2017 m. vasario 21 d., antradienis

Neblaiviems vairuotojams – sugriežtintos kelių eismo taisyklės


Vyriausybė patvirtino įstatymo projektą, kuriuo vadovaujantis iš neblaivių vairuotojų iš karto bus atimamos vairuotojo teisės.



 Lig šiol vairuotojai, pirmą kartą sugauti neblaivūs už vairo, nebūtinai prarasdavo savo teises – jie galėdavo tiesiog sumokėti baudą ir jiems buvo skiriami trys baudos taškai.

Airijos transporto ministras Shane Ross sakė, kad „naudodami pernelyg švelnias sankcijas prieš neblaivius vairuotojus, sulaikytus kelyje, mes patys klaidinom juos dėl tariamo „jų nebaudžiamumo“.

Sveikindamas šį pakeitimą (General Scheme of a Road Traffic (Fixed Penalty – Drink Driving Bill 2017) ministras Shane Ross sakė: „Patirtis rodo, kad vairavimas išgėrus yra gana paplitęs reiškinys Airijoje ir toliau su šia praktika mes negalime taikstytis. Nebegalime toleruoti potencialių žudikų šalies keliuose.“


Ministras išreiškė viltį, kad įstatymą artimiausiu metu turėtų patvirtinti šalies Parlamentas ir jis įsigalios. 

1 komentaras:

  1. Oho sezoniniai sveikinimai visiems mano draugams, aš taip džiaugiuosi, kad mano nutrūkusi santuoka buvo atkurta, o mano vyras grįžo po to, kai jis paliko mano du vaikus su kita moterimi. Po aštuonerių santuokos metų mano vyras ir aš buvome vienoje ar kitoje kovoje, kol jis galiausiai paliko mane ir persikėlė į Kanadą būti su kita moterimi. Jaučiau, kad mano gyvenimas baigėsi ir vaikai manė, kad daugiau nebematys savo tėvo. Stengiausi būti stipri tik dėl vaikų, tačiau nesugebėjau suvaldyti skausmų, kurie kankina mano širdį, mano širdis buvo pilna liūdesio ir skausmo, nes buvau tikrai įsimylėjusi savo vyrą. Kiekvieną dieną ir kiekvieną vakarą galvoju apie jį ir visada linkiu, kad jis sugrįžtų pas mane, aš tikrai buvau nusiminęs ir man reikėjo pagalbos, todėl internete ieškojau pagalbos ir radau svetainę, kurioje teigiama, kad dr. Igbinovia padėjo daugybei žmonių Tada aš pajutau, kad turėčiau pabandyti. Aš susisiekiau su juo ir jis man pasakė, ką daryti, ir aš padariau tai, tada jis padarė (Meilės burtą) man. Po 28 valandų mano vyras man tikrai paskambino ir pasakė, kad labai praleido mane ir vaikus, toks nuostabus! ir štai kaip jis tą pačią dieną grįžo su didele meile ir džiaugsmu ir atsiprašė už savo klaidą ir už skausmą, kurį ji sukėlė man ir vaikams. Tada nuo tos dienos mūsų santuoka buvo stipresnė nei anksčiau, visa tai daktaro Igbinovijos dėka. Jis yra toks galingas ir aš nusprendžiau pasidalyti savo istorija internete, kad dr. Igbinovia yra tikras ir galingas burtininkas, jei jums reikia jūsų santykių ar jūsų vyras persikėlė į kitą moterį, daugiau nebeverkite, susisiekite su šiuo galingu rašybos žinovu . Čia yra jūsų kontaktas: atsiųskite el. Laišką adresu doctorigbinovia93@gmail.com, taip pat galite paskambinti arba įtraukti jį į „Whatsapp“: +2348144480786, taip pat galite susisiekti su juo „Viber“ telefonu +2348144480786, imkitės dalykų savaime suprantamu dalyku, o jis imsis iš tu.......

    AtsakytiPanaikinti