2017 m. kovo 6 d., pirmadienis

Kavinė, prašanti 10 eurų iš benamių už nakvynę, kaltinama išnaudojimu

Dubline esanti interneto kavinė yra kaltinama išnaudojimu, priglausdama benamius nakčiai, rašo “Irish Independent”.



Penkių žvaigždučių kavinėje, esančioje Talbot gatvėje, Dubline, namų neturintys žmonės miega ant kėdžių, grindų ir po suolais.

Aljanso “Žmonės prieš pelną” (People Before Profit) atstovas Andrew Keegan sakė, kad “kavinė vykdo būsto krizės palaikymo operaciją ir taip uždirba tūkstančius per savaitę.”

Tiek kavinės menedžeris Luke Ma, tiek kavinės savininkas York Yan patvirtino, kad jie leidžia klientams praleisti naktį kavinėje, t. y. klientai gali būti kavinėje tiek laiko, kiek jie sumoka už naudojimasi internetu. York Yan sakė, kad “benamiai žmonės ateina ir mes siūlome jiems specialią kainą.”

“Interneto kavinės lankytojai, už naudojimasi internetu moka po 2 eurus už valandą, tačiau iš benamių mes imame po 1 eurą, o jeigu jie sutinka likti interneto kavinėje visą naktį, mes iš jų imame 10 eurų. Juk aš turiu mokėti kavinėje dirbančiam personalui, mokėti už elektrą, apmokėti visus mokesčius. Be to, žmonės skundžiasi, kad lauke šalta, lyja ir jie nenori miegoti gatvėse. Jie tiesiog nori naktį praleisti prie interneto, žiūrėti filmą ar kalbėtis su draugu,” – sakė jis.

Paklaustas, ar kavinė yra pritaikyta nakvynei, York Yan atsakė, kad atėjus gardaí, jis paaiškino, jog benamiai žmonės negali miegoti kavinės patalpose. “Jie paaiškino, kad tai nėra bendrabutis, todėl jie negali miegoti čia, tačiau jie gali sėdėti prie interneto”, – sakė interneto kavinės savininkas. – Tačiau kai žmonės ilgai sėdi prie kompiuterio, jie gali užmigti ant kėdės, sėdėdami prie stalo.”

Kavinėje yra vonios kambarys, skirtams klientams, tačiau ten nėra skalbimo įrenginių.
York Yan paneigia aljanso “Žmonės prieš pelną” atstovo Andrew Keegan teiginį apie tai, kad jie uždirba “tūkstančius per savaitę”. “Mes uždirbame maždaug 700 eurų ir turime apie 10 žmonių, kurie pas mus būna per naktį,” – atsakė jis.

Penkias žvaigždutes turinčios kavinės vadybininkas Luke Ma tiegė, kad tie žmonės, kurie lieka kavinėje per naktį, niekada nebuvo sukėlę jokių problemų.

Paklaustas apie higienos ir saugos reikalavimus, jis atsakė, kad tie žmonės, kurie lieka pas juos nakčiai, kavinėje yra saugesni, nei būdami gatvėje. “Ką man daryti? Išvaryti juos į gatvę, į mirtį?”

Aljanso atstovo Andrew Keegan nuomone, kavinė “išnaudoja benamius.” Dienraščiui jis pasiūlė: “Jūs turite patys ten apsilankyti ir pamatyti, kas ten iš tikrųjų vyksta.”
Arthur Carron nuotr.


1 komentaras:

  1. Sveiki visi DR „Ogala“ darbai yra tokie teisingi, su džiaugsmu širdyje, aš pats tai patyriau, daktaras Ogala padėjo man išspręsti rimtą problemą mano gyvenime, aš mačiau jo puikius darbus prieš susisiekdamas su juo. Daktaras Ogala ištaisė mano santykius per mažiau nei 48 valandas. Jis ne tik ištaisė mano santykius, nes jis padarė mane laimingai ištekėjusia moterimi. jis tikrai nuostabus ir žino, ką daro. Noriu jį rekomenduoti visiems !! Šis rašybos ratukas yra labai geras profesionalas, tikslus, nuoširdus ir labai patyręs. Ačiū už jūsų darbo gydytoją! Dėkoju savo draugui, kad jis pranešė man apie tave. Turiu visiems pasakyti apie tave. Nesitikėjau momentinių rezultatų ir buvau pasirengusi laukti kelis mėnesius. Mano nuostabai ir nuostabai, po kelių aktorių dienų pradėjau matyti rezultatus. Šis vyras yra labai rekomenduojamas ir tai yra tikras dalykas. Išbandykite ir nenusivilsite! Reikia pagalbos? susisiekite su juo telefonu +2347049668119 arba Drogala02@gmail.com el. paštu. Norėdami visapusiškai gydyti bet kokias ligas ar ligas, taip pat galite susisiekti su juo dabar el. paštu: Drogala02@gmail.Com .. galite paskambinti šiuo mobiliojo telefono numeriu arba „whatsApp +“ 2347049668119 susisiekti su juo šiandien jūsų pačių pagalba !!

    AtsakytiPanaikinti