2015 m. liepos 1 d., trečiadienis

Joninės laiko švęsti



Nuo senų laikų trumpiausia metų naktis - mistikos naktis. Ar gali likti tokią naktį namie? Tikrai ne . Todėl ir mes nusprendėme, jei jau švęsti, tai švęsti.

     Štai ir atšventėm . Jau antrus metus iš eilės  Airijoje, Dundalko mieste yra švenčiama viena iš seniausių lietuviškų švenčių Joninės.
    Pirmiausia, visi atėjusieji turėjo įeiti pro įvairiomis gėlėmis ir augalais papuoštus vartus. Pagal papročius, įėję pro tuos vartus, žmonės tapo šventės dalyviais. Šventės metu buvo pinami vainikai ir jais pasipuošė ne viena šventės dalyvė. Juk vainikas nemirtingumo ir meilės simbolis.
     Ir ko tik nebuvo toje šventėje. Atvykusius į šventę linksmino lietuvių folkloro ansamblis ,,Dobilas“,
Lietuvių liaudies kolektyvas,,Spiečius” ir ,,Gintarėliai“. Vedėjas Tomas išjudino visus su žaidimų gausybe, sveikinome Jonus ir Jonukus, apdovanojome dovanomis ir ąžuolo vainikais juos papuošėme. O kur dar loterija, akcijos ,atrakcijos tiek dideliems, tiek mažiems ... Labai džiaugiamės, kad pas mus atvyko ir visus sušildė savo dainomis airių duetas ,,Paddy and Sean“.
      O kokios gi šventės be skanėstų. Lietuviškas alus, cepelinai, šašlykai, žuvis, parauginti agurkėliai... Prekybininkai siūlė ir savo rankų darbo grožybių. Tikrai buvo visko, ko tik lietuviška širdis geidžia.
Geros nuotaikos mums nešykštėjo ir dangus. O į pavakarę pasirodė Viper Vixens, ugnies šou.
Ir pagaliau visų lauktas vakaro siurprizas - Lietuvos estrados princas  Rytis Cicinas. Visus pakvietė ne tik šokti, bet ir prisiminti populiariąsias dainas.
Esame dėkingi  Lietuvos Respublikos ambasadorei Airijoje Rasai Adomaitienei už gražius žodžius ir padėką visai Dundalko bendruomenės komandai. Nuoširdžiai dėkojame šventės remėjams: Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai, Globali Lietuva; Innisfree House, Autocare, Baltic coast, Rustic Goodies, CarsRent24.lt , Perfect car, Louth adventures, Lycamobile, bei visiems šventės dalyviams atvykusiems pas mus iš įvairių Airijos miestų.
  Tai, ar kas nors rado paparčio žiedą tą naktį? Gal, ką gali žinoti? O visus neradusius, bet vis dar tikinčius, kad papartis žydi Joninių naktį, pakviesime laukti Joninių kitais metais. Iki susitikimo! 

Dėkojame D&S photography už sustabdytas akimirkas.


3 komentarai:

  1. Gyvenimas ateina su skirtinga patirtimi, aš nežinau, ką turite, tačiau tai yra mano trumpas liudijimas, aš mielai rašau tai, nes mano santuokoje vėl yra ramybė ir viskas dėka puikaus vyro, paskambinto dr. Ajayi, jis yra galingas burtas kasatorė, padedanti suderinti mano ir vyro ginčą, mano vyras paliko namus ir 7 mėnesius gyvena be moters, nesirūpindama manimi ir mūsų 4 metų dukra, finansiškai man viskas gerai, nes esu bankininkė, bet man reikia švelnaus globos vyras, bet mano vyras niekur nėra arti, maldauju, kad jis kelis kartus grįžtų namo, bet nieko neveikia, aš net paprašiau vyresniojo brolio, kad man padėtų. Perskaičiau vyro, kuris aprašė, kaip dr. Ajayi padėjo jam nutraukti žmonos meilės burtą, liudijimus, aš užmezgiau jo kontaktą ir paaiškinau jam savo problemas. Jis papasakojo, ko reikia meilės burtui, ir aš suteikiau jam lėšų nusipirkti. po trijų dienų mano vyras grįžo namo. Susisiekite su „Viber“ / „WhatsApp“: +2347084887094 arba el. Paštu: drajayi1990@gmail.com, jei turite kokių nors santykių ar gyvenimo problemų ir norite greito sprendimo.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Noriu pranešti pasauliui apie „Dr.ODION“ - Didįjį rašybos ratelį, kuris sugrąžino mane pas mano vyrą, kai maniau, kad visos viltys prarastos. Buvau nėščia, kai mano vyras paliko mane pas kitą moterį. Dr ODION panaudojo savo galingą rašybą šypsodamasis į veidą, grąžindamas savo vyrui savo burtą. Iš pradžių maniau, kad svajoju, kai mano vyras grįš man ant kelių maldaudamas, kad aš jam atleisčiau ir priimčiau jį visam laikui. nuo tada jis mane myli labiau nei aš kada nors tikėjausi, todėl daviau įžadą sau, kad pranešiu pasauliui apie Dr.ODION, nes jis yra Dievas žemėje. Ar turite problemų santykiuose? ar tavo partneris išsiskyrė su tavimi ir tu vis dar myli ir nori jo atgal? Ar turite problemų dėl savo finansų? susisiekite su Dr.ODION šiandien, nes aš suteikiu jums 100% garantiją, kad jis padės jums taip, kaip jis man padėjo. galite susisiekti su juo (drodion60@yandex.com) su paskutiniu rašytoju el. pašto adresu: arba „WhatsAPP“ jo mobiliojo telefono numeriu +2349060503921

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš amžinai būsiu skolingas didžiajai DR ODION už tai, kad sutvarkysiu savo sulaužytą santuoką po to, kai mano vyras paliko mane pas kitą moterį 6 mėnesiams. Niekada netikėjau burtais, kol draugas mane su juo supažindino. Iš pradžių skeptiškai žiūrėjau į jį, nes daug girdėjau apie netikrus rašybos pavyzdžius, bet aš abejojau, nes norėjau susigrąžinti savo vyrą ir padariau pagal tai, ką jis man liepė. Dabar mano vyras grįžo tik per 48 valandas nuo susisiekimo su juo. Aš vėl pragyvenau su savo vyru po 6 mėnesius po santuokos nutraukimo ir ne ilsiuosi tol, kol jis nebus žinomas visame pasaulyje. Jis taip pat specializuojasi loterijų burtuose, reklaminiuose burtuose, gydo ligos burtus E.T.C. Prisijunkite prie DR ODION dabar, jo el. Pašto adresu (drodion60@yandex.com) arba „WhatsApp jam“ +2349060503921

    AtsakytiPanaikinti