2017 m. gegužės 3 d., trečiadienis

Europos teismas konstatavo, kad IPTV „dėžučių“ savininkai yra piratai



Europos teismo sprendimas uždrausti IPTV „dėžutes“, suteikiančias galimybę stebėti programas televizoriaus ekrane, vartotojams yra pavojingas.


Europos teismas, vadovaudamasis Nyderlandų užklausa, ištyrė „Filmspeler“ teikiamas paslaugas. „Filmspeler“ savo klientams siūlė paslaugas, kurių pagalba jie savo namų televizorių ekranuose galėjo atkurti tiek legalias, tiek nelegalias programas.

Daugelis užsiregistravo minėtoje kompanijoje, kad galėtų nebrangiai žiūrėti Holivudo bestselerius ar sporto programas.  Tokios legalios paslaugos kainuoja keliskart brangiau.

Tokių paslaugų naudotojus teismas įrašė į autorinių teisių pažeidėjų sąrašą ir pridūrė, kad „dėžučių“ savininkai tai darė sąmoningai, turėdami konkrečius tikslus.


Dabar kiekvienam „Filmspeler“ abonentui belieka laukti laiško iš advokato ir užmokėti po 150 eurų už kiekvieną nelegaliai peržiūrėtą sporto transliaciją bei sumokėti nuo 5 iki 10 eurų už kiekvieną žiūrėtą filmą.


Pasak ekspertų, toks Europos Aukščiausiojo teismo sprendimas galioja visai ES ir visiems IPTV “dėžučių” turėtojams.  

Pati „dėžutė“ nėra piratavimo atributas, naudojamos programos taip pat yra licencijuotos, tačiau buvo nustatyta, kad modifikacijos suteikė vartotojams prieigą prie piratinės produkcijos.



Kadangi dauguma vartotojų nežinojo, kokios programinės įrangos įdiegtos prietaise ir neturėjo jokio supratimo apie tai, kokios paslaugos yra legalios, o kokios nelegalios, Europos teismo sprendimas išgąsdino visus IPTV vartotojus.

1 komentaras:

  1. Aš esu ponia su 2 vaikais, kilusi iš Teksaso Hiustono, mano vyras palieka mane ir jo 2 vaikus maždaug 10 mėnesių. Aš patiriu daug skausmo, aš darau viską, ką galiu, kad jis sugrįžtų pas mane ir į savo vaikus, bet nieko. sportuoti. man tai buvo tikrai įtemptas laikotarpis, nes aš galėjau jausti širdies skausmą. Man buvo liepta kreiptis į meilės rašybos gydytoją, kad padėtų man. Aš padariau, kad man pasisekė gauti DR.Wealthy Contact, kuris sugebėjo man padėti. Jis išleido meilės burtą, kuris sugrąžino mano vyrą pas mane ir į jo vaikai dėkojame tiek daug DR. Turtingi aš labai vertinu tai, ką padarei dėl manęs. čia jis yra jo kontaktinis asmuo, jei jums to gali prireikti išsprendus savo santykių el. laišką. wealthylovespell@gmail.com skambinkite „whatssap“ +2348105150446

    AtsakytiPanaikinti