2017 m. balandžio 3 d., pirmadienis

Kambario nuoma


Daugelis turbūt girdėjote apie nesenai padarytus pakeitimus šeimininko ir nuomininko įstatyme ir apie pokyčius Gyvenamosios nuomos taryboje. Šie pakeitimai buvo įvesti tam, kad apsaugotų nuomininką ir užtikrintų teisingesnes nuomos kainas, taip pat, kad būtų įvestas kainų kėlimo limitas. Tikimasi, kad pakeitimai taipogi apsaugos šeimininko ir nuomininko interesus, ypač kai kalbama apie ilgesnį laiką, kuris turi būti duodamas iki pranešant apie kontrakto pabaigą. 

Dauguma žmonių nežino, kad nuomodamiesi kambarį gyvenamajame name, jie neturi tokių pačių teisių, kaip nuomojantis visą gyvenamąjį plotą (namą ar butą). Žmogus nuomojasi kambarį gyvenamajame name sutinkant ar leidžiant gyvenamosios vietos šeimininkui, taigi jis neturi jokios teisės į nuostolių atlyginimą ar teisių apsaugą, jei susitarimas nutrūktų arba būtų nesąžiningai sudarytas. Iš pradžių susitarimai nuomoti tik kambarį buvo populiarūs tarp studentų, kurie atvykdavo studijuoti į Dubliną ir susitardavo apsigyventi pas vietines šeimas už tam tikrą mokestį, tačiau, įvykus gyvenamųjų namų krizei Dubline, tokių susitarimų labai padaugėjo.

Studentai, o ir kiti žmonės, nuomodamiesi kambarius, yra susidūrę su daug košmariškų situacijų: jie susidūria su šeimomis, kurios išnuomoja tik kambarį (be leidimo naudotis vonios kambariu ar virtuve), kitais atvejais studentų prašoma grįžti namo savaitgaliais, arba jie apsigyvena namuose, kur įvesta “komendanto” valanda, dar kitur studentams neleidžiama  būti kambaryje visą dieną. Tokiais atvejais studentai neturi kito pasirinkimo, kaip susitaikyti su esama situacija arba ieškoti kito gyvenamojo būsto.

Dauguma tokių atvejų šeimininkai mokesčių inspekcijai nedeklaruoja gaunamos nuomos kaip papildomų pajamų, nes neįmanoma išsiaiškinti, kas gyvena name ir ar moka nuomą. Nors tai gali pasirodyti ir kaip pigesnė alternatyva tiems, kurie neturi kito pasirinkimo, išskyrus nuomoti kambarį, tačiau reikia žinoti, kad kambario nuomos kaina gali svyruoti nuo 400 iki 1 300 eurų per mėnesį ir šiuo metu ji panaši į kitų nuomojamų patalpų kainą, tik be teisinės pagalbos ir apsaugos.



Griffin Solicitors, Advokatai. Notaro paslaugos.

Gabriel House, 6 Cypress Park, Templogue, Dublin 6W
Mes dirbame 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.
Mob.: 0862179620

Jeigu jums reikia teisininko patarimo, prašau skambinti 

Tel.: 0862179620 arba parašyti elektroninį laišką:
inga@griffinsolicitors.ie

Apsilankykite mūsų internetinėje svetainėje
http://griffinsolicitors.ie/?lang=lt


5 komentarai:

  1. Aš sugebėjau su savo vyru pasitelkti rašybos gydytoją dr. Ajayi, kai sužinojau, kad jį žavi kita moteris, aš buvau labai laiminga, kad susisiekiau su rašybos atstovu, nes jis yra priežastis, dėl kurios galėjau laimėti savo vyrą. ir dabar gyvename ramybėje. Kreipkitės į dr. Ajayi už visą jūsų rašybos darbą, jis padėjo man susigrąžinti savo vyrą. Manau, kad jis padės jums tai, kas jus vargina. Paštas: drajayi1990@gmail.com arba „whatsapp“: +2347084887094.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Noriu pranešti pasauliui apie „Dr.ODION“ - Didįjį rašybos ratelį, kuris sugrąžino mane pas mano vyrą, kai maniau, kad visos viltys prarastos. Buvau nėščia, kai mano vyras paliko mane pas kitą moterį. Dr ODION panaudojo savo galingą rašybą šypsodamasis į veidą, grąžindamas savo vyrui savo burtą. Iš pradžių maniau, kad svajoju, kai mano vyras grįš man ant kelių maldaudamas, kad aš jam atleisčiau ir priimčiau jį visam laikui. nuo tada jis mane myli labiau nei aš kada nors tikėjausi, todėl daviau įžadą sau, kad pranešiu pasauliui apie Dr.ODION, nes jis yra Dievas žemėje. Ar turite problemų santykiuose? ar tavo partneris išsiskyrė su tavimi ir tu vis dar myli ir nori jo atgal? Ar turite problemų dėl savo finansų? susisiekite su Dr.ODION šiandien, nes aš suteikiu jums 100% garantiją, kad jis padės jums taip, kaip jis man padėjo. galite susisiekti su juo (drodion60@yandex.com) su paskutiniu rašytoju el. pašto adresu: arba „WhatsAPP“ jo mobiliojo telefono numeriu +2349060503921

    AtsakytiPanaikinti
  3. Noriu, kad pasaulis pažintų puikų žmogų, gerai žinomą kaip dr. Odion. jis turi geriausią santykių ir santuokos problemų sprendimą. Pagrindinė priežastis, kodėl aš apsilankiau pas gydytoją Odion, buvo sprendimas, kaip aš galiu susigrąžinti savo vyrą, nes pastaruoju metu aš perskaičiau keletą liudijimų, kuriuose kai kurie žmonės parašė apie daktarą Odion. Aš buvau toks patenkintas ir nusprendžiau ieškoti už pagalbą iš jo, kurį jis atliko nepriekaištingai, ištardamas mano vyrui burtą, kuris privertė jį sugrįžti pas mane ir paprašyti atleidimo. Aš nenustosiu skelbti jo vardo internete dėl jo gero darbo. Aš atsisakysiu jo kontakto dėl naudingumo tiems, kuriems reikia jo pagalbos. El. Paštas: (drodion60@yandex.com) „Com WhatsApp“ telefono numeris +2349060503921

    AtsakytiPanaikinti
  4. Esu čia, norėdamas paliudyti, kaip šis galingas burtų ratukas, vadinamas daktare Ogala, padėjo man pagerinti mano santykius. Man skaudėjo širdį, kai mylimoji man pasakė, kad jis nebėra suinteresuotas vesti mane, nes kita ponia ant jo panaudojo juodąją magiją. Aš verkiau ir verkšlenau kasdien, kol taip blogai, kad kreipiausi į internetą pagalbos. Štai tada, kai perskaičiau atsiliepimą apie dr. Ogala, tada kreipiausi į jį pagalbos ieškant meilės ir savo gyvenimo. , jis padėjo man užrašyti galingą meilės kerą ir, mano nuostabai, po 24 valandų meilės burto, mano mylimasis grįžo ant kelių maldaudamas manęs atleisti. jo el. pašto adresas: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ar jūs susiduriate su sunkumais savo sutuoktinių namuose? susisiekite su dr. Ajayi, kad gautumėte ilgalaikį sprendimą, nesigėdykite pasidalinti savo problemomis, nes bendroji problema jau yra įpusėjusi, todėl raginu jus susisiekti su dvasiniu dr. Ajayi „Whatsapp / Viber“: +2347084887094, Jis man padėjo grįžti mano vyras po 9 mėnesių išsiskyrimo sužinojau apie jį per pusbrolį, kad jis padėjo susilaukti savo kūdikio po 12 santuokos metų be vaiko. Ji sakė, kad daktarė Ajayi davė augalinių vaistų, kurie padėjo jai pastoti ir ji atneša į žemę sveiką berniuką. Jei jūs susiduriate su bet kokiu gyvenimo iššūkiu, dvasiškai ar fiziškai ir norite greito sprendimo, dr Ajayi yra jūsų paskutinė stotelė.

    AtsakytiPanaikinti