųjų man davė dovaną, kad aš galėčiau gydyti žmones?

Prieš keletą metų buvau pakviestas į Airijos mišrių kovos menų čempiono Conor McGregor namus. Jis taip pat gyvena Lucan, matyt, kažkas iš draugų ar pažįstamų jam patarė kreiptis į mane. Aš net nežinojau, kas jis toks. O kai atvažiavau į jo namus, mane pasitiko ištisas būrys žmonių su kameromis. Po šio vizito, 2014 metais, skubiai buvau iškviestas į Las Vegasą ir nuo to karto esu jo komandos narys.


Daugybę kartų su juo ir jo kamanda pabuvojau Las Vegase, Bostone, Los Andžele, Niujorke, Portugalijoje, Islandijoje ir dar daug kur... Masažas jam labai padeda atstatyti lankstumą, o man tai nepakartojama darbo patirtis. Būdamas šalia šio žymaus sportininko, aš daug ką sužinojau ir pamačiau šiuolaikinio sporto kitą medalio pusę. Dabar man padeda mano sūnus Eugenijus ir Maksimas, komandoje ir mano žmona Rodika, kuri dirba analizės srityje „Gyvas kraujo lašas“.


Masažas gerina kraujotaką ir žmogaus judėjimą. Be to, masažas ir tempimas nuima nuovargį ir suteikia žmogui fizinį ir psichologinį stabilumą.

Savo darbe mes naudojame tik natūralias medžiagas – iš natūralių produktų aš pats darau trauktines ir tepalus, taip pat naudoju medžiagas, gautas iš Negyvosios jūros.

Visos mūsų problemos kyla dėl streso – vos mes nustojame kontroliuoti stresines situacijas, iškart pasipila ligos. Mes siūlome tradicinę terapiją, paremtą senais receptais, masažą, fizioterapiją, medicinines taures, daug dirbame su žmogaus organizmui gyvybiškai svarbiais taškais. Tai nėra akupunktūra – už žmogaus sveikatą ir savijautą atsakingas jo stuburas, kuris nervų galūnėlėmis yra sujungtais su visais organais.

Todėl, jeigu žmogui kažkas skauda, problemos paprastai reikia ieškoti stubure. Žmonės dirba ir statybvietėse, ir biuruose, ir 80 proc. iš jų kenčia dėl stuburo išvaržos. Jeigu aštuonias valandas praleidi sėdėdamas ofiso kėdėje, sutrinka kraujotaka, o jeigu tiek pat laiko dirbi fizinį darbą, nusidėvi atraminės kūno dalys, atsakingos už pusiausvyrą.


Ligos negali pajusti tą pačią minutę, kada susergi, todėl žmonės, kurie kreipiasi į mus, dažniausiai jau turi visą puokštę ligų. Mes stengiamės padėti visiems, bet nereikia pamiršti ir apie atpalaiduojantį sveikatingumo masažą. Apskritai, žmogaus kūnas yra gana sudėtinga sistema.

Jeigu skauda koją, reikia rasti tam tikrą tašką ir judėti per visą raumenį, o nugaros skausmai gali būti susiję su pilvo problemomis. Masažo pagalba galima gydyti šlapimo pūslės, kepenų, inkstų, prostatos susirgimus.

Pasakysiu taip: 99 proc. mūsų pacientų per 10-12 dienų išeina iš mūsų klinikos sveiki. Suprantama, kad viskas priklauso nuo diagnozės – turėjau pacientą su pažeistu stuburo disku ir mums prireikė 38 dienų gydymo kurso. Vieno kurso kaina  – 50 eurų.


Sakau visiems, kad jau po pirmojo masažo seanso rezultatas turi pasimatyti iš karto. Jeigu po masažo neskauda skausmo šaltinio, o skauda pats masažas - reiškia, kad jis atliktas gerai. Mes dirbame su vaikais ir suaugusiais, atliekame masažą ir nėščioms moterims, taip pat padedame atstatyti kraujotaką.

Jeigu jums reikia nustatyti diagnozę arba jaučiate, kad kažkas yra negerai su jūsų organizmu, jums padės Rodika Bria, kuri atliks mikroskopinį kraujo tyrimą.

Pasakoja Rodika:

Skirtingai nuo klinikinių tyrimų, kur ląstelės yra atskiriamos nuo plazmos ir džiovinamos, o po to, padedant cheminėms medžiagoms, yra analizuojamos, „Gyvas kraujo lašas“ atlieka mikroskopinę kraujo analizę. Ši analizė nustato organizmo rūgštingumą, kuris ir yra visų ligų pagrindas.

Kraujas – tai gyvenimo kelias! Jeigu mes pagelbėsime mūsų kraujotakos sitemai – mes padėsime pasveikti mūsų kūnui!

Vasilijus Bria ir Rodika Bria, o taip pat ir jų sūnūs priima pacientus klinikoje „DF Medical Centre“, adresu: Ardfield House, Leixlip Road, Lucan, K78 V8W6.

Klinikos direktorė Diana Finnegan sakė: „Mes atidarėme universalią kliniką, kurioje dirba GP, chirurgas, ginekologas, endokrinologas, gastroenterologas, kardiologas, pediatras, ginekologas, ir, žinoma, fizioterapeutai Bria. Apsilankykite pas mus.“

Užsirašyti pas Vasilijų Bria galima paskambinus tel.:  +353863949882, 0876241805
El. paštu: massageinlucan@gmail.com, inereneto svetainėje: www.vasilebria.com


Rodika Bria atlieka kraujo anallizę. 

Tel.:+353857407995 
El. paštas: rodicabria@gmail.com
Interneto svetainė:www.rodicabria.com

Klinikos adresas: 
DF Medical Centre,
Ardfield House, Leixlip Road, 
Lucan, 
K78 V8W6

Tel.: (01)5255342



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą