2017 m. gegužės 15 d., pirmadienis

Atleidimas iš darbo be įspėjimo


Kompanijoje išdirbau 10 metų ir buvau atleistas iš darbo be įspėjimo, man taip pat nedavė 45 formos. Po to vėl priėmė į darbą. Kompanijos veiklos pobūdis nepasikeitė, tačiau kompanija pakeitė savo pavadinimą. Norėčiau sužinoti, ar man kas nors priklauso ir ar aš galiu ko nors reikalauti iš kompanijos, kurioje dirbau?

Norint išsamiai atsakyti į jūsų klausimą arba suteikti konsultaciją, man reikėtų pamatyti jūsų darbo dokumentus ir užduoti keletą papildomų klausimų. Jeigu aš teisingai supratau, dabar jūsų kompanijos valdytojas yra naujas juridinis asmuo.

Esant tokiam atvejui kaip jūsų, turite žinoti, kad darbuotojų teises gina Europos bendrijų teisės (Transfer of Undertakings Protection of Employment) 2003 metų įstatymas.



Pagrindinis šio įstatymo tikslas – išsaugoti visas teises, darbo sąlygas ir darbuotojų privilegijas, kurių buvo laikomasi „senoje kompanijoje“, prieš jai tampant nauja kompanija.

Taip pat svarbu pažymėti, kad esant tokiam atvejui, pilnai išsaugomas buvęs darbo stažas, nes tai ateityje gali suvaidinti svarbų vaidmenį, jeigu, pavyzdžiui, bus sprendžiamas darbo vietos mažinimo klausimas.

Iš jūsų klausimo ne visai aišku, kokia buvo pertrauka, kai nustojo veikti viena kompanija iki pradėjo dirbti kita? Jeigu buvo kažkoks tarpas tarp šių veiklų ir egzistavo taip vadinamas atleidimas iš darbo, tai reiškia, kad jūs turite teisę gauti kompensaciją nuo tos dienos, kai jus dėl etatų mažinimo atleido iš darbo iki tos dienos, kai jūs vėl sugrįžote į darbą, bet jau naujoje kompanijoje.

Daugeliu atvejų, kai naujasis darbdavys nori pakeisti pareigybes arba net darbo sąlygas, teisinga veiksmų seka turėtų būti: esamo etato sumažinimas, kompensacijos išmokėjimas ir priėmimas į darbą, pasiūlant naujas pareigas.

Mes žinome, kad stambios kompanijos dažniausiai taip ir elgiasi, tačiau įstatymas galioja visiems darbdaviams, nepriklausomai nuo kompanijos dydžio.

Pereinant dirbti nuo vieno darbdavio pas kitą, reikia žinoti, kad: darbuotojo teisės yra saugomos įstatymų ir turi būti išsaugomas ne tik stažas, bet ir visos ankstesnio kontrakto sąlygos. Jei teisės buvo pažeistos, jūs galite individualiai arba padedant advokatui pateikti skundą Darbo teismo Darbo santykių komisijai (Workplace Relations Commission).



Jums atsakė advokatė Jelizaveta Donneri

Rusų kalba kalbanti advokatė Airijoje, turinti dvigubą kvalifikaciją ir sėkmingą daugiametę advokatūros praktiką Airijoje. Ji buvo pirmoji rusakalbė advokatė, pradėjusi savo advokatūros veiklą Airijoje. Jos kompetencijoje yra: nagrinėjimas bylų, susijusių su asmens kūno sužalojimais, turėjusių įtakos sveikatai, imigracijos, įsidarbinimo, komercijos, šeimos, civilinės bylos klausimai, atstovavimas teisme.

Advokatės mob.: 086 038 0385; tel.: 01 853 7301;

Interneto svetainė: www.dtsolicitors.ie
Internetinis Blog’as www.dtsolicitors.ie/blog/




1 komentaras:

  1. Aš esu ponia su 2 vaikais, kilusi iš Teksaso Hiustono, mano vyras palieka mane ir jo 2 vaikus maždaug 10 mėnesių. Aš patiriu daug skausmo, aš darau viską, ką galiu, kad jis sugrįžtų pas mane ir į savo vaikus, bet nieko. sportuoti. man tai buvo tikrai įtemptas laikotarpis, nes aš galėjau jausti širdies skausmą. Man buvo liepta kreiptis į meilės rašybos gydytoją, kad padėtų man. Aš padariau, kad man pasisekė gauti DR.Wealthy Contact, kuris sugebėjo man padėti. Jis išleido meilės burtą, kuris sugrąžino mano vyrą pas mane ir į jo vaikai dėkojame tiek daug DR. Turtingi aš labai vertinu tai, ką padarei dėl manęs. čia jis yra jo kontaktinis asmuo, jei jums to gali prireikti išsprendus savo santykių el. laišką. wealthylovespell@gmail.com skambinkite „whatssap“ +2348105150446

    AtsakytiPanaikinti