2014 m. rugsėjo 16 d., antradienis

Tiesiog meilė...

Meilė- pats didžiausias ir didingiausias jausmas pasaulyje. Iš meilės gimsta vaikai, meilės dėka įsivyrauja taika, meilės vedini, žmonės atleidžia didžiausias nuodėmes ir klaidas. Meilė yra tas pirminis ir tikriausiai vienintelis jausmas, iš kurio atsirado visi kiti jausmai šioje žemėje, įskaitant ir neigiamus jausmus. Meilė reikalinga visiems, netgi tiems, kurie teigia, kad meilės nėra, kad ji laikina, tokiems skeptikams meilės jausmo, tikriausiai reikia net labiau, negu bet kuriam kitam mirtingajam. Visiems nors kartą gyvenime lemta, privaloma ir reikia patirti tą didžiąją meilę, tam, kad suprasti pačio gyvenimo prasmę.

Apie meilę galima kalbėti, apie meilę galima rašyti, apie meilę galima skaityti, apie meilę galima kurti legendas ir iliuzijas, tačiau niekada niekur nerasite aprašytos savo meilės jausmo, nes Jūs ją jaučiate kitaip negu aš, kitaip negu praeivis gatvėje netgi kitaip negu žmogus, kurį Jūs mylite. Kiekvienas dėl meilės gali padaryti beprotiškų dalykų, tame tarpe ir nušokti nuo tilto, tačiau taip elgtis nepatartina nei vienam įsimylėjeliui ar meilės ištroškusiam keistuoliui. Meilė mums užmerkia akis prieš trūkumus, meilė negailestingai įskaudina, bet visada randa kelią į atleidimą, meilė stebina mus pačius, nes tik ji parodo, kokie mes ištikrųjų esame.
Tuomet, kai mes mylime, pasikeičia mūsų akių spalva, juokas tampa skambesnis, prisilietimai, milijoną kartų švelnesni, lūpos įgauna neapsakomo saldumo, na ir žinoma drugeliai, o kaip be jų? Tik meilė dovanoja drugelius pilve, ir nesvarbu ar už lango vasara ar žiema. Netikėkite, kad meilė laikina, netikėkite, kad drugeliai išskrenda, jeigu Jūs nenorėsite, kad meilė pasibaigtų, ji amžiams liks su Jumis, jūsų širdyje, o drugeliai niekada nenustos kutenti jūsų pilvo.
Meilė. Taip meilė. Tiesiog meilė. Jai apibūdinti tinka visi epitetai, patys gražiausi žodžiai žodyne. Mylėkite pačią meilę, niekada neišsižadėkite jos ir vieną dieną ji atvers Jums stebuklą, ji atves Jums žmogų, kuris mylės meilę lygiai taip, kaip Jūs, bet labiau už pačią meilę jis dievins ir mylės Jus.
 Žmonės sako, kad visos ligos yra nuo nervų, o aš visada sakau, kad visa žmogaus laimė priklauso nuo meilės. Mylėkite, leiskite, kad mylėtų Jus, niekada neužmerkite akių prieš šį jausmą, net jeigu netikite meile, įsileiskite ją kaip svečią į savo širdį ir neilgai trukus Jus suprasite, kad nenorite šio jausmo paleisti iš savo širdies ir gyvenimo, leiskite meilei Jus pakeisti, leiskite meilei nuspalvinti Jus ryškiomis spalvomis, nes visa tai patirti yra lemta kiekvienam iš mūsų, tačiau tik vieną kartą gyvenime, nes du kartus patirti to pačio jausmo tiesiog neįmanoma, todėl pasistenkite, kad ji nesibaigtų niekada...

Edita Nyork




1 komentaras:

  1. Aš džiaugiuosi šiandien galėdamas pasidalyti savo liudijimu su pasauliu. Niekada neįsivaizduoju savęs tai darantis, tačiau esu kupinas džiaugsmo ir noriu, kad kiti turėtų savo pagalbą. Aš esu biuro sekretorė pagal profesiją, turiu du vaikus su vyru. Mano vyras paliko mane ir mūsų vaikus be jokio paaiškinimo. Jis tiesiog paliko namą, o aš girdėjau, kad jis mato kitą moterį. Išbandžiau visas įmanomas priemones, kad grąžintum jį namo, tačiau jis elgėsi keistai manęs atžvilgiu ir netgi apleido vaikus. Aš buvau nusivylęs ir nuniokotas, ieškojau pagalbos iš įvairių pusių, kol pamačiau pranešimą apie dr. Ajayi rašybos keitiklį. Kreipiausi į rašytoją, kuris man pasakė, ką daryti. Jis patikino mane, kad jis ištars rašybą ir viskas bus gerai per tris dienas, tačiau buvau skeptiškas ir išsakiau keletą minčių, kol galiausiai vėl susisiekiau su juo, mes kartu ėjome į procesą ir nustebau, kad rašyba suveikė, o mano vyras grįžo namo ir atsiklaupė, kad maldautų atleidimo, bet pirmasis buvo jo netikėtas skambutis, nes mes nesikalbėjome apie 6 mėnesius. Dr. Ajayi yra iš tikrųjų jo žodžių žmogus, jei turite problemų dėl savo santykių ar bet kurio gyvenimo aspekto, susisiekite su rašytoju dr. Ajayi dėl ilgalaikio sprendimo. El. Paštas: drajayi1990@gmail.comWhatsApp numeris: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti