2017 m. gegužės 2 d., antradienis

Vairuotojo pažymėjimas




Turiu lietuvišką vairuotojo pažymėjimą. Kiek laiko galiu juo naudotis Airijoje?

Jei turite vairuotojo pažymėjimą, išduotą ES/EEE, galite naudotis juo Airijoje tol, kol pasibaigs jo galiojimo laikas. Jei norite pasikeisti savo vairuotojo pažymėjimą į atitinkamą airišką, turite tai padaryti ne vėliau, nei praėjus 10 metų nuo jūsų seno pažymėjimo galiojimo laiko baigties.

Prašymas pakeisti pažymėjimą turėtų būti nusiųstas į jūsų vietinį Kelių mokesčių biurą. Nuo 2013 spalio 29 d. pateikti prašymą turėsite Nacionaliniam vairuotojų pažymėjimų išdavimo centrui. Ten jus nufotografuos ir turėsite pasirašyti skaitmeniniu būdu. Mokestis už tai bus įskaičiuotas į standartinį mokestį. Jums taip pat reikės nusinešti papildomų dokumentų, patvirtinančių jūsų tapatybę. Daugiau informacijos rasite www.ndls.ie.

Taip pat verta paminėti, kad kalbame apie pilną vairuotojo pažymėjimą. Mokinio vairuotojo pažymėjimas nėra ES vairuotojo pažymėjimas, todėl jo negalima pasikeisti kitoje ES šalyje.

Vairuoju Airijoje su lietuvišku vairuotojo pažymėjimu. Kaip skaičiuojami baudos taškai? 

Vairuotojai, vairuojantys Airijoje su užsienio vairuotojo pažymėjimu, yra pavaldūs Airijos baudos taškų sistemai. Sistemai, kuri buvo sukurta, kad apsaugotų gyvybes ir padėtų išvengti sužeidimų avarijose ir susidūrimuose.

Jei kas nors vairuoja Airijoje su užsienyje išduotu vairuotojo pažymėjimu, vairuotojo duomenys yra laikomi atskiroje baudos taškų duomenų sistemoje. Jei vairuotojas vėliau pasikeičia pažymėjimą į airišką, baudos taškai tada yra kaupiami naujame pažymėjimo numeryje.

Turiu baudos taškų užsienyje. Ar jie prisidės prie mano airiško vairuotojo pažymėjimo?

Baudos taškai ar pražangos, gautos kitoje šalyje (įskaitant ES/EEE), negalioja Airijoje. Taip yra todėl, kad šie taškai buvo išduoti kitos jurisdikcijos teisme. Praktikoje tai reiškia, kad jei gavote baudos taškų ar pražangų prieš atvykstant į Airiją, šie baudos taškai ar pražangos nepersikelia į jūsų airišką vairuotojo pažymėjimą. Tačiau, jeigu jums buvo uždrausta vairuoti kitoje jurisdikcijoje (pavyzdžiui, nubaustas už vairavimą išgėrus), jūs tikriausiai negalėsite pasikeisti savo galiojančio vairuotojo pažymėjimo į airišką.

Jei Airijoje vairuojate su užsienyje išuotu vairuotojo pažymėjimu ir gaunate baudos taškų čia - gausite standartinę baudą, bet baudos taškai nebus pridėti prie jūsų užsienio vairuotojo pažymėjimo. Jei pasikeisite savo užsienio pažymėjimą į airišką, jūsų baudos taškai, gauti Airijoje, bus pridėti prie jūsų airiško vairuotojo pažymėjimo. 


Griffin Solicitors, Advokatai. Notaro paslaugos.

Gabriel House, 6 Cypress Park, Templogue, Dublin 6W

Mes dirbame 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.

Jeigu jums reikia teisininko patarimo, prašau paskambinti 

tel.: 0862179620 
arba parašyti elektroninį laišką: 
inga@griffinsolicitors.ie

Apsilankykite mūsų internetinėje svetainėje 
http://griffinsolicitors.ie/?lang=lt 


2 komentarai:

  1. O kaip 2019 metais ar vis dar viskas taip pat ?
    Planuoju isigyt auto https://lt.brcauto.eu/nauji-pasiulymai tai kaip suprantu su savo lietuviskom teisem ir automobiliu galiu visoj europoj vaziuoti ?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš esu ponia su 2 vaikais, kilusi iš Teksaso Hiustono, mano vyras palieka mane ir jo 2 vaikus maždaug 10 mėnesių. Aš patiriu daug skausmo, aš darau viską, ką galiu, kad jis sugrįžtų pas mane ir į savo vaikus, bet nieko. sportuoti. man tai buvo tikrai įtemptas laikotarpis, nes aš galėjau jausti širdies skausmą. Man buvo liepta kreiptis į meilės rašybos gydytoją, kad padėtų man. Aš padariau, kad man pasisekė gauti DR.Wealthy Contact, kuris sugebėjo man padėti. Jis išleido meilės burtą, kuris sugrąžino mano vyrą pas mane ir į jo vaikai dėkojame tiek daug DR. Turtingi aš labai vertinu tai, ką padarei dėl manęs. čia jis yra jo kontaktinis asmuo, jei jums to gali prireikti išsprendus savo santykių el. laišką. wealthylovespell@gmail.com skambinkite „whatssap“ +2348105150446

    AtsakytiPanaikinti