2017 m. gegužės 13 d., šeštadienis

Ar katalikiška Airija miršta?



Šiemet sukanka 20 metų nuo to laiko, kai Airijoje buvo legalizuotos skyrybos. Iki šiol prieš skyrybas labiausiai buvo nusiteikę kaimo vietovių gyventojai – neseniai atlikta apklausa parodė, kad dabar dauguma jų daugiau ar mažiau pritaria skyryboms, tačiau visiems rūpi, kaip po skyrybų padalinti žemę? Išeitis yra – žmonės siūlo legalizuoti ikivedybinę sutartį, praneša Independent.ie.

Palyginti su Europa, Airijoje yra mažiausias skyrybų skaičius – iš tūkstančio gyventojų tik 0,6 procento yra išsiskyrę, tačiau ir šis skaičius kelia žemės bendruomenių nerimą, nes tai yra susiję su žemės nuosavybės klausimais.

“Macra na Feirme”  tyrimai rodo, kad skyrybų atveju žemės padalijimo ar perdavimo klausimai paprastai sprendžiami tyliai, o iškeliami į viešumą tik susidarius rimtai krizinei situacijai šeimoje.

Šiuo metu ikivedybinė sutartis neturi teisinės galios Airijoje, tačiau bendroji teisės sistema suteikia stiprias teisines garantijas toms poroms, kurios gyvena kartu – bet kurią porą, kuri kartu gyveno penkerius metus, gina šalies Šeimos teisės įstatymai.

72 procentai Airijos gyventojų pasisako už tai, kad šalyje būtų legalizuota ikivedybinė sutartis, nes tokiu atveju, poroms skiriantis, nekiltų problemų dėl turto padalijimo. Ir tik 15 procentų žmonių galvoja, kad tokios sutarties nereikia legalizuoti ir  13 procentų neturi nuomonės.

Iš daugiau nei 1000 “FarmIreland.ie” atliktos apklausos respondentų 67 procentai žmonių, vyresnių nei 65 metų amžiaus sutiko, kad ikivedybinė sutartis turi turėti teisinį pagrindą ir net 83 procentai 18-34 metų amžiaus jaunimo tam pritarė.

Ikivedybinei sutarčiai pritaria 71procentas “Fine Gael” partijos rinkėjų ir 74 procentai “Fiana Fail” rėmėjų taip pat sutinka, kad ikivedybinė sutartis turi turėti teisinę galią.

“FarmIreland.ie” apklausos rengėjai taip pat domėjosi, kaip dažnai žmonės eina į bažnyčią? 60 procentų respondentų teigė, kad jie kiekvieną savaitę reguliariai eina į bažnyčią,  ir net 40 procentų to nedaro. Pastebėtas akivaizdus kontrastas tarp skirtingų amžiaus grupių: 55 procentai 18-34 metų amžiaus jaunimo kartais eina į bažnyčią ir net 81 procentas vyresnių nei  65 metų amžiaus respondentų tai daro reguliariai. “Fine Gael” partijos šalininkai labiau linkę eiti į bažnyčią (67proc.), nuo jų nedaug atsilieka ir “Fianna Fail” rėmėjai – 60 procentų šios partijos rėmėjų taip pat reguliariai lankosi bažnyčioje.

Beveik visi, kurie retai eina į bažnyčią arba visai neina, paaiškino, kad toks jų sprendimas neturi nieko bendro su religija – toks jų sprendimas susijęs su daugybe skandalų, kuriais apipinta katalikų bažnyčia.


Neseniai paskelbti gyventojų surašymo duomenys rodo, kad nors Airija vis dar yra labiausiai katalikiška Europos šalis, gyventojų procentas, kuris identifikuoja save kaip katalikai, ryškiai sumažėjo – nuo 84,2 procento iki 78,3 procento 2016 metais. Dabar šalyje gyvena 468 400 žmonių, kurie netiki jokia religija. 

1 komentaras:

  1. Aš esu ponia su 2 vaikais, kilusi iš Teksaso Hiustono, mano vyras palieka mane ir jo 2 vaikus maždaug 10 mėnesių. Aš patiriu daug skausmo, aš darau viską, ką galiu, kad jis sugrįžtų pas mane ir į savo vaikus, bet nieko. sportuoti. man tai buvo tikrai įtemptas laikotarpis, nes aš galėjau jausti širdies skausmą. Man buvo liepta kreiptis į meilės rašybos gydytoją, kad padėtų man. Aš padariau, kad man pasisekė gauti DR.Wealthy Contact, kuris sugebėjo man padėti. Jis išleido meilės burtą, kuris sugrąžino mano vyrą pas mane ir į jo vaikai dėkojame tiek daug DR. Turtingi aš labai vertinu tai, ką padarei dėl manęs. čia jis yra jo kontaktinis asmuo, jei jums to gali prireikti išsprendus savo santykių el. laišką. wealthylovespell@gmail.com skambinkite „whatssap“ +2348105150446

    AtsakytiPanaikinti