2015 m. liepos 9 d., ketvirtadienis

Prieš 10 metų išsiskyriau su savo vyru. Aš ištekėjau dar kartą, bet jis nesusituokė antrą kart. Kai buvome susituokę sudarėme testamentus, kurių neatšaukėme išsiskyrę. Mano buvęs vyras netikėtai mirė. Kokia mano situacija dabar?



Net jei išsiskyrėte su savo vyru, testamentas nėra automatiškai panaikinamas skyrybų atveju. Taigi tikėtina, kad jūsų vyro testamentas vis dar galioja ir pagal jį jūs paveldėsite tam tikrą turto dalį. Jums reikėtų pasikonsultuoti su advokatu, kad išsiaiškintumėte kokioje situacijoje atsidūrėte ir pasitikrinti, ar paveldėjimo teisės buvo panaikintos skyrybų liudijimo.

Net jei jūsų vyras gyveno su kita, pagal testamentą jūs vis tiek turite teisę paveldėti savo dalį. Tiesa, jo sugyventinė taip pati turi tam tikrų teisių pagal 2010m. civilinių partnerių tam tikrų teisių ir pareigų nutarimą. Tai yra  atlyginimo schema žmonėms, kurie ilgą laiką gyveno kartu, bet nebuvo susituokę. Taip atlyginama sugyventiniui , kuris buvo finansiškai priklausomas nuo kito, jei vienas iš jų miršta. Vis gi svarbu prisiminti, kad į asmenų gyvenančių kartu nutarimą bus atsižvelgta tik tada, kai bus patvirtintos originalaus testamento sąlygos.
Kadangi santuoka automatiškai nutraukia bet kokį prieš tai sudarytą testamentą, testamentas sudarytas su jūsų buvusiu vyru bus laikomas negaliojančiu.

1 komentaras:

  1. Sveiki visi DR „Ogala“ darbai yra tokie teisingi, su džiaugsmu širdyje, aš pats tai patyriau, daktaras Ogala padėjo man išspręsti rimtą problemą mano gyvenime, aš mačiau jo puikius darbus prieš susisiekdamas su juo. Daktaras Ogala ištaisė mano santykius per mažiau nei 48 valandas. Jis ne tik ištaisė mano santykius, nes jis padarė mane laimingai ištekėjusia moterimi. jis tikrai nuostabus ir žino, ką daro. Noriu jį rekomenduoti visiems !! Šis rašybos ratukas yra labai geras profesionalas, tikslus, nuoširdus ir labai patyręs. Ačiū už jūsų darbo gydytoją! Dėkoju savo draugui, kad jis pranešė man apie tave. Turiu visiems pasakyti apie tave. Nesitikėjau momentinių rezultatų ir buvau pasirengusi laukti kelis mėnesius. Mano nuostabai ir nuostabai, po kelių aktorių dienų pradėjau matyti rezultatus. Šis vyras yra labai rekomenduojamas ir tai yra tikras dalykas. Išbandykite ir nenusivilsite! Reikia pagalbos? susisiekite su juo telefonu +2347049668119 arba Drogala02@gmail.com el. paštu. Norėdami visapusiškai gydyti bet kokias ligas ar ligas, taip pat galite susisiekti su juo dabar el. paštu: Drogala02@gmail.Com .. galite paskambinti šiuo mobiliojo telefono numeriu arba „whatsApp +“ 2347049668119 susisiekti su juo šiandien jūsų pačių pagalba !!

    AtsakytiPanaikinti