2017 m. balandžio 4 d., antradienis

Mokėjote už vandenį?  Pinigus ketinama grąžinti!


Sudarytas Vandens komitetas (Water Committee) tikisi, kad rytoj Vyriausybė patvirtins naują vandens strategiją, kurioje numatyta grąžinti pinigus tiems žmonėms, kurie yra sumokėję už vandenį, praneša Journal.ie.

Komitetas rekomenduoja atšaukti vidaus “Vandens paslaugų įstatymą” (Water Services Act 2014), kuris buvo priimtas 2014 metais.

Strategijos rengėjai pažymi, kad yra namų ūkių, kurie vis dar moka už vandenį, todėl siūloma šiuos mokėjimus taip pat peržiūrėti, vadovaujantis bendrais mokesčiais.

Vandens komiteto parengtos strategijos projekte sakoma: “Atsižvelgiant į poveikį biudžetui, aptarus ir susitarus dėl pinigų grąžinimo metodų, rekomenduojama kompensuoti tiems žmonėms, kurie mokėjo už vandenį.”

Tačiau, pasak projekto rengėjų, yra daug klausimų, kurie gali kilti tiems, kurie nėra nusiteikę grąžinti pinigus žmonėms, mokėjusiems už vandenį ir kurie laikosi nuomonės, kad žmonės ir toliau turi mokėti vandens mokesčius.

Komitetas siūlo visuose naujuose namuose įrengti vandens skaitiklius. Taip pat rekomenduoja žmonėms savanoriškai užregistruoti vandens skaitiklius, kad patys galėtų tausoti vandenį ir apskaičiuoti sunaudoto vandens kiekį.

Strategijos parengtame projekte siūloma tuos žmones, “kurie švaistys vandenį ir sąmoningai jo netausos, patraukti baudžiamojon atsakomybėn.” Tačiau naujausiame  projekte, kuris rytoj bus pristatytas Vyriausybėje, nėra numatyta tokius žmones “persekioti.”

Vietoj to yra teigiama:

“Komitetas sutinka, kad tyčinis vandens naudojimas turi būti pažabotas - sunaudoto vandens kiekį, pasitelkus skaitiklius ir naujausias technologijas, bus nesunku nustatyti, o pažeidėjus bausti.”


Vandens komitetas minėtą projektą parengė atsižvelgdamas į galiojančias ES vandens direktyvas.

1 komentaras:

  1. Esu čia, norėdamas paliudyti, kaip šis galingas burtų ratukas, vadinamas daktare Ogala, padėjo man pagerinti mano santykius. Man skaudėjo širdį, kai mylimoji man pasakė, kad jis nebėra suinteresuotas vesti mane, nes kita ponia ant jo panaudojo juodąją magiją. Aš verkiau ir verkšlenau kasdien, kol taip blogai, kad kreipiausi į internetą pagalbos. Štai tada, kai perskaičiau atsiliepimą apie dr. Ogala, tada kreipiausi į jį pagalbos ieškant meilės ir savo gyvenimo. , jis padėjo man užrašyti galingą meilės kerą ir, mano nuostabai, po 24 valandų meilės burto, mano mylimasis grįžo ant kelių maldaudamas manęs atleisti. jo el. pašto adresas: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    AtsakytiPanaikinti