2014 m. rugsėjo 14 d., sekmadienis

Nemokamo vandens bus mažiau nei žadėta prieš rinkimus

Nuo savivaldybės ir Europos Parlamento rinkimų Airijoje praėjo šiek tiek laiko, tačiau jau pasirodė pirmosios žinios apie klaidingus priešrinkiminius politikų pažadus. Laikraštis Irish Independent atskleidė, kad įvedus mokestį vandeniui, šeima kiekvienam vaikui gaus po mažesnį nemokamo vandens kiekį negu vyriausybės buvo pažadėta prieš rinkimus.

„Irish Water“ atliktų tyrimų duomenimis, vaikai sunaudoja mažiau vandens nei buvo numatyta anksčiau, tačiau valdininkai atsisako nurodyti konkrečius skaičius. Prieš tai buvo teigiama, kad kiekvienam vaikui bus suteiktas minimalus nemokamo vandens kiekis – 104 litrai per dieną arba 38 000 litrų per metus. Šis sumažinimas turės įtakos daugiau nei 1,1 mln vaikų iki 17 metų amžiaus.
Vyriausybė tvirtina negalinti keisti minimalaus vandens kiekio kiekvienam vaikui ir teigia, kad šis vandens kiekis bus toks pat kaip ir žadėta – iki 38 000 litrų per metus, ir ši suma buvo apskaičiuota remiantis jau įdiegtų vandens skaitiklių rodmenimis. „Irish Water“ teigimu, skaitiklių duomenys rodo, jog vaikai suvartoja mažiau vandens nei buvo apskaičiuota.
Remiantis anksčiau atliktais Aplinkos departamento skaičiavimais, kiekvienas suaugęs sunaudoja vidutiniškai 150 litrų vandens per dieną, o vaikai – 104 litrus.
Pranešama, kad nustatant nemokamo vandens vienam namų ūkiui dydį, kainos bus reguliuojamos pagal skaitiklių rodmenis. Buvo ištirta maždaug 1650 namų ūkių, jau turinčių vandens skaitiklius, nurodant, kiek žmonių juose gyvena, kiek yra miegamųjų vietų, koks yra namo projekto tipas, skelbia „Irish Water“.

Kaip žinote, sąskaitos už suvartotą vandenį gyventojus pasieks kitų metų spalį ir 1,35 milijono šeimų yra labai svarbu, koks bus nemokamo vandens minimumas.

1 komentaras:

  1. Aš džiaugiuosi šiandien galėdamas pasidalyti savo liudijimu su pasauliu. Niekada neįsivaizduoju savęs tai darantis, tačiau esu kupinas džiaugsmo ir noriu, kad kiti turėtų savo pagalbą. Aš esu biuro sekretorė pagal profesiją, turiu du vaikus su vyru. Mano vyras paliko mane ir mūsų vaikus be jokio paaiškinimo. Jis tiesiog paliko namą, o aš girdėjau, kad jis mato kitą moterį. Išbandžiau visas įmanomas priemones, kad grąžintum jį namo, tačiau jis elgėsi keistai manęs atžvilgiu ir netgi apleido vaikus. Aš buvau nusivylęs ir nuniokotas, ieškojau pagalbos iš įvairių pusių, kol pamačiau pranešimą apie dr. Ajayi rašybos keitiklį. Kreipiausi į rašytoją, kuris man pasakė, ką daryti. Jis patikino mane, kad jis ištars rašybą ir viskas bus gerai per tris dienas, tačiau buvau skeptiškas ir išsakiau keletą minčių, kol galiausiai vėl susisiekiau su juo, mes kartu ėjome į procesą ir nustebau, kad rašyba suveikė, o mano vyras grįžo namo ir atsiklaupė, kad maldautų atleidimo, bet pirmasis buvo jo netikėtas skambutis, nes mes nesikalbėjome apie 6 mėnesius. Dr. Ajayi yra iš tikrųjų jo žodžių žmogus, jei turite problemų dėl savo santykių ar bet kurio gyvenimo aspekto, susisiekite su rašytoju dr. Ajayi dėl ilgalaikio sprendimo. El. Paštas: drajayi1990@gmail.comWhatsApp numeris: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti