2017 m. balandžio 5 d., trečiadienis

“Bus Éireann” autobusų vairuotojai streikuoja, kompanija skaičiuoja nuostolius. Kas bus toliau? 


Kiekvienas streikuojantis kompanijos “Bus Éireann” vairuotojas per visą streiko akciją jau neteko po 1 257 eurus darbo užmokesčio. Šiandien profsąjungos Siptu, Nacionalinės autobusų ir Geležinkelininkų  sąjungos (National Bus and Railworkers' Union  - NBRU) ir “Bus Éireann” atstovai vėl bandys ieškoti išeities iš susidariusios situacijos, praneša Independent.ie.


Darbo santykių komisija (Workplace Relations Commission) praėjusį penktadienį buvo priversta įsikišti į diskusiją tarp streikuojančių vairuotojų ir kompanijos vadovybės. Pokalbis, vadovams pareiškus, kad vairuotojų streikas yra neteisėtas, peraugo į ginčą.

1900 streikuojančių darbuotojų pareiškė, kad jie tęs streiką iki to laiko, kol vadovybė nesutiks su jų reikalavimais ir kol nebus pasirašytos darbo sutartys, o darbo vietos nebus “karpomos”.

Vidutinis metinis vairuotojo atlyginimas siekia apie 46 879 eurus, į jį įskaičiuoti viršvalandžiai ir kiti mokėjimai.

Streiko metu vairuotojai gana po 360 eurų (už kokį laikotarpį – dieną, savaitę ar pan. jie gauna šią sumą ir kas jiems moka, Independent.ie nepatikslino – “Lietuvis” past.).

 “Bus Éireann” kompanijos vadovas Ray Hernan sakė, kad dėl darbuotojų streiko kompanija patiria milžiniškus nuostolius, be to, gegužės mėnesį ji skubiai turi pateikti išlaidų, kurios sudaro apie  30 milijonų eurų, mažinimo planą.

Profsąjungos Siptu sektorius  Willie Noone pareiškė, kad vairuotojai ir toliau tęs streiką, juolab, kad pastarosiomis dienomis kai kurie darbuotojai buvo atleisti iš darbo.

1 komentaras:

  1. Esu čia, norėdamas paliudyti, kaip šis galingas burtų ratukas, vadinamas daktare Ogala, padėjo man pagerinti mano santykius. Man skaudėjo širdį, kai mylimoji man pasakė, kad jis nebėra suinteresuotas vesti mane, nes kita ponia ant jo panaudojo juodąją magiją. Aš verkiau ir verkšlenau kasdien, kol taip blogai, kad kreipiausi į internetą pagalbos. Štai tada, kai perskaičiau atsiliepimą apie dr. Ogala, tada kreipiausi į jį pagalbos ieškant meilės ir savo gyvenimo. , jis padėjo man užrašyti galingą meilės kerą ir, mano nuostabai, po 24 valandų meilės burto, mano mylimasis grįžo ant kelių maldaudamas manęs atleisti. jo el. pašto adresas: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    AtsakytiPanaikinti