2014 m. spalio 23 d., ketvirtadienis

Kartu su vyru ir sūnumi patekau į rimtą avariją.

Kartu su vyru ir sūnumi patekau į rimtą avari. Pasitarėme su advokatu ir pradėjome bylą. Tai buvo maždaug prieš du metus. Mano vyras ir sūnus jau gavo kompensaciją už savo traumas traumų tranybą, nagrinėjančią asmenims padarytos žalos bylas, o mano advokatas man pasakė, kad mano byla buvo perduota teismui. Todėl man teks laukti ilgiau kompensacijos. Kodėl? Norėčiau dabar gauti pinigus.

Visų pirma, labai gerai, kad jūs iš karto po sužeidimo, pasitarėte su savo advokatu. Airijos teisės aktuose numatyta, kad pirmiausia jūs turite pateikti savo ieškinį dėl kūno sužalojimo traumų tarnybai (Injuries Board). Ši įstaiga, atitinkamais atvejais, išmoka kompensacijas už traumas. Kitais atvejais, dėl kūno sužalojimo traumų tarnyba duos leidimą pateikti ieškinį teismui.
Deja, kaltoji šalis arba jos draudimo bendrovė neprivalo bendradarbiauti su traumų tarnyba, taip pat, išmokėti traumų tarnybos paskirtą kompensavimą. Bet taip pat ir jūs neprivalote priimti tarnybos paskirtą kompensaciją.
Aš paprastai savo klientams patariu neiimti paskirtos traumų tarnybos kompensacijos, jei klientas dar visiškai neatsigavusi nuo patirtų traumų ar jų pasekoje atsirado pablogėjimų. Kai kuriais atvejais, tai žinau iš savo patirties, žmonės gauna didesnę kompensacija teisme, nei per traumų tarnybą, ir tada aš rekomenduoju nepriimti priskirtos tarnybos kompensacijos.
Aš taip pat rekomenduoju jums niekada nelyginti savo žalos su žala kam nors kitam. Jūs galite pakliūti į tą patį nelaimingą atsitikimą, patirti (kaip jums atrodo) tuos pačius sužalojimus, bet jūsų byla gali pasisukti visiškai kitaip, ir jūs galite gauti visiškai kitą kompensaciją, ir tai yra normalu.
Manau, jūsų atveju, jūs ne visiškai atsigavote nuo traumų arba tarnyba jums paskyrė mažesnę kompensaciją, nei tikėjosi advokatas. Štai kodėl jūsų advokatas nusprendė, kad šiuo atveju jūs gausite daugiau, jei jūsų byla bus siunčiama į teismą.
Aš jums patariu kreiptis į advokatą, kad jis jums tiksliai paaiškintų, kas nutiko jūsų situacijoje. Ir todėl aš patariu nesijaudinti, jei jūs manote, kad jūsų byla trunka ilgiau negu jūsų šeimos narių. Tai gali būti jūsų labui, nes kai tik jūs priimsite bet kokią kompensaciją iš tarnybos, jūsų byla dėl kompensacijos bus baigta, nepaisant to, kad jūs galite turėti rimtų sveikatos problemų ateityje.
Jūsų advokatas turi paaiškinti jums visas jūsų bylos detales, nes jis dirba jums, ir jo darbas yra pasiekti, kad gaunate didžiausią kompensaciją už jūsų nuostolius.

Į klausimai dėl sužalojimo atsakė advokatas Manus McClafferty, "Maguire McClafferty Solicitors" savininkas. Advokatai specializuojasi bylose dėl žalos žmogaus sveikatai, traumų, nelaimingų atsitikimų, incidentų ar sunkų sąlygų darbe nuo 1990 m. Mes turime rusakalbių advokatą ir nukentėję asmenys turi galimybę gauti patarimus rusų ir lietuvių kalba. www.prawnik.ie tel. 087 618 5522 (rusų / lietuvių), 01 49 10 100

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą