2017 m. balandžio 7 d., penktadienis

Technologijų kompanija Dubline kurs naujas darbo vietas



© Irish Mirror Version 1 will be creating 365 IT services jobs over the next three years at its city centre headquarters

Dienraštis “Irish Mirror” informuoja, kad Technologijų kompanija (Tech Company), įsikurusi Dubline, ketina sukurti daugiau nei 350 naujų darbo vietų.


Ministras Pirmininkas Enda Kenny pranešė, kad pagal “Versiją 1” (Version 1) per ateinančius trejus metus kompanijos centrinėje būstinėje Dubline bus įdiegtos 365 naujos darbo vietos, susijusios su tokių informacinių technologijų paslaugų tiekimu kaip: sistemų integracija, duomenų analizė ir įmonės išteklių planavimas.

Kompanija jau šiais metais ketina įdiegti 100 antros pakopos vyresniosios vadovybės pareigų pozicijų, o 2018 metais į darbą ketina priimti dar 70 IT mokslus baigusių absolventų.

Informacinių technologijų kompanija yra sukurrta “Millennium Walkway” kompanijos pagrindu ir šiuo metu  900 kompanjos darbuotojų teikia paslaugas Airijai ir Jungtinei Karalystei.


 “Versijos 1” vadovas (Chief Executive Officer – CEO) Tom O'Connor sakė: “Mes paskelbėme apie 365 naujų darbo vietų įdiegimą per trejus metus ir tai akivaizdžiai įrodo, kad mūsų kompanijos veikla auga ir plečiasi. Kompanija didžiuojasi savo darbuotojais, o mūsų ambicingas planas “Versija 1” buvo įtrauktas į dešimties geriausių darbo vietų kūrimo planą per pastaruosius šešešerius metus.  Džiaugiamės, kad 40 vyresniųjų kompanijos vadybininkų neseniai tapo “Versijos 1” akcininkais. 

1 komentaras:

  1. Esu čia, norėdamas paliudyti, kaip šis galingas burtų ratukas, vadinamas daktare Ogala, padėjo man pagerinti mano santykius. Man skaudėjo širdį, kai mylimoji man pasakė, kad jis nebėra suinteresuotas vesti mane, nes kita ponia ant jo panaudojo juodąją magiją. Aš verkiau ir verkšlenau kasdien, kol taip blogai, kad kreipiausi į internetą pagalbos. Štai tada, kai perskaičiau atsiliepimą apie dr. Ogala, tada kreipiausi į jį pagalbos ieškant meilės ir savo gyvenimo. , jis padėjo man užrašyti galingą meilės kerą ir, mano nuostabai, po 24 valandų meilės burto, mano mylimasis grįžo ant kelių maldaudamas manęs atleisti. jo el. pašto adresas: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    AtsakytiPanaikinti