2015 m. gruodžio 24 d., ketvirtadienis

Kaip mokesčiai už vandenį įtakoja jūsų nuosavybės pardavimą



Dėl Kompanijos Airijos Vandenys” įkūrimo ir jos mokesčių sistemos kyla daug nesusipratimų ir diskusijų. Dauguma žmonių nesupranta kokios gali būti pasekmės, jei jie atsisakys sudaryti sutartį su šia organizacija ir atsisakys mokėti už jos paslaugas. Tai turės didelę įtaką, kai reikės parduoti ar pirkti gyvenamąją nuosavybę.


Nekilnojamo turto srityje dirbantys advokatai yra dažnai įpareigoti būti šio mokesčio sargais”, panašiai kaip ir vietinio nuosavybės mokesčio srityje (LPT), nepagrindinės asmeninės nuosavybės mokesčio (NPPR)  ir namų ūkio (household charge) srityse. Taigi jie turi įsitikinti, kad prieš parduodant nuosavybę vandens mokestis buvo sumokėtas, arba priimti šį mokestį atstovaudami Airijos vandenis“. Tai reiškia, kad pinigai skirti Airijos Vandenims“ bus laikomi advokato kontoroje kaip dalis nuosavybės pardavimo sumos ir sumokėti Airijos Vandenims“ per 20 dienų nuo pinigų gavimo.

Jei pardavėjas atsisako mokėti mokestį, šis mokestis liks kaip skola už nuosavybę (kaip ir bet kuris kitas nesumokėtas komunalinis mokestis). Kad patvirtintumėte, jog mokestis už vandenį buvo sumokėtas, turėsite advokatui pateikti užmokesčio pažymą iš Airijos Vandenų” kompanijos. Pardavėjas taip pat turės informuoti Airijos Vandenis” apie adreso pasikeitimą, kad vartotojo duomenys būtų pakeisti.

Taip pat verta paminėti, kad nuosavybės neišeis parduoti, jei pardavėjas yra neprisiregistravęs su Airijos Vandenų” kompanija ir nesumokėjęs mokesčio.

Nors daug žmonių ir priešinasi šio naujo mokesčio įvedimui, tai yra labai svarbi pardavimo dalis į kurią reikia atsižvelgti parduodant nuosavybę.

1 komentaras:

  1. mielai dalinuosi savo liudijimais šiandien su pasauliu. Aš niekada neįsivaizduoju savęs tai darantis, bet esu kupinas džiaugsmo ir noriu, kad kiti turėtų savo pagalbą. Aš esu biuro sekretorė pagal profesiją, turiu du vaikus su vyru. Mano vyras paliko mane ir mūsų vaikus be jokio paaiškinimo. Jis tiesiog paliko namą, o aš girdėjau, kad jis mato kitą moterį. Išbandžiau visas įmanomas priemones, kad grąžintum jį namo, tačiau jis elgėsi keistai manęs atžvilgiu ir netgi apleido vaikus. Aš buvau nusivylęs ir nuniokotas, ieškojau pagalbos iš įvairių pusių, kol pamačiau pranešimą apie dr. Ajayi rašybos keitiklį. Kreipiausi į rašytoją, kuris man pasakė, ką daryti. Jis patikino mane, kad jis ištaria rašybą ir viskas bus gerai per tris dienas, tačiau buvau skeptiškas ir išsakiau keletą minčių, kol galiausiai vėl susisiekiau su juo, mes kartu ėjome į procesą ir nustebau, kad rašyba suveikė, o mano vyras grįžo namo ir atsiklaupė, kad maldautų atleidimo, bet pirmasis buvo jo netikėtas skambutis, nes mes nesikalbėjome apie 6 mėnesius. Dr. Ajayi yra iš tikrųjų jo žodžių žmogus, jei turite problemų dėl savo santykių ar bet kurio gyvenimo aspekto, susisiekite su rašytoju dr. Ajayi dėl ilgalaikio sprendimo.

    Paštas: drajayi1990@gmail.com
    „WhatsApp“ numeris: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti