2015 m. balandžio 7 d., antradienis

KONSULINĖ MISIJA GOLVĖJUJE 2015 M. BALANDŽIO 25 D




Lietuvos Respublikos ambasada Airijoje, atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos piliečių, gyvenančių Airijoje, pageidavimus,  š. m. balandžio 25 d. dienomis organizuoja išvažiuojamąją konsulinę misiją į Airijos miestą Golvėjų.

Konsulinės misijos metu Lietuvos piliečiai turės galimybę pateikti dokumentus dėl Lietuvos Respublikos paso ir asmens tapatybės kortelės išdavimo ar keitimo, notarinių veiksmų atlikimo ir kreiptis dėl kitų konsulinių paslaugų suteikimo.
Konsulinės paslaugos misijos metu bus teikiamos Prisikėlimo bažnyčioje (Church of Resurrection) esančioje adresu -  Ballinfoyle, Headford Road, Galway. Planuojamas konsulinės misijos laikas: balandžio 25 d. šeštadienį, 10.30-16 val.
Dėl konsulinių paslaugų teikimo konsulinės misijos Golvėjuje metu maloniai kviečiami registruotis iš anksto el. paštu: konsulinis.ie1@urm.lt arba tel. +353-12035757 (darbo dienomis nuo 14 iki 17 valandos). Registruodamiesi el. paštu prašome nurodyti savo vardą ir pavardę, telefono numerį, el. pašto adresą ir konsulinę paslaugą dėl kurios kreipiatės. Registruotis kviečiame iki š. m. balandžio 23 d.
Detalią informaciją apie konsulines paslaugas, dokumentų sąrašus ir išsamią informaciją, kurią būtina žinoti kreipiantis dėl konsulinių paslaugų rasite Lietuvos Respublikos ambasados internetinėje svetainėje - https://ie.mfa.lt/.
Išvažiuojamųjų konsulinių misijų metu Lietuvos Respublikos konsuliniai pareigūnai vyksta į tuos regionus, kur yra didelės lietuvių bendruomenės ir nėra Lietuvos diplomatinės atstovybės ar konsulinės įstaigos.

8 komentarai:

  1. Aš pažadėjau pasakyti savo liudijimą visame pasaulyje, kai mano vyras grįš pas mane ir mano vyras atėjo taip, kaip man pasakė DR ISIKOLO. Aš padariau teisingą sprendimą susisiekti su didiuoju rašytoju DR ISIKOLO, kuris gali padėti išspręsti jūsų problemas. Mano vyras paliko mane kentėti ir niekada netikėjau, kad jis vėl sugrįš pas mane, bet kai susisiekiau su dr. ISIKOLO, jis patikino, kad mano vyras vėl ateis. Aš įvykdžiau procedūrą ir nedvejodamas jis atliko darbą, kuris sugrąžino mūsų bendrąją meilę ir laimę. Mano vyras per 48 valandas grįžo pas mane maldaudamas atleidimo ir aš patvirtinau, kad jo galios yra tokios tikros. Buvau toks nustebęs, kad burtas veikė taip, kaip jis man sakė. Tai nuostabu ir noriu, kad jūs tikėtumėte, nes DR ISIKOLO yra toks tikras ir raginu susisiekti su juo dabar jo el. Paštu, kad jis taip pat galėtų jums padėti taip, kaip jis man padėjo. paštas: isikolosolutionhome@gmail.com Taip pat galite jį WhatsApp/Viber +2348133261196.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Pabuvęs su juo septynerius metus, jis išsiskyrė su manimi, aš dariau viską, kad jį sugrąžinčiau, bet viskas buvo veltui, labai norėjau jį susigrąžinti dėl meilės, kurią jam jaučiu, maldavau jo viskuo. , daviau pažadus, bet jis atsisakė. Paaiškinau savo problemą kažkam internete ir ji man pasiūlė kreiptis į burtininką DR ISIKOLO, kuris galėtų padėti burti, kad jį sugrąžinčiau, bet aš esu toks, kuris niekada netikėjau burtais, neturėjau kito pasirinkimo, kaip tai išbandyti. ir jis man pasakė, kad nebuvo jokios problemos, kad viskas susitvarkys prieš dvi dienas, kad mano buvęs grįš pas mane po 2 dienų, jis užkalbėjo ir stebėtinai buvo apie 16 val. Man paskambino mano buvęs, aš taip nustebau. DR ISIKOLO tikrai atkūrė meilę ir ryšį, kuriuo dalijomės, ir jis grįžo pas mane. Bet kam gali prireikti burtininko pagalbos, jo el. pašto adreso: isikolosolutionhome@gmail.com arba WhatsApp/Viber žinutės: +2348133261196.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tai svetainė, kurią perskaičiau apie DR Ayo ir susisiekiau su juo, kad padėtų man susigrąžinti savo buvusį vaikiną, kad su manimi susituoktų šių metų rugpjūčio mėnesį, ir aš grįžau čia, kad paskelbčiau apie jį. Daktaras Ayo padės išspręsti jūsų problemą, kad ir ką išgyventumėte. Mano vardas Anna Oscar. Skelbti apie burtininkus man yra labai keista, nes niekada netikėjau, kad galėsiu pasakyti, kad burtininkas man padėjo sugrąžinti mano buvusį vaikiną, net kai jis paliko mane dėl neištikimybės ir nuolatinio prievartos ir mes susimušėme. kelis kartus ir po 6 mėnesių jokio kontakto. Perskaičiau apie daktarą Ayo iš kitų svetainių ir susisiekiau su juo, kad man padėtų, o po mažiau nei 48 valandų man paskambino buvęs vaikinas ir apsidžiaugiau, kad jis nori su manimi susisiekti. Tą patį mėnesį susitikome ir jis man pasipiršo. Tai buvo pats gražiausias žiedas. Prašome visų čia esančių, susisiekite su DR Ayo, kad išspręstumėte jūsų problemą ir jus džiugintų jūsų santykiai, kurie jus žeidžia. Meilė yra geriausias kada nors patirtas jausmas. Siųskite jam el. laišką adresu drayo47373@gmail.com Taip pat galite WhatsApp skambinti +2347055691377

    AtsakytiPanaikinti
  4. Mano vardas yra Sandra Filipova ir šiandien jaučiuosi tokia laiminga, nes esu dalis tų, kurie džiaugiasi dėl pagalbos, kurią daktaras Isikolo man suteikė susigrąžinus vyrą. Esu ištekėjusi 6 metus ir tai buvo taip baisu, nes mano vyras mane apgaudinėjo ir siekė skyrybų. Bet kai internete sutikau daktarą Isikolo, kurį paskelbė tiek daug žmonių, nusprendžiau su juo susisiekti, paaiškinau jam savo situaciją, tada kreipiausi pagalbos, bet mano didžiausiai nuostabai jis man pasakė, kad padės mano atvejis, nes nėra problemos be sprendimo. jis man pasakė, ką daryti, ką aš padariau, jis dirbo man, o mano vyras grįžo pas jus po 2 dienų, kaip pažadėjo, ir mes kartu praleisime šias atostogas. Čia aš švenčiu, nes mano Vyras grįžo namo ir labai džiaugiuosi savo santuoka ir kokia puikia švente. Ir toliau liudysiu internete, nes daktaras Isikolo tikrai yra pagalbininkas, kurį Dievas atsiuntė mums visiems padėti. Kodėl nesusisiekus su gydytoju Isikolo dabar, jei jūsų santykių gyvenime susiduriate su kokiais nors iššūkiais. Galite susisiekti su jo el. pašto adresu: isikolosolutionhome@gmail.com arba jo WhatsApp telefonu: +2348133261196

    AtsakytiPanaikinti
  5. Labai džiaugiuosi galėdamas pasidalinti šiuo nuostabiu savo liudijimu. Mano gyvenimas visiškai pasikeitė per 48 valandas. Galiu matyti save veidrodyje ir šypsotis. Pirmą kartą per amžių amžius pasitikiu savimi ir savo jėgomis. Su daktaro Isikolo pagalba į gyvenimą sugrįžau savo vaikiną. Jis atsiprašė praėjus 48 valandoms po burto sukūrimo. Jis sakė supratęs, kad niekada iš tikrųjų nenorėjo išsiskirti; jis negalėjo susitvarkyti su emocingu bagažu, kurį visą laiką nešiojau su savimi. Mes abu vienas kitam atleidome. Esu gyvas įrodymas, ką daktaras Isikolo gali padaryti, nes jis atkūrė tarp mūsų meilę ir laimę, o dabar viskas nuostabu labiau nei bet kada. Kiekvienas, turintis santykių problemų, gali susisiekti su daktaru Isikolo el. paštu: isikolosolutionhome@gmail.com Taip pat galite susisiekti su juo WhatsApp telefonu +2348133261196.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Esu Ivanka Fabijan iš Londono ir noriu su kiekvienu pasidalinti savo gyvenimo liudijimu. Buvau vedęs savo vyrą Amosą Fabijaną, labai jį myliu, jau 8 metus gyvename su dviem vaikais. kai važiavo atostogauti į Suomiją, turėjo omeny moterį vardu Marija, man pasakė, kad santuoka jo nebedomina. Aš buvau toks sutrikęs ir ieškojau pagalbos, o mano draugas liepė man kreiptis pagalbos į daktarą Isikolo. Aš susisiekiau su juo, kad padėtų man susigrąžinti vyrą, ir jis paprašė manęs nesijaudinti dėl to, kad jo protėvių dievai kovos už mane. Jis man pasakė, kad po dviejų dienų vėl sujungs mane ir mano vyrą. Po dviejų dienų mano vyras paskambino ir pasakė, kad grįš su manimi ieškoti reikalų, nustebau, kai pamačiau jį ir jis pradėjo verkti, kad atleistų. Šiuo metu esu pati laimingiausia moteris žemėje už tai, ką šis puikus burtininkas padarė dėl manęs ir mano vyro. Galite susisiekti su daktaru Isikolo el. paštu: isikolosolutionhome@gmail.com Taip pat galite susisiekti su juo WhatsApp telefonu +2348133261196

    AtsakytiPanaikinti
  7. GRĄŽINKITE BUVUSIĄ MYLĖTOJĄ DABAR ARBA ATSTATYK NUTRAUKUSIUS SANTYKIUS, SANTUOKĄ.

    Man tiesiog apmaudu, kad man taip ilgai ir daug kartų skaudėjo ir verkiau. Ačiū, DR WALE, norėjau, kad būčiau tave radęs anksčiau, tu būtum išgelbėjęs mane nuo daugybės skausmų pastaruosius penkerius metus, mano buvęs mylimasis paliko mane dėl kitos moters vos per kelias dienas aš susisiekiau su tavimi DR WALE, tu sugrąžinai mano nutrūkusius santykius Išleidau pakankamai nedidelį turtą, kad galėčiau išvykti į savo svajonių kelionę atostogauti, bet kokia prasmė leistis į svajonių kelionę be savo gyvenimo meilės. DR WALE suteikė man vilties, o jo sąžiningumas yra gaivaus oro gurkšnis, jaučiuosi tokia gera ir sunki širdyje laimė susigrąžinti buvusį meilužį. Kuris maniau, kad jis dingo amžiams. Mes dabar susituokę, nes dalinuosi su jumis savo liudijimu. Jei nutrūko santykiai ar santuoka arba norite susigrąžinti buvusį meilužį, susisiekite su DR WALE šiandien yra geriausia. jo kontaktai yra WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštas: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  8. Mano žmona grįžo!!!
    Prieš šešis mėnesius turėjau problemų su žmona, dėl kurios išsiskyrėme. Kai ji išsiskyrė su manimi, aš nebebuvau savimi, jaučiausi tokia tuščia viduje. Iki tol, kol mano draugė papasakojo apie rašybos mašinėlę, kuri taip pat padėjo išspręsti tą pačią problemą, kurią ji rado tinklalapyje. i WhatsApp rašybos valdiklis ir aš jam papasakojau savo problemą ir padariau tai, ko jis manęs prašė trumpai. Kad trumpai apibendrinčiau ilgą istoriją, kol nesupratau, kas vyksta, ne anksčiau kaip po savaitės žmona man atrašė žinutę ir pasakė, kad nori sugrįžti. ir todėl ji grįžo pas mane ir pasakė, kad apgailestauja dėl to, kas nutiko. Dabar ji man kiekvieną kartą ir kiekvieną dieną pasakykite, kad myli ir pasiilgsta manęs. Esu labai dėkingas šiam puikiam burtininkui DR WALE ir nenustosiu skelbti jo vardo internete vien už gerą jo atliktą darbą. Jei jums reikia pagalbos, galite susisiekti su šiuo puikiu žmogumi, jis padės jums bet kokiu būdu, galite parašyti jam el. laišką adresu WhatsApp: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti