2016 m. lapkričio 30 d., trečiadienis

Apledėjimo darbus atliekantis sunkvežimis Dublino oro uoste įvažiavo į “Aer Lingus” lėktuvą



Dienraštis “The Irish Independent” praneša, kad šiandien rytą sunkvežimis, kuris valo lėktuvus nuo apledėjimo,   įvažiavo į “Aer Lingus” kompanijos lėktuvą Airbus A320.  

Incidentas įvyko 6 val. 20 min. ryto, kuomet lėktuvas stovėjo platformoje ir laukė, kada bus išvalytas nuo apledėjimo. Sunkvežimis, kuris tai turėjo padaryti, artėdamas prie lėktuvo rėžėsi į vieną iš jo variklių, tuo pačiu apgadindamas ir oro lainerio išorę.

“The Irish Independent” informuoja, kad dar laukia patikslinančios informacijos iš Dublino oro uosto, todėl nežino, ar buvo lėktuve keleivių, tačiau keli šaltiniai patvirtino, kad lėktuvo variklis yra labai smarkiai apgadintas ir jį gali tekti “nurašyti”. 


Už apledėjimo darbų atlikimą Dublino oro uoste yra atsakingos oro linijų bendrovės. 

6 komentarai:

  1. Sezoniniai sveikinimai visiems mano draugams, mano vardu Ilona Kovalevskaja-Maciulevič iš Vilniaus, Lietuva. Aš esu medicinos gydytojas pagal profesiją, 47 metai. Maloniai perskaitykite mano tikrąjį gyvenimo liudijimą, turiu tvirtą ketinimą, kad ši informacija padės kažkam, skaitančiam šį straipsnį dabar, atkurti sugrąžintą santuoką ir susigrąžinti prarastus meilės santykius per 2 dienas. Ilgus metus bendravęs su Sadiq Elyer, jis išsiskyrė su manimi. Aš padariau viską, kad jis vėl mane mylėtų, bet viskas, ką dariau, buvo veltui, aš labai norėjau jo sugrįžti dėl meilės, kurią aš jam turiu, Aš jo paklausiau su viskuo, ką turiu, pažadėjau, bet jis atsisakė. Aš paaiškinau savo problemą savo kolegai darbe ir ji pasiūlė verčiau susisiekti su meilės rašytoju, kuris galėtų padėti man tai išsiaiškinti, bet aš esu tas žmogus, kuris niekada nemanė, kad meilės rašybos dalis egzistuoja ar veikia, aš neturėjau pasirinkimo bet norėdamas išbandyti, nusiųstu elektroninio pašto kanalą „Spellcaster“ ir jis man pasakė, kad nėra jokios problemos, jog viskas bus gerai prieš tris dienas, kad mano buvęs vyras grįš pas mane prieš tris dienas, jis išmetė Meilės rašybos dalį į orą ir stebėtinai antra diena buvo apie 3.00 ryto. Buvęs meilės partneris man paskambino į savo mobilųjį telefoną, aš buvau toks nustebęs, kad atsiliepiau į telefono skambutį ir viskas, ką jis pasakė, buvo tai, kad jam taip gaila visko, kas nutiko, kad jis norėjo, kad aš grįžčiau pas jį, kad jis mane labai myli. . Buvau tokia laiminga ir būtent taip mes pradėjome laimingai gyventi. šitaip jūs galite susisiekti su juo, jei jums reikia pagalbos. doctorigbinovia93@gmail.com taip pat galite parašyti jam per „Whatsapp“ / „Viber“ numeriu +2348144480786, imkitės dalykų savaime suprantamu dalyku ir tai imsis iš jūsų ......

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ar turite nesusipratimų su savo meiluže, dėl kurio įvyko skyrybos, ir bandėte susitaikyti su juo, tačiau jis nesuteikia jums teigiamo atsakymo ir jaučiate, kad jūsų santykiuose kažkas vyksta ne taip, ir jums reikia greito sprendimo , susisiekite su dr. Ajayi šiandien ir įsitikinkite, kad jūsų meilės gyvenimas bus gražiausias su buvusiais žmonėmis. Dr. Ajayi padėjo man atkurti taiką mano namuose, nes mano vyras paliko mane 9 mėnesiams ir gyveno su kita moterimi ir niekada nenorėjo grįžkite namo, bet padėjęs burtų žinovui dr. Ajayi jis grįžo namo praėjus 3 dienoms po to, kai dr. Ajayi padarė galingą atkūrimo burtą. Taigi, jei jums reikia greito sprendimo jūsų santykiuose ar santuokoje pasitelkiant rašybos rašytoją, susisiekite su dr. Ajayi dabar el. Paštu: drajayi1990@gmail.com arba „Viber / Whatsapp“: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sėdėjau ant savo balkono galvodama, kaip mano santuoka ašarojančiomis akimis pasisuko iš geresnės į blogąją pusę, mano santuoka žlugo tiesiai prieš akis ir visos mano pastangos susitarti su vyru neveikė. Aš sužinojau, kad mano vyras mato vieną iš jo buvusių merginų, todėl kalbėjau su juo apie tai, ir žodžiai, kurie pasirodė jam iš burnos, sukrėtė mano širdį, nes jis sakė norintis skyrybų, ši kova tęsėsi keletą mėnesių, kol buvo lemtingą dieną. Aš ėjau per santykių svetainę, kai pamačiau ponios liudijimą. Ji aprašė, kaip galingas dvasinio rašybos žinovas dr. Ajayi padėjo jai sugrąžinti taiką į namus, liepdamas jai, aš nukopijavau jo numerį ir susisiekiau su juo. Iškart jis man uždavė keletą klausimų apie save ir aš aprašau savo situaciją jam, praėjus savaitei po burtų, mano vyras grįžo namo ir paprašė atleidimo, sakydamas, kad nežinojo, kas jį užklupo, ir pažada niekada niekada nesikreipti į savo buvusią merginą. vėl. Nuo tos dienos aš vėl taikau savo namuose ir dėkoju dr. Ajayi puikiajam rašytojui, nes jis yra jo žodžių žmogus. Jei susiduriate su kokia nors gyvenimo ar sveikatos problema, susisiekite su Dr. Ajayi el. paštu: drajayi1990@gmail.com arba „Viber / Whatsapp“ numeriu: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti
  4. Mano vardas Olivera, aš 2 metus gyvenu be mano vyro, jis keliavo į Graikiją ir daugiau nebenorėjo grįžti sakydamas, kad ten rado meilužį. Tai buvo nepatogu, nes kitaip nei jis, jis paliko mane su trim vaikais ir aš pats turiu už juos visus gintis, kelis kartus prašiau jo sugrįžti namo, tačiau jis atsisako, praradau ryšį su 5 mėnesiais, kai pamačiau skelbimą apie burtininkų ratuką, vadinamą dr. Ajayi, perskaičiau, kad jis padėjo Daugelis šeimų vėl turėjo taiką ir meilę savo namuose ir padėjo išgydyti įvairias ligas. Paėmiau jo el. laišką ir susisiekiau su juo, paaiškinau, su kuo esu susidūręs santuokoje ir kaip mano vyras keliavo verslo reikalais Nenorėdamas grįžti namo, jis privertė mane suprasti, kad mano vyras nėra jo normalus aš, kad jį užhipnotizavo moteris, su kuria ji yra Graikijoje, todėl pasikeičia jo elgesys. Jis liepė nesijaudinti ir reikalus, kuriuos reikia padaryti, kad galėčiau susigrąžinti savo vyrą. Vykdžiau visus jo nurodymus, maždaug po savaitės rašybos antradienio vakarą išgirdau beldimą į mano duris. Kai atidariau, netikėtai tai buvo mano vyras, jo akys buvo pilnos ašarų ir aš jį apkabinau ir pasveikinau grįžęs į namus. Dabar gyvename nuostabų gyvenimą, noriu, kad rašytojas tarnautų, rekomenduoju kreiptis į gydytoją Ajayi, jis yra patikimas ir galingas žmogus.

    Paštas: drajayi1990@gmail.com
    „Viber“ / „WhatsApp“ numeris: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti
  5. Noriu pasidalinti savo nuostabia patirtimi su didžiausiu burtų leidėju dr. Ilekhojie, kurį mano vyras apgaudinėjo, ir kai sužinojau, kad turime kovą, dėl kurios jis įvykdė skyrybas, verkiau ir susirgau, kai ieškojau meilės citatų internete mačiau žmonių, kalbančių apie jį ir jo puikų darbą, kurio atvejis buvo panašus į mano, jie paliko jo kontaktinę informaciją. Aš susisiekiau su juo ir jis man liepė nesijaudinti, kad po 24 valandų jis atšauks skyrybas ir sugrįš pas mane, kai padariau viską, ko jis paprašė tai padariau savo didžiausiai nuostabai kitos dienos vakarą, tai buvo mano vyras, atsiklaupęs maldaudamas, kad priimčiau jį atgal, dar kartą ačiū dr. Ilekhojie, tu tikrai esi man palaima, jis taip pat gali tau padėti

    El. Paštas: (gethelp05@gmail.com)
    „WhatsApp“ arba „Viber“: (+2348147400259)

    AtsakytiPanaikinti
  6. AR JŪS VYKSTATE BET KOKIAM SUNKUMUI GYVENIMOJE IR NORITE, KAD TRŪKSTANČIO SPRENDIMO KONTAKTAS DR. AJAYI, JIS YPATINGAS VERBOS LYGINYS „Viber“ ar „WhatsApp“: +2347084887094 arba el. Paštas: drajayi1990@gmail.com

    Mano vyras planavo skirtis su manimi sakydamas, kad jam atsibodo mūsų sąjunga, buvau nustebinta, nes tai staiga atsirado ir mano instinktas man pasakė, kad kažkas negerai, vėliau sužinojau, kad mano vyras turi moterį lauke, aš to paklausiau , jis labai supyko ir pasakė, kad būtent todėl jis nori, kad mes išsiskirtume, jis paliko namus 6 mėnesiams, kai pamačiau raginimo vedėjos daktarės Ajayi kontaktą, moteris paaiškino, kaip ji galėjo pastoti ir turėti savo vaiką vartodamas vaistažoles po 9 metų santuokos, aš užmezgiau jo kontaktą ir paaiškinau jam savo situaciją su vyru, jis man pasakė, kad mano vyru manipuliuoja tamsi jėga, jis man pasakė kai kuriuos dalykus, kuriuos turėjau padaryti ir atlikti burtą, septynios burtų dienos, kai mano vyras grįžo namo ir nuplėšė skyrybų dokumentą, dabar mes visi gyvename laimingai, dėka daktaro Ajayi. Nesigėdykite savo problemų, ieškokite pagalbos ir ją išspręskite.

    AtsakytiPanaikinti