2017 m. sausio 24 d., antradienis

„Sportas pats geriausias gyvenimo vitaminas – sportuokite ir visada būsite patenkinti ir laimingi“



 
Tai ne tik tituluočiausio Lietuvos galiūno, Vilniaus Galiūnų federacijos prezidento, politinio bei visuomenės veikėjo, bet ir stipriausio planetos žmogaus Žydrūno Savicko palinkėjimas mums, laikraščio „Lietuvis“, skaitytojams.  

Žydrūnas Savickas  4 kartus laimėjo  pasaulio stipriausio žmogaus titulą (World's Strongest Man čempion), 2 kartus tapo nugalėtoju “IFSA Strongman World 4” čempionate, 8 kartus tapo “Arnold Strongman Classic” čempionu,  3 kartus pripažintas stipriausiu Europos žmogumi (Europe's Strongest Man champion), 11 kartų tituluotas stipriausiu Lietuvos žmogumi (Lithuania's Strongest Man champion).

Neseniai Lietuvos galiūnas buvo atvykęs į Airiją, kur dalyvavo seminare, kurį organizavo IFBB Fitness Bikini dalyvė Mili Rite. Pasibaigus seminarui “Treniravimasis, trikovės ir kultūrizmo sporto šakos, motyvacija bei mityba” su Žydrūnu Savicku kalbėjosi Mili Rite – IFBB Fitness Bikini atstovė, kuri jam sudarinėjo mitybos planą.



– Kaip jums patiko seminaras?

– Seminaras puikus, manau, kad parinkta labai gera vieta, puiki sporto salė, moderni įranga. Žmonės, kurie atėjo į seminarą, viskuo domėjosi, daug klausinėjo – atrodo, kad atsakiau į visus juos dominančius klausimus. Manau, kad iš šio seminaro jie išėjo su naujom žiniom ir puikiom nuotaikom, tikiuosi, jie ir toliau tęs treniruotes.

–  Man taip pat labai patiko seminaras, bet norėčiau daugiau pakalbėti ir sužinoti apie jus – ar negalvojate keisti sporto šaką?

–  Esu jau išbandęs keturias sporto šakas: rankų lenkimą, jėgos trikovę, galiūnų sportą ir kultūrizmą. Tiesa, mokykloje domėjausi lengvąja atletika, bandžiau jėgas ir rutulio stūmime. Bet iš tų mano išbandytų sporto šakų, kaip profesionalas, naujos jau nesirinksiu, nors gal kada nors ir išbandysiu save kurioje nors iš anksčiau mano išvardintų sporto šakų. Man visos tos sporto šakos labai patinka – treniruojuosi labai įvairiapusiškai ir man visos šios sporto šakos yra labai įdomios ir artimos. Bet aišku, negali visur vienu metu dalyvauti. Todėl žiūrėsim, kaip ateityje viskas klostysis, bet kol kas aš tikrai dalyvausiu galiūnų varžybose ir neketinu su šia sporto šaka dar ilgai išsiskirti.

– Ar jums niekada nekilo mintis dalyvauti ir kultūrizmo varžybose, čempionatuose?

–  Kaip jau minėjau, esu domėjęsis kultūrizmu ir varžybose dalyvavau, bet tai buvo toks mėgėjiškas dalyvavimas, man tada buvo devyniolika metų. Niekados sau nesu pasakęs, kad niekada neturėsiu reikalų su kultūrizmo sportu   paskutiniaisiais metais priaugau daug „kokybiškų“ raumenų, jaučiuosi puikiai, tad galima būtų ir tokią galimybę apsvarstyti. 

– Būtų įdomu jus pamatyti kultūrizmo varžybose, nes jūsų ūgis, raumenų proporcijos, kūno sandara manau labai tiktų šiai sporto šakai, pagalvokite apie tai... Tačiau mane domina dar kai kas: ar daug sportininkas privalo vartoti papildų ir būtent kokius vartojate jūs?

– Be abejonės, kad sportininkui svarbiausia yra subalansuota mityba ir treniruotės, o kad treniruotėse nepristigtų jėgų, kad būtų išvengta traumų, kad augtų raumenys ir stiprėtų jėga, sportininkas turi gauti labai subalansuotą visų mineralų ir maisto papildų kiekį. Aš jų naudoju tiek, kiek reikia pagal mano krūvį, tačiau kiekvienam tai yra individualu. Mano svarbiausi papildai yra: gliutominas, omega3, BCA (trijų skirtingų amino rūgščių derinys), amino rūgštys, proteinai ir, žinoma, vitaminai. Aišku, treniruočių metu geriu daug elektrolitų, nes tai būtina raumenims.

– Baigiant mūsų pokalbį norėčiau paklausti, ar jūs norėtumėte, kad jūsų vaikai tęstų jūsų pradėtų kelią ir propaguotų jūsų pasirinktą sporto šaką?

–  Aš visada esu už laisvą žmogaus pasirinkimą ir manau, kad geriausia yra kai žmonės ar vaikai pasirenka tai, kas jiems labiausiai patinka. O kada jie jau  pasirenka, jiems galima padėti, patarti, galbūt net ir nukreipti jiems reikiama linkme, tačiau man dabar sunku pasakyti, kas mano vaikams bus įdomu ateityje. 


Tačiau jiems ir visiems kitiems noriu pasakyti: sportuokite, nes sportas tai pats geriausias gyvenimo vitaminas – visada būsite patenkinti ir laimingi.


Informacija ir nuotraukos: Denis Bokov

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą