2017 m. gegužės 31 d., trečiadienis

Vaikas rengiasi eiti į mokyklą

Mano dukrai yra beveik ketveri metai ir man reikia užrašyti ją į mokyklą. Ar man reikės mokėti kokį nors mokestį, užrašant ją į mokyklą?


Kiekvienas vaikas Airijoje turi teisę gauti nemokamą, valstybės suteikiamą pradinį ir vidurinį išsilavinimą. Lankyti mokyklą yra privaloma vaikams nuo šešerių iki šešiolikos metų. Nors Airijoje vaikams nėra privaloma pradėti lankyti mokyklą esant jaunesniam nei šešerių metų, dauguma vaikų pradeda lankyti mokyklą atėjus rugsėjo mėnesiui ir po jų ketvirtojo gimtadienio.

Nors pradinis ir vidurinis išsilavinimas yra nemokamas, būkime atviri – išlaidų bus daug. Pagridines išlaidas sudaro uniformos ir knygos. Taip pat galima vaikus leisti į privačias pradines ar vidurines mokyklas.

Teoriškai galėtumėte vesti savo vaiką į pasirinktą mokyklą, tačiau gali būti, kad jūsų gyvenvietėje nėra didelis mokyklų pasirinkimas arba išvis nėra mokyklų. Kiekviena mokykla turi priėmimo sistemą, apie kurią jums bus paaiškinta nuėjus į mokyklą ir ten pakalbėjus su atstovu. Svarbu turėti kiek galima daugiau informacijos apie priėmimo procesą į visas mokyklas, kuriomis domitės.

Valstybės finansuojamos mokyklos dažniausiai suteikia pirmenybę aplinkui gyvenantiems vaikams, bet jeigu klasėse yra per daug mokinių, gali iškilti problemų. Tada sudaromas eilės sąrašas. 
Įvairių religijų mokyklos, taip pat ir airiška mokykla Gaelscoileanna, pačios nustato vaikų priėmimo į mokyklą tvarką.

Kai kurios vidurinės mokyklos teikia prioritetą mokiniams iš tam tikrų pradinių mokyklų, taigi, renkantis pradinę mokyklą, yra svarbu apie ją surinkti informaciją iš anksto ir kiek galima greičiau kreiptis į norimos mokyklos vadovybę dėl detalesnės informacijos ir galimybės užrašyti vaiką į jūsų pageidaujamą mokyklą.

Griffin Solicitors, Advokatai. Notaro paslaugos.

Gabriel House, 6 Cypress Park, Templogue, Dublin 6W
Mes dirbame 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.
Mob.: 0862179620
Jeigu jums reikia teisininko patarimo, prašome skambinti tel.: 0862179620 arba parašyti elektroninį laišką:
inga@griffinsolicitors.ie
Apsilankykite mūsų internetinėje svetainėje

http://griffinsolicitors.ie/?lang=lt


1 komentaras:

  1. Aš esu ponia su 2 vaikais, kilusi iš Teksaso Hiustono, mano vyras palieka mane ir jo 2 vaikus maždaug 10 mėnesių. Aš patiriu daug skausmo, aš darau viską, ką galiu, kad jis sugrįžtų pas mane ir į savo vaikus, bet nieko. sportuoti. man tai buvo tikrai įtemptas laikotarpis, nes aš galėjau jausti širdies skausmą. Man buvo liepta kreiptis į meilės rašybos gydytoją, kad padėtų man. Aš padariau, kad man pasisekė gauti DR.Wealthy Contact, kuris sugebėjo man padėti. Jis išleido meilės burtą, kuris sugrąžino mano vyrą pas mane ir į jo vaikai dėkojame tiek daug DR. Turtingi aš labai vertinu tai, ką padarei dėl manęs. čia jis yra jo kontaktinis asmuo, jei jums to gali prireikti išsprendus savo santykių el. laišką. wealthylovespell@gmail.com skambinkite „whatssap“ +2348105150446

    AtsakytiPanaikinti