2017 m. balandžio 4 d., antradienis

Šis periodas visiems atneš nusiraminimą ir  aiškumą. Negaiškite veltui laiko, pasinaudokite gera proga, nes tai bus gerų kontaktų, pažinčių užmezgimo, taip pat naujų žinių įgijimo metas. Tinkamas laikotarpis pasirūpinti kitais, pamiršti savo problemas, mažiau kalbėti apie save. Būtent dabar labai geras laikas  atleisti, taikytis, pamiršti senas problemas ir palaiminti savo skriaudėjus. Šis metas bus gausus ne tik aistrų, bet ir meilės trikampių. Tad, jei nenorite savo pora dalintis su kitu ar kita, praleiskite šį laikotarpį kartu. Tiesa, ne tam, kad dar kartą primintumėte savo partneriui apie jo bloguosius būdo bruožus, bet prisiminkite išimtinai tik geruosius. Tai turėtų būti labai šventiška, lyg pirmas meilės pasimatymas.


Avinas. Taikykitės, draugaukite, ieškokite sąjunginių, tarpininkų. Pasikliaukite atsitiktinumu, manevruokite, neužsispirkite. Ir raskite laiko prisipažinti meilę savo porai – patirsite nepaprastų įspūdžių.

Jautis. Tinkamas laikas darbo paieškai, susitikti su darbdaviu ir pan. Tačiau itin svarbu atlikti pareigas šeimai, sutuoktiniui. Pamėginkite (jums tai puikai pavyks) ištaisyti bendravimo klaidas, atlyginti nuoskaudas. Daugiau dėmesio skirkite sveikatos stiprinimui.

Dvyniai. Tai džiaugsmo, nuoširdumo metas. Daug kas klostysis sklandžiai, o jei ir susidursite su kliūtimi – jos bus naudingos. Kad ir kaip būsite užsiėmę, jūsų vaikai bei sutuoktinis turi būti jūsų dėmesio centre!

Vėžys. Puikus metas lyderiams, siekiantiems apie save suburti, suvienyti kolektyvą. Bus svarbu elgtis energingai, bet ne agresyviai. Palanku apsilankyti kavinėje ar restorane. Tai geras laikas dovanoti dovanas.

Liūtas. Stigs jėgų, tad imkitės tik būtiniausių darbų, neatsisakykite ir talkininkų. Netikėtai gali užplūsti naujos jėgos. Puikus metas romantiškiems pasimatymams ar kitokiems svarbiems susitikimams.

Mergelė. Geras laikas bendravimui, svarbiems susitikimams – galimos naujos pažintys ir palankūs pokyčiai. Gautus pasiūlymus geriau priimti. Palankus metas svečiuotis.

Svarstyklės. Jei nežinote, kaip apsispręsti, jei pasidarė bloga nuo visko kas aplink vyksta, tai dar nereiškia, kad galima imtis ryžtingų veiksmų! Verčiau susitikite su senu draugu, kurio nuomonę visada vertindavote ir nuoširdžiai pasidalinkite abejonėmis, nerimu. Bus svarbu nepasiduoti liūdnoms mintims ir jomis nesivadovauti.

Skorpionas. Jūsų reiklumas bei kritiškumas bus maksimaliai išaugęs. Labiausiai galite būti nepatenkinti savo pasiekimais ir kaltinti dėl to aplinką, visuomenę, šeimą... Būkite atlaidesni pirmiausia sau – jūs savęs aiškiai neįvertinate. Tinkamas metas susikaupusiems reikalams tvarkyti. Jei vengsite ginčų su sutuoktiniu bei aplinkiniais, viskas seksis kuo puikiausiai.

Šaulys. Jūsų tolerancija labai patiks aplinkiniams. Neužsisklęskite savyje, neatsisakykite bendrauti, priimkite svečius – jūsų patarimai, pagalba bus itin reikalingi jūsų draugams. Reikėtų mokėti griežtai atsiriboti nuo jums nemalonių asmenų.

Ožiaragis. Truks jėgų, tad daugiau ilsėkitės, stiprinkite sveikatą. Ką galite, perleiskite nuveikti savo porininkui ar sutuoktiniui. Ieškokite sąjungininkų, atgaivinkite senus bendradarbiavimo ryšius.

Vandenis. Geras laikas svarbiems darbams tvarkyti, tad negailėkite jėgų. Verta tikrinti ir stiprinti savo sveikatą. Ji bus dar geresnė, jei mokėsite nekreipti dėmesio į artimųjų trūkumus ir neišvengiamas problemas darbe.

Žuvys. Sėkmingas laikas tiek avantiūroms, tiek romantiškiems pasimatymams. Pamąstykite, kuo galite pagelbėti mylimam asmeniui. Patartina rimčiau užsiimti savo vaikų reikalais.

2 komentarai:

  1. Jau kurį laiką seku šį tinklaraštį ir šiandien jaučiau, kad turiu pasidalyti savo istorija, nes taip pat buvau auka. Po to, kai buvau su juo septynerius metus, jis išsiskyrė su manimi, padariau viską, kad jį susigrąžintum, bet viskas buvo veltui, aš jo labai norėjau dėl meilės, kurią jam turiu, maldavau jo su visais, Pažadėjau, bet jis atsisakė. Aš paaiškinau problemą savo motinai ir ji siūlo, kad aš verčiau susisiekčiau su rašyba, vadinama Drigbinovia, kuri padėtų man ištarti rašybą, kad tai sugrąžintų, bet aš niekada netikėjau rašyba, neturėjau kito pasirinkimo, kaip tik išbandyti tą patį burtą, ir jis pasakė aš daugiau nesijaudinu, kad viskas bus gerai, kad mano buvęs vyras grįš, jis antrą dieną stebėtinai išleido burtą mano vardu, buvo apie 16:00. Mano buvęs paskambino man, aš buvau toks nustebęs, atsiliepiau į skambutį ir viskas, ką jis pasakė, buvo gailisi dėl visko, kas nutiko, kad jis norėjo manęs atgal, kad jis mane taip mylėjo. Aš buvau tokia laiminga, kad tai naudinga man, todėl vėl pradėjome gyventi laimingai. Nuo to laiko pažadėjau, kad visi, kuriuos pažįstu, turi santykių problemų, aš tokiam asmeniui padėsiu nurodydamas vienintelį tikrąjį ir galingą burtininką, kuris man padėjo išspręsti savo problemą ir skiriasi nuo visų, kurie netikri. Visiems, kuriems čia reikia pagalbos, jo el. Paštas: doctorigbinovia93@gmail.com galite paskambinti „whatsapp“ per jo mobiliojo telefono numerį +2348144480786, kad gautumėte geriausią rezultatą visiems ar jūsų problemai ......

    AtsakytiPanaikinti
  2. Esu čia, norėdamas paliudyti, kaip šis galingas burtų ratukas, vadinamas daktare Ogala, padėjo man pagerinti mano santykius. Man skaudėjo širdį, kai mylimoji man pasakė, kad jis nebėra suinteresuotas vesti mane, nes kita ponia ant jo panaudojo juodąją magiją. Aš verkiau ir verkšlenau kasdien, kol taip blogai, kad kreipiausi į internetą pagalbos. Štai tada, kai perskaičiau atsiliepimą apie dr. Ogala, tada kreipiausi į jį pagalbos ieškant meilės ir savo gyvenimo. , jis padėjo man užrašyti galingą meilės kerą ir, mano nuostabai, po 24 valandų meilės burto, mano mylimasis grįžo ant kelių maldaudamas manęs atleisti. jo el. pašto adresas: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    AtsakytiPanaikinti