2016 m. gruodžio 25 d., sekmadienis

Kūčių vakarą Nacionalinėje Airijos loterijoje laimėta

4, 5 milijonai eurų


Kūčių vakarą Nacionalinėje Airijos loterijoje 4, 5 milijonų eurų prizą laimėjo vienas žmogus, gal tai jūs?, – klausia tabloidas “Irish Mirror”. Bilietas buvo parduotas šiaurinėje Airijos dalyje, laimingi skaičiai yra: 8, 10, 11, 16, 40, 42 ir laimingasis numeris – 38.

Šią naktį “jackpot” buvo sukaupęs didžiulį 4,577,663 milijonų eurų prizą ir vieno žmogaus laukia labai didelė šių metų Kalėdų dovana.

Niekas nelaimėjo Lotto Plius 1 “jackpoto”, nors du žmonės loterijoje surinko po 5 skaičius  + papildomą skaičių – jiems atiteko 5 000 eurų prizas.

Lotto Plius 1 “jackpoto” laiminigi numeriai buvo: 7 - 14 - 16 - 33 - 41 - 44, laimingas skaičius – 45.

Taip pat niekas nelaimėjo “jackpoto” loterijoje Lotto Plus 2 ir nesurinko 5 skaičių + papildomo skaičiaus. Laimingi skaičiai Lotto Plus 2 “jackpoto” buvo: 1 - 9 - 10 - 17 - 32 - 47 ir laimingas skaičius – 26.

500,000 eurų laimėjo vyras iš Dublino, kuris neteko darbo, tad šis laimėjimas jam buvo ištiesų gera kalėdinė dovana.

“Tai tikras Kalėdų stebuklas”, - sakė vyras, laimėjęs loterijoje gruodžio 17 dieną. Bilietas buvo nupirktas “Spar Waterville” parduotuvėje Blanchardstown.


Statistikia: 2016 metų “EuroMillions Plus” loterijoje 24 žaidėjai laimėjo po pusę milijono eurų. 

1 komentaras:

  1. Niekada nemaniau, kad galiu būti tokia turtinga po to, kai bandžiau susitvarkyti ir pasirūpinti savo šeima, žaidžiau loterijoje, bet niekada nepasisekė laimėti, kol nepamačiau komentarų internete, kaip jis padėjo Laimi daug žmonių, po to aš juo netikėjau, bet vis tiek pabandžiau, parašiau jam žinutę el. paštu po kelių valandų jis atsakė, todėl pasakiau, ko noriu, jis man patikino sėkmę. jis taip pat pasakė man, ką turėčiau daryti, ir aš padariau viską, ko jis iš manęs prašė, po kelių valandų jis davė man laimingus skaičius ir parodė, kur žaisti, todėl aš padariau taip, kaip buvo nurodyta, mano didžiausiai nuostabai laimėjau, €15 000 000 mln. Esu turtingas ir laimingas, ačiū kunigui salamiui už pagalbą, be tavęs esu niekas. Jei jums reikia jo pagalbos, kad laimėtumėte, galite susisiekti su juo el. paštu purenaturalhealer@gmail.com ir WhatsApp +2348143757229

    AtsakytiPanaikinti