2015 m. balandžio 1 d., trečiadienis

Grupė „MAN-GO‘‘- Apie sugrįžimą į sceną ir žailiąją salą



Į sceną grįžusi, viena populiariausių grupių Lietuvoje „Mango‘‘ atvyksta į Airiją ir čia surengs net keletą savo koncertų. Nuostabiu metų laiku- Šv.Velykų proga , grupė „MAN- GO‘‘ , toks dabar atsinaujinusios grupės pavadinimas, kviečia visus senus savo gerbėjus paklausyti ir pašokti skambant senoms geroms šios grupės dainoms. Balandžio 4d. grupė “MAN- GO‘‘ Jūsų lauks Armagh mieste, o blandžio 5d. – Dubline.

Kaip ir kam kilo mintis vėl atgaivinti grupę „MAN-GO‘‘?
Rima: Per 2014 metų Velykas viename televiziniame projekte aš, kaip buvusi grupės „Mango“ narė, ir grupės „Mochito“ merginos kartu atlikome gerai visiems žinomą „Mango“ dainą „Alyvos“. Bendradarbiavimas ir pats pasirodymas buvo toks sėkmingas, kad man ir prodiuseriams Gintarui ir Mindaugui Bendžiams kilo mintis sugrąžinti į muzikinį pasaulį grupės „Mango“ dainas. Dėl šios priežasties šiuo metu grupėje „Man-go“ dainuoju aš ir Justina bei Gabija.
Kokia prasmė užkoduota naujajame pavadinime?
Rima: Jokio ypatingo kodo naująjame grupės pavadinime nėra. Tačiau nusprendėme pavadinimą kiek pakeisti nes ir pačioje grupėje yra akivaizdūs pakitimai. Pasikeitė ne tik grupės narės – kuriamos naujos visiems gerai pažįstamų „Mango“ dainų aranžuotės, taip pat ir visiškai nauji kūriniai.

Kodėl grupėje nebėra senųjų narių, Vikos ir Linos?
Rima: Grupėje nebėra senųjų narių, nes jos jau ne vienerius metus gyvena Anglijoje ir kol kas nesieja savo ateities su Lietuva. Tam, kad grupė gyvuotų, reikalingas kasdienis darbas repeticijų salėje, įrašų studijoje bei aktyvi koncertinė veikla. Tačiau pasiūlymo atkurti grupę „Mango“ Vika ir Lina sulaukė pačios pirmos. Galbūt ateityje surengsime ir bendrų epizodinių pasirodymų.
Kokios atlikėjos sudaro atsinaujinusią grupę?
 Aš – Rima Petrauskytė-Malašičevė, Justina Jančiauskaitė ir Gabija Sruogiūtė.

Ar jaučiate, kad grupės populiarumas yra toks pat, kaip seniau? ar jis didėja? O gal tikitės, kad populiarumas bus net didesnis negu ankstesnės grupės MANGO?
Rima: Sunku palyginti tokius dalykus, nes skiriasi pats laikmetis. Prieš 10 metų, kai gyvavo grupė „Mango“, buvo rengiami koncertiniai turai per Lietuvą, leidžiami muzikiniai albumai CD pavidalu ir t. t. Kalbant apie pačius koncertus, mano manymu, juose renkasi panaši publika, kaip ir anksčiau. Žmonės dainuoja, šypsosi, šoka ir labai palaiko grupę „Man-go“. Juolab, kad senieji hitai sudaro mūsų repertuaro pagrindą. Kaip bus ateityje pamatysime,bet manau sulauksime ir naujų gerbėjų dėmesio.

Kokias dainas atliekate koncerto metu? Ar turite paruošę naujų dainų bagažą?
Rima: Šiuo metu koncertuose skamba naujai atliekamos populiariausios grupės „Man-go“  dainos. Atnaujinome dainų aranžuotes, tiek įrašuose, tiek koncertuose skamba jau naujų grupės narių balsai. Tačiau melodijos ir dvasia išlieka tos pačios. Savo repertuare mes jau turime ir vieną naują dainą „Delfinai“. Ši daina yra šiuo metu Lietuvoje vykdomo televizinio projekto „Delfinai ir žvaigždės“ himnas. Manau, kad į Airiją atsivešime ir dar vieną visiškai naują dainą, bet visi tie, kurie nori išgirsti mūsų jau žinomas dainas tikrai nenusivils jos visada  buvo ir liks su mumis.

Ar Airjoje koncertuosite pirmą kartą?
Rima: Airijoje koncertuosime ne pirmą kartą. Jei gerai pamenu, 2007 metais grupė „Mango“ jau koncertavo šioje šalyje.

Su kokiais trejais žodžiais Jums asocijuojasi Airija?
Rima: Sala, Šv. Patriko diena, Dublinas.

Ar žinote kiek lietuvių gyvena Airijoje ?
Rima: Tiksliai nežinau, bet manau, kad skaičius tikriausiai viršija 10 tūkstančių...
Pažadėkite vieną dalyką savo klausytojams ir tiems kas ateis į Jūsų koncertą Airijoje, kuris tikrai bus koncerto metu.
Rima:  Galiu pažadėti lietuviškos dvasios kupiną puikiai praleistą laiką kartu dainuojant, šokant ir bendraujant.

2 komentarai:

  1. Sveiki, mano kolegos draugai internete. Aš esu Monica Gilbert iš Prancūzijos, noriu šia priemone padėkoti dr. Ajayi puikiajam rašybos žinovui, nes jis sugrąžino mano vyrą. mano vyras paliko mane dėl savo buvusios merginos, kurią jis turėjo prieš tai, kai jis vedė mane. Tai man yra sunki situacija, kuriai paskambinau ir maldauju, kad jis sugrįžtų, jis atsisakė, sakė, kad nebemyli manęs. veltui jis elgėsi kaip manipuliuotai kontroliuojamas asmuo. Aš papasakojau savo draugui, ką aš einu, ir ji man davė Ajayi WhatsApp numerį: 2347084887094 ir ji man paaiškino, kaip dr. Ajayi paruošė žolelę, kad ji galėtų pastoti po 15 metų. santuokos metų be gimdos vaisių. Man reikėjo pagalbos, todėl susisiekiau su gydytoju Ajayi per numerį, kurį man davė draugas „whatsApp“, ir aš papasakojau jam savo problemą, jis papasakojo, ką daryti, ką aš padariau, kaip jis liepė, ir jis išmetė meilės burtą, kuris sugrąžino mano vyras per 72 valandas. Jei jums reikia pagalbos susigrąžinti meilužį ar kilti dėl kokių nors kitų gyvenimo problemų, susisiekite su Dr. Ajayi el. Paštu: drajayi1990@gmail.com „WhatsApp“: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti
  2. MANAS VYRAS VISADA BŪS MINIS .... !!!!
    Kaip aš, pasitelkęs gerą daktaro ODION meilės romaną, vėl susigrąžinau išsiskyrusį vyrą ... Mano vardas Lilibeth Hernandez. Kai internete skaičiau liudijimą apie tai, kaip didžiausias ir galingiausias rašytojas dr. ODIONAS padėjo sugrąžinti skyrybų vyrą EX LOVER. Aš galvojau, kaip tai gali būti tiesa, nes praeityje daugelis man nepavyko, nesant iš jų jokio rezultato. Aš tiesiog leidžiu paštui praeiti ir judėti forume. Vėl pastebėjau, kad kažkas paskelbė patikrintą ir patikimą rašybos raštą. Perskaičius laišką, apie tai kalbėjo tas pats vyras dr ODION. Taigi aš neturiu kitos išeities, kaip iš tikrųjų patikrinti, kaip jis veikia. Buvau visiškai nusiaubta, kai mane paliko mano mylimas vyras. Tai buvo tarsi visas mano pasaulis, nykstantis į liūdesį ir skausmą. Aš žinau, kad tai skamba keistai, bet iš visų rašytojų, su kuriais susisiekiau, jis buvo vienintelis, kuris man padarė tokį įspūdį, kad esu toks tikras ir patikimas. Daugiau nei jo žodžiai, jis sugrąžino mano vyrą ir įgyvendino visus mano norus. Dabar jis yra ištikimas, kreipia į mane dėmesį, kiekvieną sekmadienį siūlo man gėlių, o mes dažnai einame į kiną ir restoraną. mano vyras priėjo prie manęs ir atsiprašė už padarytas klaidas ir pažadėjo niekada to nedaryti daugiau. Nuo to laiko viskas grįžo į normalią padėtį. Aš ir mano šeima vėl gyvename kartu laimingai. Aš būsiu amžinai dėkingas už tai, kad pavertiau savo gyvenimą iš pragaro į dangų! Manau, kuriems reikia pagalbos, turėtų kreiptis į jį pagalbos. Tegul Dievas ir toliau tave naudojasi išgelbėjusiems santykiams. Kiekvienam, turinčiam santuokos, skyrybų, netekusio meilužio ar bet kokių su santykiais susijusių problemų, galite susisiekti su juo (drodion60@yandex.com) el. Pašto adresu: arba „WhatsAPP“ jo mobiliojo telefono numeriu +2349060503921.

    AtsakytiPanaikinti