2017 m. balandžio 10 d., pirmadienis

Lietus irgi švęs – per Velykas šalyje nelis



Tikėtina, kad lietus šią savaitę vėl sugrįš į šalį, tačiau neilgam  per Velykas nelis, informuoja Independent.ie. Artėjantį šventinį savaitgalį ir pirmadienį daugumoje šalies vietų bus saulėta, o temperatūra pakils net iki 15 laipsnių.


Bloga naujiena yra ta, kad, pasak sinoptikų, lietus pasieks šalį jau šio pirmadienio vakarą ir kartu su savimi atsineš ir šaltesnį orą – taip gyvensime iki šeštadienio. Tačiau yra ir gerų naujienų  "Met Éireann" prognozuoja, kad švenčių dienomis lietus taip pat išeis švęsti Velykų  šalyje bus sausa, saulėta ir pakankamai šilta. 

1 komentaras:

  1. Esu čia, norėdamas paliudyti, kaip šis galingas burtų ratukas, vadinamas daktare Ogala, padėjo man pagerinti mano santykius. Man skaudėjo širdį, kai mylimoji man pasakė, kad jis nebėra suinteresuotas vesti mane, nes kita ponia ant jo panaudojo juodąją magiją. Aš verkiau ir verkšlenau kasdien, kol taip blogai, kad kreipiausi į internetą pagalbos. Štai tada, kai perskaičiau atsiliepimą apie dr. Ogala, tada kreipiausi į jį pagalbos ieškant meilės ir savo gyvenimo. , jis padėjo man užrašyti galingą meilės kerą ir, mano nuostabai, po 24 valandų meilės burto, mano mylimasis grįžo ant kelių maldaudamas manęs atleisti. jo el. pašto adresas: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    AtsakytiPanaikinti