2017 m. vasario 19 d., sekmadienis

Kokie dokumentai reikalingi Airijos pilietybei gauti?


Klausimas

Esu Lietuvos pilietis, teisėtai gyvenantis Airijoje daugiau nei 5 metus ir ketinu kreiptis dėl Airijos pilietybės. Kokie dokumentai man reikalingi be natūralizacijos paraiškos formos, kiek man visa tai kainuos ir kiek visas procesas užims laiko?


Atsakymas

Dokumetai, kurie reikalingi Airijos pilietybei gauti

Pasas (originalas)
Gimimo liudijas (ir jo vertimas)*
Santuokos liudijimas (ir jo vertimas)* (jeigu esate vedęs/ištekėjusi)
Skyrybų liudijimas (ir jo vertimas)* (jeigu esate išsiskyręs/išsiskyrusi)
Išrašas iš banko už tris paskutinius mėnesius
Trijų mėnesių algalapiai
Laiškas iš darbdavio (jame turi būti nurodytos jūsų pareigos, darbo pradžios data, kontrakto tipas ir kt.)
Jeigu esate Self-Employed – Notice of Assessment
Laiškas iš Socialinės apsaugos departamento, kuriame turi būti visi jūsų 3 metų mokėjimai (jeigu esate socialiai remtinų žmonių sąraše)
Penkerių metų laikotarpio P60 ir P21 formos (jeigu jums jos priklauso)
Dokumentai apie teismo bylas – būtina pateikti bylos aprašymą ir įrodymą, kad bauda sumokėta (jeigu turėjote teisinių problemų)
Turite turėti dvi spalvotas paso fotonuotraukas
Rezidentūros (gyvenamosios vietos) dokumentas, įrodantis, kad pastaruosius 5 metus gyvenote Airijoje: sąskaitos (bills) už elektros energiją, dujas, telefoną, internetą, televizijos licenciją, banko pažymą (bank statement), laišką iš gydytojo/dantisto (su visomis jūsų apsilankymo datomis), laiškas iš koledžo (kursų), diplomas/sertifikatas, įrodantis jūsų išsilavnimą ir t. t. – turite pateikti ne mažiau kaip keturis dokumentus už kiekvienus metus.
Rekomendacinė forma, pasirašyta trijų Airijos piliečių (pavyzdžiui, darbdavio, nuomojamo būsto šeimininko, draugo ir t. t.).
Socialinės pažymos kopija (Public Services Card). Pažymą galima gauti tame Socialiniame skyriuje, kuriam jūs esate priskirti. Dokumentai, kuriuos turite pateikti šiai pažymai gauti – pasas ir adreso patvirtinimas (pavyzdžiui, sąskaitos už elektros energiją ir kitus dokumentus, kuriuose nurodyta jūsų pavardė ir adresas).

Papildomi dokumentai, kurie reikalingi ne Europos Sąjungos piliečiams

GNIB pažyma (The Garda National Immigration Bureau – GNIB)
Laiškas iš Teisingumo ministerijos (Department of Justice and Equality), patvirtinantis, kad turite leidimą gyventi šalyje
Darbo leidimas – Work Permit (jeigu jums reikalingas)
Kopijos – Naturalisation Residency Calculator
Turimi pasai

Mokesčiai ir mokėjimai

175 eurai – valstybinis mokestis, kuris apmokamas naudojant banko čekį (Bank draft) ir adresuotas Secretary General, Department of Justice and Equality.
950 eurų – esant teigiamam sprendimui reikės sumokėti 950 eurų valstybės mokesčių (prieš tai, kol važiuosite į iškilmingą Natūralizacijos sertifikato įteikimą).
95 eurai – mokestis už pasą.

Jūsų pasas jums bus grąžintas per penkias dienas po dokumentų padavimo Airijos pilieybei gauti.

Jūsų prašymas bus peržiūrėtas per 8-12 mėnesių.

Jums atsakė advokatė Olga Ševčenko
Immigrant Advice Bureau
27 Marlboro Street,
Cork
Tel.: 021 480 2006
Mob.: 085 129 3290

Immigrant Advice Bureau padės jums užpildyti natūralizacijos formą ir pagelbės su vertimais.


1 komentaras:

  1. Sezoniniai sveikinimai visiems mano draugams, mano vardu Ilona Kovalevskaja-Maciulevič iš Vilniaus, Lietuva. Aš esu medicinos gydytojas pagal profesiją, 47 metai. Maloniai perskaitykite mano tikrąjį gyvenimo liudijimą, turiu tvirtą ketinimą, kad ši informacija padės kažkam, skaitančiam šį straipsnį dabar, atkurti sugrąžintą santuoką ir susigrąžinti prarastus meilės santykius per 2 dienas. Ilgus metus bendravęs su Sadiq Elyer, jis išsiskyrė su manimi. Aš padariau viską, kad jis vėl mane mylėtų, bet viskas, ką dariau, buvo veltui, aš labai norėjau jo sugrįžti dėl meilės, kurią aš jam turiu, Aš jo paklausiau su viskuo, ką turiu, pažadėjau, bet jis atsisakė. Aš paaiškinau savo problemą savo kolegai darbe ir ji pasiūlė verčiau susisiekti su meilės rašytoju, kuris galėtų padėti man tai išsiaiškinti, bet aš esu tas žmogus, kuris niekada nemanė, kad meilės rašybos dalis egzistuoja ar veikia, aš neturėjau pasirinkimo bet norėdamas išbandyti, nusiųstu elektroninio pašto kanalą „Spellcaster“ ir jis man pasakė, kad nėra jokios problemos, jog viskas bus gerai prieš tris dienas, kad mano buvęs vyras grįš pas mane prieš tris dienas, jis išmetė Meilės rašybos dalį į orą ir stebėtinai antra diena buvo apie 3.00 ryto. Buvęs meilės partneris man paskambino į savo mobilųjį telefoną, aš buvau toks nustebęs, kad atsiliepiau į telefono skambutį ir viskas, ką jis pasakė, buvo tai, kad jam taip gaila visko, kas nutiko, kad jis norėjo, kad aš grįžčiau pas jį, kad jis mane labai myli. . Buvau tokia laiminga ir būtent taip pradėjome laimingai gyventi kartu. tai kaip jūs galite susisiekti su juo, jei jums reikia pagalbos doctorigbinovia93@gmail.com arba „whatsapp“ telefonu +2348144480786, taip pat galite susisiekti su juo „Viber“ telefonu +2348144480786, imkitės dalykų savaime suprantamu dalyku ir tai imsis iš jūsų ......

    AtsakytiPanaikinti