2017 m. liepos 31 d., pirmadienis

Vyras mirė, valandą pralaukęs greitosios pagalbos

 
© Provided by Irish Independent Stock picture

Praėjusią naktį gedinti motina, paskambinusi į “Irish Independent” redakciją sakė, kad skambina dėl to, kad būtų užkirstas kelias tolesniam žmonių gyvybių praradimui. Jos 44 metų sūnus, pralaukęs daugiau nei valandą medikų pagalbos, mirė nuo širdies smūgio, praneša “Irish Independent”.


44-erių metų vyras iš Castleblayney blogai pasijuto šių metų liepos 8 d., 11 val. vakaro. Jo šeima dienraščiui sakė, kad greitosios pagalbos automobilio reikėjo laukti vieną valandą ir 15 minučių.

“Jie laiku nesuteikė pagalbos mano sūnui ir jis mirė, – dienraščiui guodėsi vargo prislėgta moteris. – Niekas man nesugrąžins sūnaus, bet aš tiesiog noriu įspėti kitas šeimas dėl Monaghan ligoninės ir dėl netvarkos sveikatos apsaugos srityje. 1994 metais mano vyras taip pat turėjo širdies priepuolį ir gydytojai jam padėjo, o po daugelio metų nepadėjo mano sūnui. Jis buvo linksmas ir geras žmogus, visada nusiteikęs padėti kitiems, bet lemiamą minutę tie, kas galėjo jam padėti, šito nepadarė. Dabar našlaičiais liko du jo moksleiviai vaikai”, – kalbėjo motina.

Šeima paprašė, kad šiuo metu žiniasklaidoje nebūtų identifikuojamas miręs žmogus.

2009 metais bendrosios ūminių ligų paslaugos iš Monaghan ligoninės buvo perkeltos į Cavan ligoninę. Dabar Monaghan ligoninė turi radiologijos ir chirurgijos skyrius, tačiau neturi širdies ligų skyriaus.

Sveikatos apsaugos ministras Simon Harris ir Sveikatos apsaugos administracija (HSE) šio atvejo spaudai kol kas nekomentavo.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą