2016 m. gruodžio 7 d., trečiadienis

Prašymų srautai gauti airišką pasą nesiliauja




Dienraštis “The Irish Independent” informuoja, kad iki šių metų lapkričio mėnesio Airijos pasų tarnyba (Irish Passport Office) jau išdavė 700 000 airiškų pasų ir tai dar negalutinis skaičius – prašymai išduoti airiškus pasus ateina kasdien. Pernai Pasų tarnyba išdavė 669 806 airiškus pasus.


Padidėjęs žmonių poreikis turėti airišką pasą iš dalies siejamas su “Brexit”, Jungtinei Karalystei nusprendus išstoti iš Europos Sąjungos ir žmonėms sukėlus baimę, kad su britų pasu jie negalės susirasti darbo ES. Todėl žmonės kreipėsi į savo artimiausią kaimynę – Airiją su prašymu, išduoti jiems airišką pasą.

Didžiosios Britanijos gyventojų paraiškų dėl airiško paso gavimo pirmąjį šių metų pusmetį, palyginus su tuo pačiu pernai metų laikotarpiu, padidėjo 20 procentų, o šių metų liepos mėnesį šis skaičius šoktelėjo iki 72,58 procento ir tebeaugo, kol rugsėjo mėnesį nepasiekė rekordo – 119,12 procento, tačiau spalio mėnesį šiek tiek smuktelėjo žemyn ir siekė 70 procentų.

Palyginus su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, 2016 metais nuo sausio iki spalio mėnesio, užsiregstravusių žmonių airiškam pasui gauti skaičius padidėjo 12, 27procentais.

Airijos Vyriausybės vadovas Enda Kenny sakė, kad rugsėjo mėnesį jis gavo iš Airijos ambasadoriaus Jungtinėje Karalystėje patvirtinimą, kad britų paraiškų skaičius dėl airiško paso gavimo padvigubėjo per vasaros mėnesius.


Airijos pasų tarnyba ir Užsienio reikalų ir prekybos departamentas (Department of Foreign Affairs and Trade – DFA) dar neturi duomenų, kiek buvo išduota airiškų pasų per šių metų lapkričio mėnesį, tačiau šis skaičius neabejotinai bus įspūdingas, o iki metų pabaigos išaus dar daugiau. 

1 komentaras:

  1. Aš džiaugiuosi šiandien galėdamas pasidalyti savo liudijimu su pasauliu. Niekada neįsivaizduoju savęs tai darantis, tačiau esu kupinas džiaugsmo ir noriu, kad kiti turėtų savo pagalbą. Aš esu biuro sekretorė pagal profesiją, turiu du vaikus su vyru. Mano vyras paliko mane ir mūsų vaikus be jokio paaiškinimo. Jis tiesiog paliko namą, o aš girdėjau, kad jis mato kitą moterį. Išbandžiau visas įmanomas priemones, kad grąžintum jį namo, tačiau jis elgėsi keistai manęs atžvilgiu ir netgi apleido vaikus. Aš buvau nusivylęs ir nuniokotas, ieškojau pagalbos iš įvairių pusių, kol pamačiau pranešimą apie dr. Ajayi rašybos keitiklį. Kreipiausi į rašytoją, kuris man pasakė, ką daryti. Jis patikino mane, kad jis ištars rašybą ir viskas bus gerai per tris dienas, tačiau buvau skeptiškas ir išsakiau keletą minčių, kol galiausiai vėl susisiekiau su juo, mes kartu ėjome į procesą ir nustebau, kad rašyba suveikė, o mano vyras grįžo namo ir atsiklaupė, kad maldautų atleidimo, bet pirmasis buvo jo netikėtas skambutis, nes mes nesikalbėjome apie 6 mėnesius. Dr. Ajayi yra iš tikrųjų jo žodžių žmogus, jei turite problemų dėl savo santykių ar bet kurio gyvenimo aspekto, susisiekite su rašytoju dr. Ajayi dėl ilgalaikio sprendimo. El. Paštas: drajayi1990@gmail.comWhatsApp numeris: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti