2017 m. gegužės 3 d., trečiadienis

“Geresnio gyvenimo” paieškos Airijoje virto košmaru



Jauna moteris, kuri persikėlė į Airiją ieškodama “geresnio gyvenimo” teigė, kad vietoj to, ji patyrė ne tik seksualinę, bet fizinę ir moralinę prievartą, o vyras, kuris kartu nuomavosi gyvenamąjį plotą, paaiškino: “Nieko nepadarysi, čia tokia kultūra, čia viskas tuo paremta,” – guodėsi moteris dienraščiui “Irish Independent”.


Iš Indijos kilusi moteris pasakojo, kad vyrai jos tėvynėje, Indijoje, nemėgsta išsilavinusių moterų, jie jų paprasčiausiai vengia. Jos tėvai bandė “organizuoti” jos santuoką ir ištekinti ją prievarta už nemylimo žmogaus vien dėl to, kad ji pasiekė “tą amžių”, kuomet reikia tekėti. Tuomet jai šovė mintis pasieškoti “geresnio gyvenimo” ir šioms savo svajonėms įgyvendinti ji pasirinko Airiją. Sako, kad pati nežinanti kodėl pasirinko būtent šią šalį, galbūt girdėjo, kad ten gyvenimas “rožėmis klotas”, kad tie, kurie išvyko į Airiją, puikiai susitvarkė savo gyvenimus. Tačiau, pasak jos, patirtis, įgyta Airijoje, atskleidė jai tamsiąją gyvenimo šioje šalyje pusę.

“Jeigu pastosi čia, Vyriausybė tau duos vizą ir gausi daugiau pinigų iš jų – taip veikia šios šalies sistema,” – paaiškino jai vyras, kartu nuomavęs kambarį ir prievartavęs ją. 

“Jis man pasakė, kad Europoje užsieniečiai gauna pasą, jei jie gyvena šalyje kartu penkerius ar šešerius metus, o jeigu moteris pastoja, iš to galima tikėtis naudos,” – pasakojo mergina.

Ji su minėtu vyru tapo bendranuomininke, kai jos namų šeimininkė (landlady), kur ji nuomavosi gyvenamąjį plotą, paklausė jos:  “Kodėl visi indusai taip smirdi?”

Nebeliko nieko kito, kaip susikrauti kuklią savo mantą ir išeiti ieškotis kitų namų. 30 metų moteris pakeitė keturis skirtingus nuomojamus namus, o į paskutinįjį persikėlė praėjusių metų pabaigoje.

“Aš buvau pasirengusi pradėti naują gyvenimą, turėjau daugybę svajonių, norėjau būti savarankiška, bet Dubline susidūriau su labai bloga patirtimi, kuri apvertė mano gyvenimą aukštyn kojom ir išsklaidė visas mano iliuzijas. Aš norėjau čia susirasti darbą, svajojau apie studijas, bet kai tu negali rasti normalaus būsto, kai turi nuolat gyventi baimėje ir keltis iš vienų namus į kitus, kokios gali būti svajonės apie mokslą ar darbą? Juk kad kažką galėtum daryti, turi turėti nors kokį kampą, kur tavęs niekas nežemintų, nemuštų ir neprievartautų. Indijoje aš taip pat buvau susidūrusi su daugybe problemų, tačiau ten aš turėjau nors artimus žmones, o čia neturiu nieko. Mano šeimai terūpėjo kaip galima greičiau ištekinti ir taip atsikratyti manęs – mano norų ten niekas nepaisė ir tai buvo tas paskutinis lašas, kuris perpildė kantrybės taurę, todėl aš pabėgau į Airiją,” – pasakojo moteris.

Po kankinančios patirties, gautos  nuomojant du pirmuosius namus, ji persikėlė į butą miesto centre, kur ji buvo priversta nuomotis kambarį su kitais žmonėmis, o vienas iš jų labai greit pradėjo ją prievartauti ir visaip žeminti.

Jos nauji kambariokai, tiek vyrai, tiek moterys, buvo iš Indijos ir Pakistano, tačiau jų požiūris į Airijos kultūrą labai skyrėsi nuo jos požiūrio, guodėsi jauna moteris. Pasak jos, lytiniai santykiai iki vedybų jai buvo tabu, nes ją taip auklėjo tėvai, tačiau čia jai buvo pasakyta, kad “Airijoje viskas yra kitaip”. Iš pradžių tai buvo tik užuominos apie lytinį suartėjimą, tačiau kai ji atvirai atstūmė tą žmogų ir nereagavo į jo seksualinius pasiūlymus, jis tai pasiekė jėga, sakydamas, jeigu jai tai nepatinka, gali kreiptis į “Mater Hospital” (Universito ligoninė Dubline – “Lietuvis” past.).

“Jis 4 ar 5 kartus mane išprievartavo,” – prisipažįsta ji. – Kiekvieną kartą aš kentėjau nežmoniškus skausmus, mano kojas ir rankas sutraukdavo mėšlungis. Jis prievartavo mane ne tik fiziškai, bet ir protiškai bei emociškai. Be to, nuolat kartodavo: “Tai šios šalies kultūra. Tu turi prisitaikyti, kitaip tu negalėsi čia išgyventi. Jeigu ne aš, tai kitas su tavimi elgsis lygiai taip pat arba dar blogiau.”
Dėl seksualinės ir moralinės prievartos moteris pasiskundė Garda, šiuo metu pareigūnai tiria šį atvejį.

Po visko ji turėjo palikti tuos namus ir vėl reikėjo susirasti gyvenamąjį plotą, tačiau, kaip ji sakė, savo depozitus ji buvo praradusi: už paskutinį nuomojamąjį plotą jai negrąžino 350 eurų depozitą, taip pat negrąžino po 212,50 eurų už duotą antrą ir trečią depozitą. Ieškodama nuomos, ji kreipėsi į agentūrą Daft.ie, kur ji susitiko su žmogumi iš Indijos. Jis reklamavo agentūros nuomojamus būstus. Moteris pasakojo, kad tik vėliau supratusi, kad kai kurie iš skelbimų yra melagingi – agentūra siūlė nuomoti kambarį, o iš tikrųjų buvo nuomojama tik dalis lovos. 

“Žmonės, kurie duoda tokius skelbimus, turėjo paaiškinti man, kad Airijoje yra normalu nuomoti dalį lovos, t. y. dalintis lova su kitu nuomininku, bet tuomet nereikia skelbimuose rašyti, kad išnuomojamas kambarys. Nemanau, kad tik aš viena susidūriau su šita problema.”

Laimei, ji jau išsinuomavo kambarį šiaurinėje Dublino dalyje esančiame name, kur, pasak jos,  ji jaučiasi  “daug laimingesnė”.

Kentėdama šią baisią patirtį, sako, negalėjo niekam pasiguosti, negalėjo paskambinti savo šeimai ir pasipasakoti, nes žinojo, kokį gaus atsakymą: “Pati žinai, kad neturėjai važiuoti ten.”

Moteris pageidavo neskelbti jos pavardės, ji tik norėjusi papasakoti apie savo karčią patirtį, įgytą Airijoje ir perspėti kitas merginas ir moteris, kad jos būtų atsargios, kada sutinka su nepažįstamais dalintis nuomojamąją vieta.

“Kai buvau maža, man buvo pasakyta, kad niekada ir niekam nereikia garsiai pasakoti apie savo problemas. Kurį laiką aš taip ir dariau, tikėjausi, kad smurtas ir prievarta mano atžvilgiu liausis, kad žmogus pats supras, kaip blogai jis elgiasi, tačiau taip neįvyko. Ilgiau aš jau negalėjau tylėti, kreipiausi į Garda, o dabar ir jums pasipasakojau, tačiau tik dėl to, kad mano patirtis galbūt padės apsaugoti kitas merginas, kad jos nebus tokios patiklios ir iškart supras, kad jeigu tave vieną kartą išrievartavo, tai jau niekada nesibaigs, jeigu pati to nesustabdysi. Jaučiuosi pažeminta ir nuskriausta,” – sakė ji.  – Dabar aš sieksiu teisingumo, noriu, kad būtų nubausti tie, kurie iš manęs tyčiojosi, prievartavo ir žemino.”


                                                                           Arthur Carron nuotr.

1 komentaras:

  1. Aš esu ponia su 2 vaikais, kilusi iš Teksaso Hiustono, mano vyras palieka mane ir jo 2 vaikus maždaug 10 mėnesių. Aš patiriu daug skausmo, aš darau viską, ką galiu, kad jis sugrįžtų pas mane ir į savo vaikus, bet nieko. sportuoti. man tai buvo tikrai įtemptas laikotarpis, nes aš galėjau jausti širdies skausmą. Man buvo liepta kreiptis į meilės rašybos gydytoją, kad padėtų man. Aš padariau, kad man pasisekė gauti DR.Wealthy Contact, kuris sugebėjo man padėti. Jis išleido meilės burtą, kuris sugrąžino mano vyrą pas mane ir į jo vaikai dėkojame tiek daug DR. Turtingi aš labai vertinu tai, ką padarei dėl manęs. čia jis yra jo kontaktinis asmuo, jei jums to gali prireikti išsprendus savo santykių el. laišką. wealthylovespell@gmail.com skambinkite „whatssap“ +2348105150446

    AtsakytiPanaikinti