2017 m. gegužės 17 d., trečiadienis

 „Tesco Ireland” išima iš apyvartos du produktus


© Irish Mirror Tesco Ireland recalls two of products over asphyxiation fears

“Tesco Ireland” išima iš apyvartos du produktus dėl uždusimo pavojaus, informuoja “Irish Mirror”.

Du produktai: lūpų (lipstick) ir saldaininis pieštukai (lollipop pens), pagaminti kompanijos “Amscan International Ltd”, neatitinka saugumo standartų.


Prekybos centro svetainė informuoja, kad kompanija “Amscan International Ltd” atšaukia dviejų šių produktų, pagamintų Kinijoje, vartojimą. Minėtos prekės buvo parduodamos  išimtinai Jungtinės Karalystės ir Airijos Respublikos “Tesco” tinklo parduotuvėse.

Pranešime sakoma: “Abi prekės neatitinka reikalaujamų saugos standartų ir gali sukelti uždusimo pavojų, netyčia  juos prarijus. Produkto vartojimo ataskaitos rodo, kad tokių atvejų yra buvę. Jeigu jūs įsigijote vieną iš šių produktų, nustokite jį naudoti ir nedelsiant ateškite į artimiausią “Tesco” parduotuvę, kur jums bus grąžinti pinigai ir niekas nereikalaus kasos čekio. Jeigu jūs pageidaujate gauti išsamesnę informaciją, prašome  susisiekti su “Amscan International Ltd”  Klientų paslaugų skyriumi tel.:  +441908 288 500.”



1 komentaras:

  1. Aš esu ponia su 2 vaikais, kilusi iš Teksaso Hiustono, mano vyras palieka mane ir jo 2 vaikus maždaug 10 mėnesių. Aš patiriu daug skausmo, aš darau viską, ką galiu, kad jis sugrįžtų pas mane ir į savo vaikus, bet nieko. sportuoti. man tai buvo tikrai įtemptas laikotarpis, nes aš galėjau jausti širdies skausmą. Man buvo liepta kreiptis į meilės rašybos gydytoją, kad padėtų man. Aš padariau, kad man pasisekė gauti DR.Wealthy Contact, kuris sugebėjo man padėti. Jis išleido meilės burtą, kuris sugrąžino mano vyrą pas mane ir į jo vaikai dėkojame tiek daug DR. Turtingi aš labai vertinu tai, ką padarei dėl manęs. čia jis yra jo kontaktinis asmuo, jei jums to gali prireikti išsprendus savo santykių el. laišką. wealthylovespell@gmail.com skambinkite „whatssap“ +2348105150446

    AtsakytiPanaikinti