2017 m. balandžio 12 d., trečiadienis

Jėzaus Prisikėlimo Šventė

Viena iš didžiausių švenčių yra Jėzaus Prisikėlimas.


Mes turime daug valstybinių, tautinių ar asmeninių švenčių. Jos mums primena įvykius valstybės ir tautos istorijoje ar asmeninius mūsų gyvenimo įvykius. Visos tokios šventės turi ribotą švenčiančiųjų ratą. Tačiau Jėzaus Kristaus Prisikėlimas kalba apie kiekvieną žmogų šitoje žemėje, nepriklausomai nuo tautybės ar amžiaus, nepriklausomai nuo to, kokiam visuomenės sluoksniui jis priklauso, nepriklausomai nuo religinių įsitikinimų ar kultūros.



Jėzus prisikėlė dėl mūsų visų išgelbėjimo.

Šiandien aš paklausiau savęs: „Kokia Evangelijos Esmė?“ Ir greitai gavau atsakymą – „Jėzus myli tave!“

Ir tikrai „Dievas taip pamilo pasaulį, jog atidavė savo viengimį Sūnų, kad kiekvienas, kuris Jį tiki, nepražūtų, bet turėtų amžinąjį gyvenimą“ (Jn 3, 16).

1. Dievo Sūnus paliko savo dangišką sostą ir atėjo pas mus - Jėzus myli tave.
2. Jis gimė iš mergelės Marijos - antgamtiškas tapo gamtišku - Jėzus myli tave.
3. Jis praliejo Savo šventą kraują už mūsų visų nuodėmes ant kryžiaus - Jėzus myli tave.
4. Jis ne tik mirė už mus, bet trečią dieną prisikėlė iš mirties dėl tavo ir mano išgelbėjimo - Jėzus myli tave.
5. Jis greitai surįš į žemę, kaip Karalius, kad atneštų taiką ir ramybę visiems žmonėms - Jėzus myli tave.
Šiandien mes gyvename laikotarpyje tarp Jėzaus prisikėlimo ir Jo sugrįžimo, todėl pati svarbiausia šventė yra Jo prisikėlimas.

Žmonės šį laikotarpį vadina Vėlykomis ir ridena margučius... Šventas Raštas tai vadina Pascha ir primena mums įvykį, kai Dievas išvedė savo tautą iš Egipto vergijos. O mes, Krikščionys, Švenčiame Jėzaus Prisikėlimą, nes amžinoji mūsų atpirkimo auka jau atlikta ir nieko pridėti prie jos nereikia. Tik patikėti Jėzaus prisikėlimu, priimti Jo atpirkimo auką ir Jį asmeniškai.

Šiais metais Jėzaus Prisikėlimą švęsime balandžio 16 dieną.

Pas mus per šias šventes iš Lietuvos atvyksta Gabrielė Gvazdikaitė pasidalinti su mumis savo giesmėmis. Todėl mes raginame visus ateiti ir nepraleisti progos išgirsti jos giesmių.

Štai ką ji mums parašė - susipažinkime su Gabriele Gvazdikaite:

Užaugau krikščioniškoje šeimoje, kurioje buvo puoselėjamos krikščioniškos vertybės. Tačiau užgriuvus sunkumams ir subyrėjus šeimai, supratau, kad man reikia asmeniškai pažinti Jėzų. Nuo vaikystės mane supo muzika, o paauglystėje, kai atidaviau savo gyvenimą Jėzui Kristui, šlovinimas tapo ypatinga mano gyvenimo dalimi. Nuo 2008 metų iki 2011 metų giedojau Kauno Laisvųjų krikščionių Bažnyčioje ir šlovinimo grupėje „Christ Team“. 2011 metais prisijungiau prie Kauno Krikščionių Bažnyčios šlovinimo grupės, kurioje tarnauju iki dabar.

Šiuo metu svajoju įrašyti šlovinimo giesmių albumą, o ši svajonė žingsnelis po žingsnelio tampa realybe. 2015 metų pabaigoje sukūriau pirmąją savo giesmę „Tu mane sukūrei“ ir nuo to laiko Dievas davė parašyti daugiau nei dvidešimt giesmių, iš kurių dešimt bus įtrauktos į naująjį albumą. Niekada neketinau rašyti giesmių, nes maniau, kad visos gražiausios giesmės jau sukurtos, bet Dievas pakeitė mano supratimą ir dabar aš su džiaugsmu rašau ir giedu giesmes Jo šlovei!

Paraginimas

Kviečiame apsilankyti visus ir paremti jaunos giesmių autorės naujo albumo išleidimą. Tikime, kad ne tik turėsime gerą šventinę nuotaiką, bet ir prisidėsime prie Gabrielės svajonės įgyvendinimo.

Laukiame Jūsų balandžio 16 d. nuo 12.00 val. adresu:

Dublin International Hostel salė
61 Mountjoy Street,
Dublin 7


GyvasisVanduo

1 komentaras:

  1. Esu čia, norėdamas paliudyti, kaip šis galingas burtų ratukas, vadinamas daktare Ogala, padėjo man pagerinti mano santykius. Man skaudėjo širdį, kai mylimoji man pasakė, kad jis nebėra suinteresuotas vesti mane, nes kita ponia ant jo panaudojo juodąją magiją. Aš verkiau ir verkšlenau kasdien, kol taip blogai, kad kreipiausi į internetą pagalbos. Štai tada, kai perskaičiau atsiliepimą apie dr. Ogala, tada kreipiausi į jį pagalbos ieškant meilės ir savo gyvenimo. , jis padėjo man užrašyti galingą meilės kerą ir, mano nuostabai, po 24 valandų meilės burto, mano mylimasis grįžo ant kelių maldaudamas manęs atleisti. jo el. pašto adresas: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    AtsakytiPanaikinti