2015 m. balandžio 5 d., sekmadienis

Patyriau nelaimingą atsitikimą.



Patyriau nelaimingą atsitikimą. Susilaužiau koją. Man labai skauda vaikštant. Gavau laišką iš gydytojo, kuriame yra parašyta, kad man turi suteikti lengvesnį darbą. Aš įteikiau jį mano viršininkui. Jis tik pasijuokė. Tada nuėjau pas gydytoją ir gavau pažymėjimą, kuriame parašyta, kad aš negaliu atlikti darbo, kurį šiuo metu atlieku ir kad turiu būti perkeltas atlikti lengvesnį darbą. Ar galiu jį įteikti mano viršininkui?

Atsakymas: Jei nenorite būti atleistas, patarčiau jums to nedaryti. Geriausia ko galite tikėtis yra tai, kad jūsų darbdavys laikinai atleis jus nuo pareigų nemokėdamas jums, kol nesuteiksite gydytojo pažymėjimo patvirtinančio, kad galite grįžti į darbovietę ir atlikti savo darbą.
Airijoje lengvesnis darbas nėra darbuotojo teisė. Jus įdarbino, kad dirbtumėte darbą. Jei negalite atlikti šio darbo, pagal Airijos įstatymus, darbdavys turi teisę jus atleisti. Negaunate išeitinės išmokos. Tai nėra neteisėtas atleidimas iš darbo. Tiesiog, pagal Airijos įstatymus, jūs negalite atlikti savo darbo sutarties įsipareigojimų. Jei negalite atlikti savo darbo sutarties įsipareigojimų, darbdavys neprivalo jūsų laikyti darbe. 
Jei tai tikras pažymėjimas, o ne pažymėjimas, kurį jums išrašė gydytojas jūsų prašymu, tada gali būti, kad turėsite rimtai apsvarstyti galimybę kreiptis dėl invalidumo išmokos. Jei tai tiesiog pažymėjimas, kurį gavote, kad pabandytumėte gauti lengvesnį darbą, tokiu atveju rimtai rizikuojate, įteikdamas tokį pažymėjimą.
Šiuo atžvilgiu Airijos įstatymai galbūt nėra teisingi. Tačiau tokie yra įstatymai.
Specialios skirtingos nuostatos yra taikomos nėščiajai moteriai, tačiau kadangi nesate moteris, jums jos netaikomos.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą