2015 m. vasario 25 d., trečiadienis

Bananų dieta

Bananų dieta tiks tiems, kurie turi žarnyno problemų, sergantiems tokiomis ligomis, kuomet atsiranda kūno pabrinkimai.

Bananai naudingi ir sergant gastritu. Kanados mokslininkai išaiškino, jog bananai stimuliuoja epitelio atsinaujinimą bei sulčių išsiskyrimą, saugantį vidinę skrandžio sienelę nuo pažeidimų.
Be to, bananus rekomenduoja gydytojai, esant:
Nutukimui, kraujo apytakos sutrikimams, hipertoninei ligai, kepenų, inkstų, tulžies pūslėms ligoms, skrandžio odai, bakterinei dizenterijai bei cukriniam diabetui.
Nors bananai yra gana kaloringas produktas, jie yra ląstelienos, cukraus, būtinų vitaminų ir vitaminų medžiagų šaltinis.
Šiuose vaisiuose yra vitaminų A, B grupės, C, E, PP ir tokių mineralų kaip geležis, kalis, magnis, natris, fosforas ir kalcis. Bananuose gana mažai riebalų, tai padeda mažinti cholesterolio kiekį. Kadangi bananuose yra daug natūralaus cukraus, sacharozės, gliukozės bei fruktozės, Jūs greitai pajusite sotumo jausmą. O gliukozė – tai maistas smegenims ir nervams.
Yra dviejų rūšių bananų dietos:
Pirmasis griežtas būdas trunka 3 – 4 dienas. Atsikratysite 3 kilogramų.
Dienos racionas: 3 bananai, 3 stiklinės neriebaus pieno. Paskirstykite jį į tiek dalių, kiek kartų esate įpratę valgyti. Jei esate alergiški pienui, naudokite 1% riebumo kefyrą. Galima paruošti bananų jogurtą: suplakti bananą su pienu arba kefyru. Galima valgyti žalią arbatą be cukraus pakaitalų neribotais kiekiais.
Antroji dieta paprastesnė, bet nemažiau efektyvi: Viena diena – vienas kilogramas. Dietos trukmė 3 – 7 dienos.
Dienos racionas: Per dieną galima suvalgyti 1,5 kg bananų. Valgyti galima tada, kai tik to užsinorite.  Žalią arbatą ir vandenį gerkite neribotais kiekiais. Dietos kaloringumas – 1300 kcal. Bananuose labai mažai baltymų, jei dietos laikysitės 6 – 7 dienas, galite leisti suvalgyti du kiaušinius.
Bananų dietos privalumai:
Bananuose daug kalio, kuris yra būtinas širdies raumens darbui.
Bananų dietos trūkumai:
Jei nesate bananų mėgėjas, Jums bus sunku laikytis šios dietos. Visų monodietų problema – baigę dietą pradėsite piktnaudžiauti  įvairiais produktais.
Dietos ypatumai
Išsivalo žarnynas, normalizuojasi medžiagų apykaita. Pasiektas svoris dietos metu išsilaikys, taip pat pagerės odos būklė, jei turite tokių problemų.




E.dieta.lt

1 komentaras:

  1. Ar jums skauda širdi? Nenusiminkite, tegul Dr.Ogala padeda jums susigražinti savo buvusiji “, jis iš tikruju yra tikras ir sažiningas meiles burtu ratukas, jis sugražino mano vyra. Aš esu Tracy Mattingly iš vieningos valstybes, aš labai džiaugiuosi, kad mano vyras grižo po to, kai paliko mane del kitos moters. Mano vyras turejo romana su bendradarbiu, ir aš taip myliu savo vyra, bet jis mane apgaudinejo su savo bendradarbiu, ir ši mergina, manau, mano vyrui naudojo raganas ar juodaja magija, kad jis manes nekestu ir tai buvo toks kritiškas ir neprašomas, aš verkiu visa diena ir nakti, kad Dievas atsiustu man pagalbininka, kuris gražintu mano vyra! Buvau tikrai nusiminusi ir man reikejo pagalbos, todel ieškojau pagalbos internete ir aptikau svetaine, kurioje buvo pasiulyta, kad dr. Ogala gali padeti greitai susigražinti buvusi vaikina. Taigi, pajutau, kad tureciau ji išbandyti. Aš susisiekiau su juo ir jis man pasake, ka man daryti, o aš tai padariau, tada jis man padare meiles burta. Po 16 valandu mano vyras tikrai man paskambino ir pasake, kad manes taip ilgisi, o Dieve! Aš buvau tokia laiminga, o šiandien aš vel džiaugiuosi savo vyru ir mes džiaugsmingai gyvename kartu, ir aš dekoju galingam burtu ratukui Dr.Ogala, jis yra toks galingas ir aš nusprendžiau pasidalinti savo istorija cia. jei esate cia ir jusu mylimasis jus atsisako, arba jei jusu vyras persikele pas kita moteri, daugiau neverkite, susisiekite su juo pagalbos dabar. Štai jo kontaktas. Siuskite el. laiška šiuo adresu: drogalad02 @ gmail. „com“ arba „Call / Whats-app“: +2347049668119.

    AtsakytiPanaikinti