2017 m. balandžio 7 d., penktadienis

 “Ryanair” dėl neaiškios  “Brexit” situacijos gali sustabdyti skydžius iš Jungtinės Karalystės 



Kompanija “Ryanair” įspėja, kad ji turės sustabdyti skrydžius iš JK “savaitėms ar mėnesiams”, jeigu Theresa May dėl “Brexit” neparengs dvišalės tarptautinės aviacijos sutarties, praneša “The Guardian”.


“Skrydžiai iš Jungtinės Karalystės į Europą gali būti nutraukti 2019 metų kovo mėnesį, jei šalies Vyriausybė, rengdamasi “Brexit”, nesugebės užtikrinti sėkmingų derybų tarptautinės aviacijos srityje, - pranešė kompanijos vadovas Michael O'Leary.

“Egzistuoja didelė tikimybė, kad kompanijos skrydžiai iš Stansted ir kitų oro uostų gali būti sustabdyti,” - patvirtino Neil Sorahan, “Ryanair” kompanijos vyriausiasis finansų pareigūnas.

Dubline įkurtai “Ryanair” kompanijai yra suteikta teisė atlikti skrydžius iš JK, vadovaujantis Europos “Atviro dangaus” reguliavimo paktu, kuris leidžia visoms ES oro linijų kompanijoms, taip pat  Maroko, Islandijos, Norvegijos ir Šveicarijos oro linijų bendrovėms skristi į/iš bet kurią šalį, kuri yra prisijungusi prie pakto.

Didžioji Britanija yra viena iš pagrindinių “Ryanair” bazių, kurioje kompanija turi 40 iš 400 orlaivių, skraidančių iš 19 JK oro uostų, įskaitant Stansted, Glasgow ir Belfasto oro uostus. 

“Ryanair” vadovai sako, kad dėl neaiškios situacijos aviacijos srityje, susijusios su “Brexit”, jie kreipėsi į ES Transporto departamentą, tačiau jiems buvo atsakyta, kad klausimas dėl “Atviro dangaus” nėra prioritetinis klausimas derybose dėl "Brexit".



1 komentaras:

  1. Esu čia, norėdamas paliudyti, kaip šis galingas burtų ratukas, vadinamas daktare Ogala, padėjo man pagerinti mano santykius. Man skaudėjo širdį, kai mylimoji man pasakė, kad jis nebėra suinteresuotas vesti mane, nes kita ponia ant jo panaudojo juodąją magiją. Aš verkiau ir verkšlenau kasdien, kol taip blogai, kad kreipiausi į internetą pagalbos. Štai tada, kai perskaičiau atsiliepimą apie dr. Ogala, tada kreipiausi į jį pagalbos ieškant meilės ir savo gyvenimo. , jis padėjo man užrašyti galingą meilės kerą ir, mano nuostabai, po 24 valandų meilės burto, mano mylimasis grįžo ant kelių maldaudamas manęs atleisti. jo el. pašto adresas: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    AtsakytiPanaikinti