2017 m. balandžio 11 d., antradienis

“Bus Éireann” streikuoja jau 19 dienų



“Bus Éireann” darbuotojams nepavykus su kompanijos vadovybe susitarti dėl sutarties pasirašymo, vairuotojų streikas bus tęsiamas, praneša Journal.ie.

Streikuojantys darbuotojai pripažino, kad aptariant kai kuriuos klausimus buvo padaryta pažanga, tačiau pasiekti galutinio susitarimo nepavyko. 

“Nors pažanga buvo pasiekta ir buvo susitarta dėl kai kurių klausimų, tačiau kompanijos vadovai atmetė kai kuriuos esminius  vairuotojų reikalavimus,  todėl streikas bus tęsiamas, – Journal.ie sakė profsąjungų atstovai. – Atsiprašome  klientų už suteiktus nepatogumus ir dėkojame Darbo santykių komisijai (Workplace Relations Commission) už paramą derybose.”

Derybas įtakoti taip pat bandė Nacionalinė autobusų (National Bus) ir Geležinkelininkų sąjunga. Profsąjungos pasirengusios suteikti 18 milijonų eurų finansinę paramą, kad pagelbėtų išspręsti kompanijos finansinę krizę.

 “Bus Éireann”  vairuotojai streikuoja jau 19 dienų.


1 komentaras:

  1. Esu čia, norėdamas paliudyti, kaip šis galingas burtų ratukas, vadinamas daktare Ogala, padėjo man pagerinti mano santykius. Man skaudėjo širdį, kai mylimoji man pasakė, kad jis nebėra suinteresuotas vesti mane, nes kita ponia ant jo panaudojo juodąją magiją. Aš verkiau ir verkšlenau kasdien, kol taip blogai, kad kreipiausi į internetą pagalbos. Štai tada, kai perskaičiau atsiliepimą apie dr. Ogala, tada kreipiausi į jį pagalbos ieškant meilės ir savo gyvenimo. , jis padėjo man užrašyti galingą meilės kerą ir, mano nuostabai, po 24 valandų meilės burto, mano mylimasis grįžo ant kelių maldaudamas manęs atleisti. jo el. pašto adresas: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    AtsakytiPanaikinti