Transporto,
turizmo ir sporto ministras Leo Varadkar pristatė neteisingai priparkuoto
automobilio reguliuojantį įstatymą. Neteisingai pastatytų automobilių
blokavimas kol kas dar nebuvo įteisintas.
Miesto kontrolės tarnybos, atsakingos
už automobilių stovėjimo vietas, dar turėjo šokias tokias vidaus nuostatas,
tačiau privačios autoblokavimo įmonės buvo paliktos savieigai. Privačioje
parkavimo zonoje žemės savininkui pakakdavo pastatyti ženklą ir nustatyti
blokavimo sistemos nuėmimo įkainius.
Naujasis
įstatymo projektas numato sureguliuoti autoblokavimo procedūras. Įstatyms
nustato paprastą dviejų etapų ginčų peržiūrėjimą ir maksimalią iki100 eurų
baudą už blokuojančių užkardų nuėmimą. O taip pat parkavimo teritorijos
savininkai privalo nustatyti ženklą su stovėjimo laiką limituojančiu laiku.
Įstatymas
numato skundų tvarką ir dėl netinkamo blokavimo užkardų montavimo ant
automobilių ratų.
Pirmiausiai
automobilio savininkas turėtų pabandyti išspręsti situaciją su žemės
savininku,ant kurios jis pasistatė automobilį. Jei ginčo nepavyko išspręsti
tokiu būdu, transporto priemonės savininkas gali teikti skundą Nacionalinei
transporto valdybai.
Įstatymas
taip pat numato:
1.
Neteisėto parkavimo laiką, po kurio uždedama
ratų užkarda;
2.
Užkardos nuėmimo laikas po apmokėtos baudos;
3.
Užkardų identifikavimo būdai;
4.
Pranešimo forma apie transporto priemonės
blokavimą;
5.
Apmokėjimo būdai už blokuojančios užkardos
nuėmimą.
Pagal
įstatymą Nacionalinė transporto valdyba privalo nustatyti ir paskelbti skundų
pateikimo ir nagrinėjimo procedūrų tvarką dėl neteisėto autotransporto
priemonės blokavimo.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą