2017 m. balandžio 3 d., pirmadienis

Sudužusio kranto apsaugos sraigtasparnio “Rescue 116” liekanos rastos, žmonių kūnai – ne


Paieškos tarnyboms pavyko aptikti sudužusio kranto apsaugos (Coast Guard) sraigtasparnio liekanas, tačiau dviejų įgulos narių dar tebeieškoma, praneša Journal.ie. 

Blogos oro sąlygos iki šiol trukdė ištraukti į paviršių sraigtasparnio nuolaužas, todėl orams pagerėjus, gelbėjimo darbai vėl bus tęsiami.

Gelbėjimo tarnybos atstovas spaudai patvirtino, kad sraigtasparnio nuolaužos tikrai rastos, tačiau nėra įrodymų, kad po nuolaužomis gali būti aukų kūnai.

Dviejų įgulos narių - Paul Ormsby ir Ciarán Smith kūnai dar nerasti.

Ištraukus visas sraigtasparnio nuolaužas ir jas ištyrus, Oro avarijų tyrimo skyrius (Air Accident Investigation Unit - AAIU) galės pateikti detalesnes išvadas, paaiškinančias,  kodėl įvyko minėtas incidentas.


Dėl prastų oro sąlygų, sraigtasparnio įgulos narių kūnų paieška giluminiuose jūros sluoksniuose porai dienų buvo sustabdyta, tačiau dabar ji vėl bus tęsiama.  

Kranto apsaugos sraigtasparnis sudužo šių metų kovo 14 dieną, iškart po vidurnakčio, nutolęs 10 kilometrų į vakarus nuo Blacksod, Mayo grafystėje. 


6 komentarai:

  1. Aš sugebėjau su savo vyru pasitelkti rašybos gydytoją dr. Ajayi, kai sužinojau, kad jį žavi kita moteris, aš buvau labai laiminga, kad susisiekiau su rašybos atstovu, nes jis yra priežastis, dėl kurios galėjau laimėti savo vyrą. ir dabar gyvename ramybėje. Kreipkitės į dr. Ajayi už visą jūsų rašybos darbą, jis padėjo man susigrąžinti savo vyrą. Manau, kad jis padės jums tai, kas jus vargina. Paštas: drajayi1990@gmail.com arba „whatsapp“: +2347084887094.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveiki visi, aš čia, noriu padėkoti DR ODION, kad vėl mane nudžiugino, mano sužadėtinės paliko mane, kai jau ketinau susituokti po 2 mėnesių. Ir aš buvau taip nusivylusi, kad praleidau blogą dieną. kol buvau prisijungęs ir parodau apžvalgą apie asmenį, paskelbusį daktaro, vadinamo ODION, liudijimą, su kuriuo aš iš tikrųjų susisiekiau, ir jis užtikrino mane, kad neturėčiau jaudintis, kad mano vaikinas grįš, kai jis bus atliktas su savo darbu per 24 val. . deja, aš susitinku mobiliojo telefono telefoną ir tai buvo mano vaikinas. Jis man pasakė, kad jam gaila, kad turėčiau jam atleisti, kad jis grįžta, kad būtume kartu. Ačiū DR ODION už jo malonų darbą. Jei susiduriate su ta pačia problema, galite susisiekti su juo per „WhatsApp“ +2349060503921 arba el. Paštu (drodion60@yandex.com)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tikroji gyvenimo istorija Mano santuoka per 13 metų kurį laiką blogėjo, todėl ją reikėjo išnarplioti. Aš buvau jo ištikimas ištikimas palaikantis ir pasitikintis žmona. Jis turėjo papildomą laukinę pusę, kurios nevaldė. kad jis užmezgė romaną likus 2 savaitėms iki mūsų 14-osios vestuvių metinių, aš susidūriau su juo ir mes turėjome problemų dėl to mano vyras tiesiog pradėjo skyrybų kalbą apie mane, aš buvau tokia įskaudinta ir būdama nepriklausoma moteris, maniau, kad galėčiau susitvarkyti būdamas vienišas, buvo taip sunku judėti toliau, todėl turėjau kreiptis pagalbos į internetą. Mūsų santuokos ir šeimos terapeutai manė, kad kažkas ne taip apie mano vyrą, aš prisijungiau prie interneto ir sužinojau apie daktarą Fayosa ir jo gerą burtą darbų apžvalgas, susisiekiau su juo šiuo Emai Fayosasolusionhome@gmail.com arba „Whatsapp +2348151918774“, kurį užsisakiau „Meilės“ užkeikimui jo šventykloje, o po 24 valandų po to, kai būrimas buvo atliktas ir užbaigtas kitos dienos rytą apie 9:34. Aš buvau visiškai sukrėstas, kaip vyras paskambino man sakydamas, kaip manęs jis ilgisi, dr. Fayosa užkeikimas dirbo su manimi taip greitai, kad galiu įsivaizduoti, o mano vyras pastaruoju metu buvo toks mylintis, kad natūralu, ir aš šiuo metu turiu laimingą santuoką. slapti skambučiai panaudojus jo meilės burtus. Jei esate meilės neturinčioje ir nelaimingoje santuokoje, kurios neįmanoma išgelbėti, patikėkite manimi. Šio tunelio gale yra šviesa ir yra didžiulė jėga, kuri gali atstatyti nutrūkusius santykius ir santuoką, kad ir kiek jūs bebūtumėte. abu išvyko. Susipažinkite su puikiu vyru, kuris gali valdyti saulę ir mėnulį, kad dirbtų jums ir išspręstų jūsų problemą, išgydytų savo santuokinius santykius ir sutaupytų pinigų. Galite susisiekti su dr. Fayosa jo kontaktiniais duomenimis. El. paštas: Fayosasolusionhome@gmail.com ) arba „Whatsapp“ +2348151918774

    AtsakytiPanaikinti
  4. Sveiki, mano draugai internete. Noriu padėkoti dr. Fayosa naudodamas šią terpę, nes užkeikęs burtą ir sugrąžino mano buvusį vyrą, mano vyras paliko mane savo buvusiai merginai, kurią jis turėjo prieš vesdamas, man buvo sudėtinga situacija, paskambinau ir prašau jo grįžti, jis atsisakė, jis pasakė, kad manęs nebemyli. Aš bandžiau visus įmanomus būdus, kaip jį susigrąžinti, buvo veltui, aš pasakiau apie tai savo draugei, o ji man davė dr. Fayosa Email, aš susisiekiau su juo ir pasakiau jam visiems mano problema ir jis man pasakė, ką man daryti, ir aš tai padariau, ir jis sukūrė meilės kerą, kuris per 24 valandas sugrąžino mano vyrą. Jei jums reikia pagalbos susigrąžinti savo buvusįjį, susisiekite su dr. Fayosa krikštatėviu ir patikimu vyru, susisiekite labas el. paštu ar whatssapp

    El. Paštas: (Fayosasolusionhome@gmail.com)
    „Whatssapp“: +2348151918774

    AtsakytiPanaikinti
  5. Esu čia, norėdamas paliudyti, kaip šis galingas burtų ratukas, vadinamas daktare Ogala, padėjo man pagerinti mano santykius. Man skaudėjo širdį, kai mylimoji man pasakė, kad jis nebėra suinteresuotas vesti mane, nes kita ponia ant jo panaudojo juodąją magiją. Aš verkiau ir verkšlenau kasdien, kol taip blogai, kad kreipiausi į internetą pagalbos. Štai tada, kai perskaičiau atsiliepimą apie dr. Ogala, tada kreipiausi į jį pagalbos ieškant meilės ir savo gyvenimo. , jis padėjo man užrašyti galingą meilės kerą ir, mano nuostabai, po 24 valandų meilės burto, mano mylimasis grįžo ant kelių maldaudamas manęs atleisti. jo el. pašto adresas: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    AtsakytiPanaikinti
  6. AR JŪS VYKSTATE BET KOKIAM SUNKUMUI GYVENIMOJE IR NORITE, KAD TRŪKSTANČIO SPRENDIMO KONTAKTAS DR. AJAYI, JIS YPATINGAS VERBOS LYGINYS „Viber“ ar „WhatsApp“: +2347084887094 arba el. Paštas: drajayi1990@gmail.com

    Mano vyras planavo skirtis su manimi sakydamas, kad jam atsibodo mūsų sąjunga, buvau nustebinta, nes tai staiga atsirado ir mano instinktas man pasakė, kad kažkas negerai, vėliau sužinojau, kad mano vyras turi moterį lauke, aš to paklausiau , jis labai supyko ir pasakė, kad būtent todėl jis nori, kad mes išsiskirtume, jis paliko namus 6 mėnesiams, kai pamačiau raginimo vedėjos daktarės Ajayi kontaktą, moteris paaiškino, kaip ji galėjo pastoti ir turėti savo vaiką vartodamas vaistažoles po 9 metų santuokos, aš užmezgiau jo kontaktą ir paaiškinau jam savo situaciją su vyru, jis man pasakė, kad mano vyru manipuliuoja tamsi jėga, jis man pasakė kai kuriuos dalykus, kuriuos turėjau padaryti ir atlikti burtą, septynios burtų dienos, kai mano vyras grįžo namo ir nuplėšė skyrybų dokumentą, dabar mes visi gyvename laimingai, dėka daktaro Ajayi. Nesigėdykite savo problemų, ieškokite pagalbos ir ją išspręskite.

    AtsakytiPanaikinti