2017 m. kovo 31 d., penktadienis

Chaosas transporte: nerieda traukiniai, nevažiuoja autobusai



Airijos gekležinkeliai “Irish Rail” pataria savo klientams rinktis kitus susisiekimo būdus, nes šį penktadienį žmonės vėl susidurs su dideliais tarpmiestinių ir priemiestinių traukinių paslaugų trikdžiais – geležinkelininkai palaiko streikuojančius  “Bus Éireann” kolegas.


Atšauktų traukinių maršrutų sąrašas yra labai didelis:

DART – Visos paslaugos bus atšauktos, išskyrus 5.40 val. BrayMalahide ir 7.00 val.  Malahide–Bray.

Maynooth/M3 – Visos paslaugos atšauktos.

Paslaugos Drogheda/Dundalk į Dubliną galbūt bus teikiamos, bet grįžti atgal šiuo maršrutu jau nepavyks.

Portlaoise/Kildare – visos paslaugos atšauktos, išskyrus 5.55 val. Ir 6.35 val. į Heuston.

Athlone/Dublin, Cork/Dublin, Westport/Dublin – Visos paslaugos atšauktos.

Limerick/Dublin, Waterford/Limerick Junction – Paslaugos šiuo metu dar teikiamos.

Traukiniai vėluos maršrutais Dublin-Rosslare-Gorey, Belfast-Galway.

Airijos geležinkeliai pataria informaciją apie traukinių eismą sekti Twitter puslapyje.



Kompanijos “Bus Éireann” darbuotojų streikas tęsiasi jau aštuntą dieną.

1 komentaras:

  1. Esu čia, norėdamas paliudyti, kaip šis galingas burtų ratukas, vadinamas daktare Ogala, padėjo man pagerinti mano santykius. Man skaudėjo širdį, kai mylimoji man pasakė, kad jis nebėra suinteresuotas vesti mane, nes kita ponia ant jo panaudojo juodąją magiją. Aš verkiau ir verkšlenau kasdien, kol taip blogai, kad kreipiausi į internetą pagalbos. Štai tada, kai perskaičiau atsiliepimą apie dr. Ogala, tada kreipiausi į jį pagalbos ieškant meilės ir savo gyvenimo. , jis padėjo man užrašyti galingą meilės kerą ir, mano nuostabai, po 24 valandų meilės burto, mano mylimasis grįžo ant kelių maldaudamas manęs atleisti. jo el. pašto adresas: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    AtsakytiPanaikinti