2016 m. spalio 24 d., pirmadienis


 Pasibaigė Seimo rinkimų II turas


Spalio 23 dieną, sekmadienį pasibaigė Seimo rinkimų antrasis turas. Airijoje Seimo rinkimų antrajame ture dalyvavo 564 žmonės: paštu balsavo 437 rinkėjai, į Lietuvos Respublikos ambasadą Airijoje atėjo balsuoti 127 rinkėjai. Už Virgilijų Alekną balsavo 176 rinkėjai, o Žygimantas Pavilionis surinko 364 rinkėjų balsus.


Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga iškovojo 54 mandatus Seime, bet priskaičiavus du save išsikėlusiusius kandidatus, kurie sieja save su šios partijos sąrašu – gauti 56 mandatai. Surinkus tokį didelį mandatų skaičių, Valstiečių ir žaliųjų sąjunga tampa pagrindine valdančiąją koaliciją galinti formuoti partija. Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai turi 31 mandatą, Lietuvos socialdemokratų partijai tenka 17 mandatų, Lietuvos Respublikos liberalų sąjūdžiui - 14 mandatų, Lietuvos lenkų rinkimų akcija-Krikščioniškų šeimų sąjunga gauna 8 mandatus, Partija Tvarka ir teisingumas  taip pat turi 8 mandatus, nepriklausomi kandidatai - 4 mandatai, Darbo partijai tenka 2 mandatai, Antikorupcinė N. Puteikio ir K. Krivicko koalicija (Lietuvos centro partija, Lietuvos pensininkų partija) turi 1 mandatą, Lietuvos žaliųjų partija ir Politinė partija „Lietuvos sąrašas“ turi taip pat po  1 mandatus.




1 komentaras:

  1. Džiaugiuosi, kad esu čia ir tariu padėkos žodį daktarui Isikolo.
    Niekada nemaniau, kad vėl pamatysiu savo santuoką, nepaisant to, kad viskas jau buvo prieš mane, daktaras Isikolo atėjo man į pagalbą. Turėjau problemų namuose, dėl kurių vyras išvyko, o aš jau buvau nėščia ir man tapo sunku išsiversti be jo gyvenime. Jo šeima mane palaikė visą laiką, bet niekas negalėjo padėti mums susijungti, išskyrus daktarą Isikolo, kuris atsakė tuo metu, kai man labiausiai reikėjo pagalbos. Jis išsprendė problemą ir mano vyras grįžo namo pas mane vos po 48 valandų, nes vis dar gyveno su manimi tame pačiame mieste. Nuostabu, kai randi pagalbą ten, kur mažiausiai manai, kad gali sulaukti pagalbos. Dar kartą dėkoju dr. Isikolo už viską, ką darote, kad padėtų žmonėms, kuriems labai reikia pagalbos. Rašykite jam el. paštu: isikolosolutionhome@gmail.com arba WhatsApp telefonu +2348133261196

    AtsakytiPanaikinti